Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memuska schreef:poes schreef:Ik heb me ingeschreven voor Tour de Kempen. Wordt pittig in combinatie met de studie en afstanden maar we gaan ervoor
Leuk, kunnen we n keertje meeten
gaucho schreef:Ik zwaai even snel, enkel / scheenbeen is toch bandenletsel, lopen gaat bijna zonder pijn maar hardlopen waag ik me dus maar even niet aan.
Ook positief nieuws, vanmiddag bij een huis in Apeldoorn wezen kijken, bod gedaan en geaccepteerdik ga dus een stuk dichter bij de Veluwe wonen
Anoeska27 schreef:gaucho schreef:Ik zwaai even snel, enkel / scheenbeen is toch bandenletsel, lopen gaat bijna zonder pijn maar hardlopen waag ik me dus maar even niet aan.
Ook positief nieuws, vanmiddag bij een huis in Apeldoorn wezen kijken, bod gedaan en geaccepteerdik ga dus een stuk dichter bij de Veluwe wonen
Gefeliciteerd! Ik ben met hardlopen nog lang niet zo ver, maar mocht je een keertje wandelend de mooiste plekjes hier willen ontdekken dan geef je maar een gil (dat geldt overigens voor iedereen).
Daisyyxx schreef:Goof: Nee ik merk dus bijna geen verschil. Was zelfs nog een stap terug gegaan. Normaal trainde ik altijd nog met een hellingshoek, maar dat heb ik maar gelaten voor wat het was. Wat is jouw opbouw geweest?
Supervixen schreef:Gaucho dan een keertje samen trailen in de kroondomeinen!
Goof schreef:Daisyyxx schreef:Goof: Nee ik merk dus bijna geen verschil. Was zelfs nog een stap terug gegaan. Normaal trainde ik altijd nog met een hellingshoek, maar dat heb ik maar gelaten voor wat het was. Wat is jouw opbouw geweest?
Jemig. En heb je wel eens contact opgenomen voor een second opinion? Andere fysio geraadpleegd? Een psychosomatisch therapeut ofzo?
Ik ben 3 maanden nadat ik positief werd getest gestart bij de fysio. Ik was toen al 3 maanden ziek thuis. Ben gaan oefenen met krachtoefeningen en fietsen, 2x per week. En ik liep iedere dag met de hond. Dat ging met ups en downs, soms kwam ik er en trainde ik niet omdat het niet ging. Ik heb vervolgens ook enkele afspraken met de psychosomatisch therapeut in dezelfde praktijk gehad en daar heb ik misschien nog wel het meeste aan gehad. Ik heb uiteindelijk een maand of 4 bij de fysio gelopen en toen was ik voldoende op conditie om het zelf thuis voort te zetten.