Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenneeee schreef:Iris82 schreef:Oh oliebol. Dat ziet eruit alsof je er nog wel even zoet mee bent.
Ik ben er ook bang voor. Vermoedelijk toch iets van een band of zwaar verrekt of ingescheurd, maar doen ze eigenlijk niks meer aan. Baal echt al een stekker.
Fenneeee schreef:Iris82 schreef:Oh oliebol. Dat ziet eruit alsof je er nog wel even zoet mee bent.
Ik ben er ook bang voor. Vermoedelijk toch iets van een band of zwaar verrekt of ingescheurd, maar doen ze eigenlijk niks meer aan. Baal echt al een stekker.
Fenneeee schreef:Ik doe maar net of ik die aantal maanden niet heb gelezen.. evt vrijdag even een afspraak maken bij de fysio of ze kunnen intapen, hoop dat ik maandag weer kan gaan werken eigenlijk.. en anders op zoek naar een Brace voor wat extra stevigheid. Als iemand nog tips heeft, hoor ik ze graag
wendy1987 schreef:Tapen bij de enkel is wel echt fijn hoor!!
Ik tape mijn enkel regelmatig in. 11 jaar terug gebroken gehad op rotmanier, banden nog steeds op MRI niet top, worden ze dus ook niet meer. Loop elke 2 weken bij de fysio hiervoor ook.
Maar, tape geeft wel net wat ondersteuning hierin, dus zou dat wel gewoon meepakken al hoor!
Sterkte ermee!!
Fenneeee schreef:wendy1987 schreef:Tapen bij de enkel is wel echt fijn hoor!!
Ik tape mijn enkel regelmatig in. 11 jaar terug gebroken gehad op rotmanier, banden nog steeds op MRI niet top, worden ze dus ook niet meer. Loop elke 2 weken bij de fysio hiervoor ook.
Maar, tape geeft wel net wat ondersteuning hierin, dus zou dat wel gewoon meepakken al hoor!
Sterkte ermee!!
Heb zojuist de fysio gebeld, morgen om 11 uur daar zijn, dan maken ze ook gelijk een echo van mijn enkelbanden om de schade te zien. Dus mega fijn! Hopen dat ik met begeleiding van hun snel weer op de been ben. Hadden de mensen die ook verrekte/ingescheurde banden hebben gehad ook zulke mega koude tenen. Is bloed heet in huis. Maar mijn tenen zijn echt ijs en ijs koud