Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:46

Ik maak niet wekelijks fotos maar probeer het wel zo nu en dan te doen. Ik vind mijn lijf eigenlijk prachtig nu. Enige nadeel is dat ik veel en dik haar heb, en dan niet op mijn hoofd maar oa tussen mijn billen :') dus om mezelf een beetje verzorgd te blijven moet ik regelmatig maaien _O-

Afbeelding

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:16

linda2008 schreef:
Hoi allemaal :wave:
Mag ik mijzelf ook melden hier? Ik lees al een tijd mee en ik heb alles netjes terug gelezen :j
Ik ben morgen 12 weken en het is nu eindelijk bekend gemaakt dus nu mag ik er ook openlijk over praten ;)

Wij hebben er al tig echo’s opzitten omdat ik aan het begin zo erg kramp had dat ik niet meer kon lopen of normaal kon functioneren. Gelukkig is dat allemaal weg getrokken (door te stoppen met paardrijden helaas) en heb ik nu alleen nog wat “normale “ kwaaltjes (extreem vermoeid, wat misselijk, honger terwijl veel dingen niet goed smaken enz.)

Ik begin trouwens echt al flink buik te krijgen := :o (ben zelf ook al wel stevig). Maar ik weiger zwangerschapskleding nog, dan lijk ik gelijk 6 maanden zwanger _O- Meer die hier al zo snel last van hebben?

Ik zal proberen om netjes te reageren maar ondertussen zitten wij ook in een verbouwing en verhuizing met een fulltime baan en hebben we nog zo’n 40 pony’s die eten willen, dus soms heb ik wat tijdgebrek :o (Daarom wilde ik mij niet aanmelden hier maar ik heb inmiddels gelezen dat jullie daar super lief mee omgaan :j )

Welkom en gefeliciteerd!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:17

DonDon schreef:
Ja dan is inderdaad de vraag of ze in het ziekenhuis al willen zeggen of ik nog even 3 weken geduld moet hebben. Nou we zullen het zien, anders leuk nieuwjaarscadeautje!!

@linda2008 Welkom, gefeliciteerd! Fijn dat het nu veel beter gaat. Ik kan ook alleen maar leggings aan en ik ben nu 14 weken. Maar is de tweede dus dan zet het sws al sneller uit.

En anders zelf gewoon goed meespieken :D

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:19

Gnome schreef:
DonDon schreef:
Ja dan is inderdaad de vraag of ze in het ziekenhuis al willen zeggen of ik nog even 3 weken geduld moet hebben. Nou we zullen het zien, anders leuk nieuwjaarscadeautje!!

@linda2008 Welkom, gefeliciteerd! Fijn dat het nu veel beter gaat. Ik kan ook alleen maar leggings aan en ik ben nu 14 weken. Maar is de tweede dus dan zet het sws al sneller uit.

Dan weet ik niet wat mijn excuus is :Y) maken jullie ook buik foto's om de paar weken? Zo grappig om terug te zien. Ben echt van een uitstekend puntje naar een bolling gegaan inmiddels.

Heb er wel 2 gemaakt maar al een tijdje niet, is ook nog niks veranderd :P

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:20

linda2008 schreef:
Buikfoto’s maak ik niet, nooit zo blij geweest met mijn buik :P

Mriek, haha meer een gevalletje “help mijn man heeft een hobby” ;) wij fokken wel wat veulentjes en hij handelt wat. Ik heb zelf gewoon mijn eigen pony’s eigenlijk waar ik me alleen aan hecht ;)

Oh wat fijn dat jullie ook al snel aan de zwangerschapskleding of leggings zijn gegaan, voel ik mezelf iets minder ontploft :))

Gnome, mijn eerste kindje maar voor mijn vriend de tweede :o :j

Kunnen we dus straks mooi een pony bij jullie kopen voor onze kleintjes :+

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:22

Azmay schreef:
Ik maak niet wekelijks fotos maar probeer het wel zo nu en dan te doen. Ik vind mijn lijf eigenlijk prachtig nu. Enige nadeel is dat ik veel en dik haar heb, en dan niet op mijn hoofd maar oa tussen mijn billen :') dus om mezelf een beetje verzorgd te blijven moet ik regelmatig maaien _O-

[ [url=m/dnpygi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi buikje al ja <3

Ballard_L

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:43

Welkom Linda! En gefeliciteerd! Hopelijk trekken de kwaaltjes nu bijna weg :) en 40 pony’s! Tjonge, wat een grote hobby haha

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 10:07

Azmay schreef:

[ [url=m/dnpygi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi buikje <3 dit is de mijne met bijna 19 weken.

