Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Toffeltje schreef:O nee, wat balen Lau!
Was wel een beetje te verwachten. Al is het nu weer gestopt. Ik word zo onzeker van mijn lichaam op het moment wat wil je nou bloed of ben zwanger niet dit gezeur
Bhodi schreef:Vandaag m’n nod en m’n ultravroege cb geeft nu aan niet zwanger… test van sensitest geeft wel een vaag lijntje. Ik denk dat ik echt moet stoppen met testen en moet afwachten of ik ongesteld wordt of niet en anders dit weekend weer testen. Dus of het is misgegaan of ik maak mezelf helemaal gek
DeTjoeter schreef:Stille meelezer kruipt even onder haar steen weg.
Ik lees regelmatig dat de hoop een beetje wordt opgegeven bij een negatieve test op de NOD. Logisch natuurlijk, maar bij mij was op mijn NOD een earlytest hartstikke negatief en ik wist zeker wanneer ik mijn eisprong had. Pas 6 dagen daarna testte ik met een kruidvattest heeelllll licht positief. Inmiddels 13 weken zwanger. De kans is misschien klein, maar weet dat het soms alsnog positief kan worden, ondanks dat een earlytest negatief geeft op de NOD. Ik wens jullie allemaal toe dat jullie spoedig zwanger zullen zijn
DeTjoeter schreef:Stille meelezer kruipt even onder haar steen weg.
Ik lees regelmatig dat de hoop een beetje wordt opgegeven bij een negatieve test op de NOD. Logisch natuurlijk, maar bij mij was op mijn NOD een earlytest hartstikke negatief en ik wist zeker wanneer ik mijn eisprong had. Pas 6 dagen daarna testte ik met een kruidvattest heeelllll licht positief. Inmiddels 13 weken zwanger. De kans is misschien klein, maar weet dat het soms alsnog positief kan worden, ondanks dat een earlytest negatief geeft op de NOD. Ik wens jullie allemaal toe dat jullie spoedig zwanger zullen zijn
Bhodi schreef:Ik kom me voorzichtig aan weer melden, want ik had gisteren roze bij het afvegen en vanochtend ook + wat roze in m’n maandverband. Het heeft nog niet doorgezet, maar ik denk dat het straks in alle hevigheid gaat doorbrekensorry voor de details hahaha.
Iloveiswan schreef:Hier ook ongesteld geworden gisteren avond. Wel blij mee dat 1 van mijn apps dus de datum goed had. Het is alleen nog niet helemaal doorgezet zag klein beetje bloed gisteren en vanochtend wel krampjes. Zal wel losgaan als ik op het werk ben met mijn witte werkkleding![]()
![]()
Maaarrr gisteren wel geslaagd voor mijn rijbewijs