Ik weet trouwens nog niet wat ik komende winter aan moet met die LE's... dat past er echt niet meer bij en ik wil niet van nog zoveel geuren een hele voorraad bewaren
Banyu
Geplaatst: 04-08-22 00:29
Dancyy schreef:
Ik weet trouwens nog niet wat ik komende winter aan moet met die LE's... dat past er echt niet meer bij en ik wil niet van nog zoveel geuren een hele voorraad bewaren
Ik wil ook gaan minderen, maar zooo lastig met al die LE’s
ik moet de bestelling met Yalda van gisteren nog naar binnen smokkelen zodat niemand het ziet
Veder hoop ik dat nieuwe LE echt helemaal niks is net als de laatste paar dag scheelt weer geld en ik mag echt even niks meer kopen
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 04-08-22 09:34
Hier zou pakket 2 gisteren komen maar ik denk dat PostNL overwerkt is door rituals Komt als het goed is vandaag en morgen pakket 3.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe LE’s, denk dat het nog een paar maand duurt voordat die gaat komen? Ga ik dan naar de winkel en kijken hoe ik de geuren vind.
Ja de nieuwe LEs komen begin oktober. Ik hoop ook maar dat ik het niks vind
Ik ben toevallig begin oktober jarig
Mijn pakketjes deden er trouwens ook dagje langer over. Inderdaad druk denk ik dan !
C_arola
Geplaatst: 04-08-22 11:07
Wat leuk, begin oktober ben ik ook jarig
Dancyy schreef:
Ja,dan moet ik nog een lade vrij maken denk ik
Dat is wel een opoffering voor rituals Ik heb nog geen vaste plek voor rituals, verbouwing hier dus meer dan genoeg plek om ze uiteindelijk ergens neer te zetten, aldus dat maak ik mezelf wijs
Dancyy
Geplaatst: 04-08-22 11:14
Haha, met de verbouwing kun je wel een speciaal plekje voor je rituals reserveren
Ik kan ook wel meer plek creëeren maar dat wil ik eigenlijk niet want ik moet me al schamen voor wat ik nu heb verzameld. Heb een kast met planken, op 2 van die planken staat rituals die ik op dit moment gebruik en nog wat andere douchespullen. Onder de planken zitten nog 3 lades en 2 daarvan zitten vol met rituals. De derde zou dus ook nog wel vol kunnen...
C_arola
Geplaatst: 04-08-22 11:20
Schamen hoeft toch niet? Ieder zo haar hobbies, lekker van genieten zou ik zeggen. Lekker gaan ruiken in de winkel begin oktober, kun je dan zien of je nog wat wilt uitbreiden voor je collectie
Als grote Banyu fan baal ik echt heel hard van mijn no buy dit jaar mijn voorraad Rituals (en overige stash) zijn flink gekrompen afgelopen jaar, maar nog steeds veel te groot in verhouding met het verbruik. Ik vraag me wel af of ze dit soort dingen vaker gaan doen
Novastar
Geplaatst: 04-08-22 13:39
Van mij mogen ze dit met Anahata nog wel eens doen!
Matheno
Geplaatst: 04-08-22 13:44
Ohh en met Mandi L*ulur! Die had van mij wel ipv Yalda gemogen. Heerlijk voor de zomer.