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:31

Mooie buikjes.

Hier nog niks zichtbaar behalve een eet buik haha. Ben niet de slankste. Draag nog mn eigen kleding nu 15+2

Welkom Linda en wat een drukte zoveel ponies

Hier zometeen arbeidsvoorwaarden gesprek via Teams met mogelijk nieuwe werkgever. Echter is het ggz en dus ggz cao en val ik nu onder de vvt cao. En al die cao's in de zorg zijn zo verschillend heel irritant.

Dan straks snel langs het gemeentehuis tekenen voor geregistreerd partnerschap.

Vannacht gelukkig heel thuis gekomen na m'n avonddienst, moest van Gorinchem naar Vlaardingen na 23:30. Maar hier in Vlaardingen en Schiedam etc echt ijzel.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 11:33

Voor mijn gevoel ben ik alleen maar dikker geworden ipv zwanger _O- Mijn partner en mijn moeder zien duidelijk een buikje, ik zie een vetrol die groter is geworden :+ Maar kan nog komen, ben vandaag 15+6 :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:05

Flowery schreef:
Voor mijn gevoel ben ik alleen maar dikker geworden ipv zwanger _O- Mijn partner en mijn moeder zien duidelijk een buikje, ik zie een vetrol die groter is geworden :+ Maar kan nog komen, ben vandaag 15+6 :)

Hahaha dat heb ik ook

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 14:02

Marlis schreef:
Mooie buikjes.

Hier nog niks zichtbaar behalve een eet buik haha. Ben niet de slankste. Draag nog mn eigen kleding nu 15+2

Hier zometeen arbeidsvoorwaarden gesprek via Teams met mogelijk nieuwe werkgever. Echter is het ggz en dus ggz cao en val ik nu onder de vvt cao. En al die cao's in de zorg zijn zo verschillend heel irritant.

Vannacht gelukkig heel thuis gekomen na m'n avonddienst, moest van Gorinchem naar Vlaardingen na 23:30. Maar hier in Vlaardingen en Schiedam etc echt ijzel.

Ahh begrijp ik hieruit dat de sollicitatie goed gegaan is? Veel succes in ieder geval met dat gesprek en gefeliciteerd alvast met jullie geregistreerd partnerschap!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:05

Gnome schreef:
Marlis schreef:
Mooie buikjes.

Ahh begrijp ik hieruit dat de sollicitatie goed gegaan is? Veel succes in ieder geval met dat gesprek en gefeliciteerd alvast met jullie geregistreerd partnerschap!

Ja gesprek was goed gegaan en ze wouden me graag in het team.

Alleen vind het nu wel lastig want is andere cao. Zorg heeft zoveel cao's.

Val nu onder vvt, dan heb je ziekenhuis cao en ggz cao.

Maar kan nu dus niet eisen om tredes omhoog te gaan want als.ik gelijk over steek met nu de vvt cao zit ik daar al bijna aan mn Max, nog twee tredes over terwijl ik nu aan begin zit.

Uiteindelijk scheelt het op het eind niet heel veel. Maar wel lastig want wou eigenlijk gewoon meer verdienen

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 14:15

Waarom zou je dat niet kunnen eisen? Volgens mij staan zoekende in deze markt sterker dan de werkgevers. Zou gewoon hoog inzetten hoor. Zakken kan altijd nog. Succes!!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:14

Wat een mooie buiken al! Hier nog niets te zien uiteraard met 11 weken, maar we maken wel trouw elke week een foto. Ik ging gisteren op de weegschaal staan bij de verloskundige en was zelfs 400 gr lichter dan 2 weken terug :P

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:14

Wat leuk om te zien al die buiken!

@Ballard_L dat had ik dus ook, ik dacht ben al 10 kilo aangekomen met al die vreetaanvallen hahahaha.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:19

Welkom en gefeliciteerd Linda! Lekker druk zo haha.

Marlis, fijn dat het gesprek goed gegaan is! Spannend.

