Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linda2008 schreef:Hoi allemaal![]()
Mag ik mijzelf ook melden hier? Ik lees al een tijd mee en ik heb alles netjes terug gelezen
Ik ben morgen 12 weken en het is nu eindelijk bekend gemaakt dus nu mag ik er ook openlijk over praten![]()
Wij hebben er al tig echo’s opzitten omdat ik aan het begin zo erg kramp had dat ik niet meer kon lopen of normaal kon functioneren. Gelukkig is dat allemaal weg getrokken (door te stoppen met paardrijden helaas) en heb ik nu alleen nog wat “normale “ kwaaltjes (extreem vermoeid, wat misselijk, honger terwijl veel dingen niet goed smaken enz.)
Ik begin trouwens echt al flink buik te krijgen![]()
(ben zelf ook al wel stevig). Maar ik weiger zwangerschapskleding nog, dan lijk ik gelijk 6 maanden zwanger
Meer die hier al zo snel last van hebben?
Ik zal proberen om netjes te reageren maar ondertussen zitten wij ook in een verbouwing en verhuizing met een fulltime baan en hebben we nog zo’n 40 pony’s die eten willen, dus soms heb ik wat tijdgebrek(Daarom wilde ik mij niet aanmelden hier maar ik heb inmiddels gelezen dat jullie daar super lief mee omgaan
)
DonDon schreef:Ja dan is inderdaad de vraag of ze in het ziekenhuis al willen zeggen of ik nog even 3 weken geduld moet hebben. Nou we zullen het zien, anders leuk nieuwjaarscadeautje!!
@linda2008 Welkom, gefeliciteerd! Fijn dat het nu veel beter gaat. Ik kan ook alleen maar leggings aan en ik ben nu 14 weken. Maar is de tweede dus dan zet het sws al sneller uit.
Gnome schreef:DonDon schreef:Ja dan is inderdaad de vraag of ze in het ziekenhuis al willen zeggen of ik nog even 3 weken geduld moet hebben. Nou we zullen het zien, anders leuk nieuwjaarscadeautje!!
@linda2008 Welkom, gefeliciteerd! Fijn dat het nu veel beter gaat. Ik kan ook alleen maar leggings aan en ik ben nu 14 weken. Maar is de tweede dus dan zet het sws al sneller uit.
Dan weet ik niet wat mijn excuus ismaken jullie ook buik foto's om de paar weken? Zo grappig om terug te zien. Ben echt van een uitstekend puntje naar een bolling gegaan inmiddels.
linda2008 schreef:Buikfoto’s maak ik niet, nooit zo blij geweest met mijn buik
Mriek, haha meer een gevalletje “help mijn man heeft een hobby”wij fokken wel wat veulentjes en hij handelt wat. Ik heb zelf gewoon mijn eigen pony’s eigenlijk waar ik me alleen aan hecht
Oh wat fijn dat jullie ook al snel aan de zwangerschapskleding of leggings zijn gegaan, voel ik mezelf iets minder ontploft
Gnome, mijn eerste kindje maar voor mijn vriend de tweede![]()
Azmay schreef:Ik maak niet wekelijks fotos maar probeer het wel zo nu en dan te doen. Ik vind mijn lijf eigenlijk prachtig nu. Enige nadeel is dat ik veel en dik haar heb, en dan niet op mijn hoofd maar oa tussen mijn billendus om mezelf een beetje verzorgd te blijven moet ik regelmatig maaien
![]()
[ [url=m/dnpygi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Ik maak niet wekelijks fotos maar probeer het wel zo nu en dan te doen. Ik vind mijn lijf eigenlijk prachtig nu. Enige nadeel is dat ik veel en dik haar heb, en dan niet op mijn hoofd maar oa tussen mijn billendus om mezelf een beetje verzorgd te blijven moet ik regelmatig maaien
![]()
[ [url=m/dnpygi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlis schreef:Mooie buikjes.
Hier nog niks zichtbaar behalve een eet buik haha. Ben niet de slankste. Draag nog mn eigen kleding nu 15+2
Welkom Linda en wat een drukte zoveel ponies
Hier zometeen arbeidsvoorwaarden gesprek via Teams met mogelijk nieuwe werkgever. Echter is het ggz en dus ggz cao en val ik nu onder de vvt cao. En al die cao's in de zorg zijn zo verschillend heel irritant.
Dan straks snel langs het gemeentehuis tekenen voor geregistreerd partnerschap.
Vannacht gelukkig heel thuis gekomen na m'n avonddienst, moest van Gorinchem naar Vlaardingen na 23:30. Maar hier in Vlaardingen en Schiedam etc echt ijzel.
Gnome schreef:Marlis schreef:Mooie buikjes.
Hier nog niks zichtbaar behalve een eet buik haha. Ben niet de slankste. Draag nog mn eigen kleding nu 15+2
Welkom Linda en wat een drukte zoveel ponies
Hier zometeen arbeidsvoorwaarden gesprek via Teams met mogelijk nieuwe werkgever. Echter is het ggz en dus ggz cao en val ik nu onder de vvt cao. En al die cao's in de zorg zijn zo verschillend heel irritant.
Dan straks snel langs het gemeentehuis tekenen voor geregistreerd partnerschap.
Vannacht gelukkig heel thuis gekomen na m'n avonddienst, moest van Gorinchem naar Vlaardingen na 23:30. Maar hier in Vlaardingen en Schiedam etc echt ijzel.
Ahh begrijp ik hieruit dat de sollicitatie goed gegaan is? Veel succes in ieder geval met dat gesprek en gefeliciteerd alvast met jullie geregistreerd partnerschap!
Freekieee schreef:Welkom en gefeliciteerd Linda! Lekker druk zo haha.
Marlis, fijn dat het gesprek goed gegaan is! Spannend.
Hier best wel al een buikje, moet daar echt nog even aan wennen hihi. Nu 15 weken 5 dagen. Maandag controle bij verloskundige dinsdag echo. Spannendben zo benieuwd.
Ik heb wel ontzettend veel last/pijn aan mijn banden. Niet normaaldus vanmorgen hooibaal gepakt met schoonouders. Was weer genoeg. En nu maar lekker houtkachel aan en serie op de bank liggen.
Tussendoor wel lekker naar buiten met de hond wandelen dat is toch echt even lekker dan.
Voor de rest niks bijzonders hier.
DonDon schreef:Wat leuk om te zien al die buiken!
@Ballard_L dat had ik dus ook, ik dacht ben al 10 kilo aangekomen met al die vreetaanvallen hahahaha.
Azmay schreef:Merk nu dat ik echt wel sneller buikpijn krijg. En lees dat ik nog zon 5kg mag tillen. Das niet veel
Paar uur geleden met mijn neus snuiten weer een bloedneus, nu andere neusgat. Ik bloed als een rund en het duurt eeuwig voordat het stopt. Echt niet leuk meer.
Freekieee schreef:Azmay schreef:Merk nu dat ik echt wel sneller buikpijn krijg. En lees dat ik nog zon 5kg mag tillen. Das niet veel
Paar uur geleden met mijn neus snuiten weer een bloedneus, nu andere neusgat. Ik bloed als een rund en het duurt eeuwig voordat het stopt. Echt niet leuk meer.
Mijn man had vroeger vaak bloedneuzen. Zijn moeder deed dan een elastiekjes om zijn pink. Zo denkt je lichaam dat het ergens anders meer nodig is. Misschien helpt dat een beetje ?