Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizy29 schreef:Binck is het anders een idee om ipv te wegen te meten? Dan heb je wel je resultaat maar minder schommeling door vocht etc.
Binck8 schreef:Jullie wegen trouw wekelijks?
Ik durf niet meer goed op de weegschaal te gaan staan. Als het resultaat heel erg tegenvalt ben ik dus wel zo'n slappeling die het bijltje erbij neer gooit. Ik ben inmiddels (voor zover ik weet 3 kg kwijt, en heb nu zo'n beetje besloten een paar weken niet op de schaal te gaan staan in de hoop dat dan het nieuwe eetpatroon al wat meer voordelen voor me heeft dan puur de kg en ik minder snel op zal geven als er niets of nauwelijks wat af is.
Tsjonge, wat kan een mens moeilijk denken zeg!
Quir schreef:Ik weeg elke maandag, goede motivatie om niet in het weekend helemaal los te gaan.![]()
Hier helaas een erg slechte dag, erg veel pijn en krijg daardoor geen hap weg, ook door de morfine. Nog niet meer dan 2 happen van een cracker op.
Roosch schreef:Belonen aan de hand van een Jopie-stempel-systeem! Kom je wekelijks aan x keer Jopiën toe én blijf je wekelijks onder y aantal calorieën mag je z doen/kopen. Het is net wiskunde.
Ik heb mezelf de laatste week teveel beloond. Geloof nooit dat x, y en z uitkomen op aa.