Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toffeltje

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 07:26

Gefeliciteerd Bhodi, wat fijn!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:25

Oké als fotograaf kan je er maar mee bezig zijn maar heb mijn shoot jurk uitgezocht.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 15:29

Nou jongens ik heb donker bruine afscheiding ik denk dat ik ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde -O-

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:16

O nee, wat balen Lau!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:26

Toffeltje schreef:
O nee, wat balen Lau!

Was wel een beetje te verwachten. Al is het nu weer gestopt. Ik word zo onzeker van mijn lichaam op het moment wat wil je nou bloed of ben zwanger niet dit gezeur :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:31

Ah nee Lau, want ontzettend rot!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 17:38

Lau schreef:
Toffeltje schreef:
O nee, wat balen Lau!

Was wel een beetje te verwachten. Al is het nu weer gestopt. Ik word zo onzeker van mijn lichaam op het moment wat wil je nou bloed of ben zwanger niet dit gezeur :')

Ghe.. herkenbaar. Wat rot! Vroegah als ik eens twijfelde en een test deed dan werd ik de dag erna altijd puur toevallig ongesteld. Nu helemaal niks, niet eens een klein beetje gevoel van goh ik ga het worden. Heel irritant |o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 18:14

Dat had ik ook tot nu, nu met die afscheiding moet ik het wel worden.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 07:55

Vandaag m’n nod en m’n ultravroege cb geeft nu aan niet zwanger… test van sensitest geeft wel een vaag lijntje. Ik denk dat ik echt moet stoppen met testen en moet afwachten of ik ongesteld wordt of niet en anders dit weekend weer testen. Dus of het is misgegaan of ik maak mezelf helemaal gek :(

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 08:02

Oh wat ontzettend rot Bhodi, zo’n ontzettende onzekerheid is echt helemaal niks..

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 14:02

Bhodi schreef:
Vandaag m’n nod en m’n ultravroege cb geeft nu aan niet zwanger… test van sensitest geeft wel een vaag lijntje. Ik denk dat ik echt moet stoppen met testen en moet afwachten of ik ongesteld wordt of niet en anders dit weekend weer testen. Dus of het is misgegaan of ik maak mezelf helemaal gek :(

He getver..
Is ook echt wel het nadeel van vroeg testen, dan kan er nog zoveel mis gaan.
Ik testte daarom ook echt niet eerder dan mn NOD.
Maar misschien valt het allemaal mee en blijft het toch zitten en test je van het weekend wel positief.
Flink spannende dagen voor jou dus voor de boeg. Heel veel sterkte!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 17:35

Ik lees al tijdje stil mee en kom nu ook meepraten, zijn nu ook wat serieuzer aan het proberen. Bhodi, lijkt me behoorlijk vervelend zo die onzekerheid, hopelijk gauw meer duidelijkheid!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:25

Ik heb een beetje moeite om het uit mn hoofd te zetten en gewoon los te laten. Ik word niet ongesteld en testen blijven negatief nu kan ik gewoon een hele lange cyclus hebben en nogmaals.. spiraal is er pas net een maand uit.

Nu is vriendlief heel lief maar die heeft enorm geduld, in zijn poging nog heel veel liever te zijn heeft ie een boek voor me gekocht “ik word mama” maar ik vind t een beetje lastig :+

DeTjoeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:26

Stille meelezer kruipt even onder haar steen weg.