Hier best wel al een buikje, moet daar echt nog even aan wennen hihi. Nu 15 weken 5 dagen. Maandag controle bij verloskundige dinsdag echo. Spannend := ben zo benieuwd.

Ik heb wel ontzettend veel last/pijn aan mijn banden. Niet normaal |( dus vanmorgen hooibaal gepakt met schoonouders. Was weer genoeg. En nu maar lekker houtkachel aan en serie op de bank liggen.

Tussendoor wel lekker naar buiten met de hond wandelen dat is toch echt even lekker dan.

Voor de rest niks bijzonders hier.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 16:34

Freekieee schreef:
Welkom en gefeliciteerd Linda! Lekker druk zo haha.

Marlis, fijn dat het gesprek goed gegaan is! Spannend.

Hier best wel al een buikje, moet daar echt nog even aan wennen hihi. Nu 15 weken 5 dagen. Maandag controle bij verloskundige dinsdag echo. Spannend := ben zo benieuwd.

Ik heb wel ontzettend veel last/pijn aan mijn banden. Niet normaal |( dus vanmorgen hooibaal gepakt met schoonouders. Was weer genoeg. En nu maar lekker houtkachel aan en serie op de bank liggen.

Tussendoor wel lekker naar buiten met de hond wandelen dat is toch echt even lekker dan.

Voor de rest niks bijzonders hier.

Volgens mij mag je ook maar 10kg tillen met dat aantal weken. Echt kak inderdaad hoeveel zeer dat kan doen. Ik mag nog maar 5..voel me echt een kneus maar merk het gelijk als ik iets zwaarders oppak.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:34

DonDon schreef:
Wat leuk om te zien al die buiken!

@Ballard_L dat had ik dus ook, ik dacht ben al 10 kilo aangekomen met al die vreetaanvallen hahahaha.

Haha ja dat dacht ik ook! Ik dacht: nou was vorige keer 62,4, dan ben ik nu vast 65 of meer. Nee hoor :P

Vervelend Freekieee, de bandenpijn! Gelukkig kan je de rest van de dag rustig aan doen, dat is fijn :)

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:36

Is het anders als het duwen is :') zijn balen van zo’n 600 kilo.

Maar nu moest ik echt ff helpen. Volgende x dag dat mijn man erbij is.

Stom hè dat je je zo kan voelen omdat het niet zwaarder kan/mag.
Maar we moeten maar naar ons lichaam luisteren pff

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:53

Merk nu dat ik echt wel sneller buikpijn krijg. En lees dat ik nog zon 5kg mag tillen. Das niet veel :')

Paar uur geleden met mijn neus snuiten weer een bloedneus, nu andere neusgat. Ik bloed als een rund en het duurt eeuwig voordat het stopt. Echt niet leuk meer.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:57

Jaa dat is wel echt hoor! Ik heb heel snel last van mijn rug. Probeer ook zo min mogelijk te tillen maar soms ontkom je er niet aan.

Jullie al bezig met het uitzoeken van leuke kaartjes?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:58

Azmay schreef:
Merk nu dat ik echt wel sneller buikpijn krijg. En lees dat ik nog zon 5kg mag tillen. Das niet veel :')

Paar uur geleden met mijn neus snuiten weer een bloedneus, nu andere neusgat. Ik bloed als een rund en het duurt eeuwig voordat het stopt. Echt niet leuk meer.

Mijn man had vroeger vaak bloedneuzen. Zijn moeder deed dan een elastiekjes om zijn pink. Zo denkt je lichaam dat het ergens anders meer nodig is. Misschien helpt dat een beetje ?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 17:07

DonDon schreef:
Jaa dat is wel echt hoor! Ik heb heel snel last van mijn rug. Probeer ook zo min mogelijk te tillen maar soms ontkom je er niet aan.

Jullie al bezig met het uitzoeken van leuke kaartjes?

Wat voor kaartjes bedoel je?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 17:09

Freekieee schreef:
Azmay schreef:

Mijn man had vroeger vaak bloedneuzen. Zijn moeder deed dan een elastiekjes om zijn pink. Zo denkt je lichaam dat het ergens anders meer nodig is. Misschien helpt dat een beetje ?

Bij mij helpt het ook als ik een koud washandje in mijn nek leg. Maar wel heel vervelend, daar wordt je niet goed van…