Ik lees regelmatig dat de hoop een beetje wordt opgegeven bij een negatieve test op de NOD. Logisch natuurlijk, maar bij mij was op mijn NOD een earlytest hartstikke negatief en ik wist zeker wanneer ik mijn eisprong had. Pas 6 dagen daarna testte ik met een kruidvattest heeelllll licht positief. Inmiddels 13 weken zwanger. De kans is misschien klein, maar weet dat het soms alsnog positief kan worden, ondanks dat een earlytest negatief geeft op de NOD. Ik wens jullie allemaal toe dat jullie spoedig zwanger zullen zijn :j

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:54

DeTjoeter schreef:

Ik lees regelmatig dat de hoop een beetje wordt opgegeven bij een negatieve test op de NOD. Logisch natuurlijk, maar bij mij was op mijn NOD een earlytest hartstikke negatief en ik wist zeker wanneer ik mijn eisprong had. Pas 6 dagen daarna testte ik met een kruidvattest heeelllll licht positief. Inmiddels 13 weken zwanger. De kans is misschien klein, maar weet dat het soms alsnog positief kan worden, ondanks dat een earlytest negatief geeft op de NOD. Ik wens jullie allemaal toe dat jullie spoedig zwanger zullen zijn :j

Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook :j

@Yvtje; wat zou kunnen is dat je met spiraal nog net je “menstruatie” hebt gehad en daardoor lange cyclus.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:09

DeTjoeter schreef:

Ja dit had een vriendinnetje van mij ook.

Ondertussen hier nog steeds donkere afscheiding ongesteld zijn zet maar niet door.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:31

Welkom Melissa!

Ik snap dat je het moeilijk los kunt laten Yltje. Kan het niet zijn dat je hormoonhuishouding wat verstoord is door het verwijderen van je spiraal?

Lau vervelend! Ik had het deze maand ook 2 dagen voor mijn menstruatie.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:14

Zou wel kunnen hoor van t spiraal, voel me al een tijdje van hot naar her gaan. Janken al bij een zin, liedje of bij wijze van gedachte. Maar ook makelijk onredelijk/boos, naar enorm blij en enthousiast.

Zulke moodswings (die mij opvielen dan) had ik nooit. En door wat jullie zeggen valt t kwartje eigenlijk ps.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 07:14

Ik kom me voorzichtig aan weer melden, want ik had gisteren roze bij het afvegen en vanochtend ook + wat roze in m’n maandverband. Het heeft nog niet doorgezet, maar ik denk dat het straks in alle hevigheid gaat doorbreken :+ sorry voor de details hahaha.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 07:44

Bhodi schreef:
Ik kom me voorzichtig aan weer melden, want ik had gisteren roze bij het afvegen en vanochtend ook + wat roze in m’n maandverband. Het heeft nog niet doorgezet, maar ik denk dat het straks in alle hevigheid gaat doorbreken :+ sorry voor de details hahaha.

Knuffel :knuffel:

Ik ben vandaag echt ongesteld dus nu echt op naar ronde 2

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 08:02

Balen meiden. Ik hoop dat het hierbij blijft Bodhi, wellicht is het dan 'gewoon' een innestelings bloeding en is alles toch nog oke.
En anders hele dikke knuffel :knuffel:

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 09:12

Balen Bhodi! Ik hoop ook op een innestelingsbloeding :(:)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 08:27

Hier ook ongesteld geworden gisteren avond. Wel blij mee dat 1 van mijn apps dus de datum goed had. Het is alleen nog niet helemaal doorgezet zag klein beetje bloed gisteren en vanochtend wel krampjes. Zal wel losgaan als ik op het werk ben met mijn witte werkkleding _O- _O-

Maaarrr gisteren wel geslaagd voor mijn rijbewijs *\o/*

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:49

Balen dat je ongesteld bent geworden en gefeliciteerd met je rijbewijs!! :D

Hoe gaat het met jou Bhodi?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:04

Iloveiswan schreef:
Hier ook ongesteld geworden gisteren avond. Wel blij mee dat 1 van mijn apps dus de datum goed had. Het is alleen nog niet helemaal doorgezet zag klein beetje bloed gisteren en vanochtend wel krampjes. Zal wel losgaan als ik op het werk ben met mijn witte werkkleding _O- _O-

Maaarrr gisteren wel geslaagd voor mijn rijbewijs *\o/*

*\o/* *\o/* *\o/* voor je rijbewijs

-O- voor de rest