Penne en broccoli koken, afgieten en in die pan frito erbij. Tomaatjes en verse basilicum met wat peper erdoor. En hoppa opeten haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(210)

Dit is eerder ook altijd mijn valkuil geweest, als ik in het weekend geen goede cheatday in lastte ging ik later in de week de mist in. Dit blijkt dus nog steeds relevant  

) en ik was nog steeds even zwaar als voor het weekend. Niets aan de hand dus. Nu mijn best doen het een beetje los te laten en alsnog voor wat meer kcal te gaan dan normaal. Moet hier even doorheen denk ik. Het slaat ook nergens op eigenlijk, omdat mijn doel niet is om verder af te vallen, maar om gespierder/strakker te worden.

Wat rot!! Echt super hard hopen dat dit de key is voor je gewichtsverlies..!                                                         
 Ik hoop het ook heeeeel erg hahaha.                                                         
 @Castilja, daar heb ik inderdaad al vaak over nagedacht om het eens te proberen. Maar vind het toch best eng om het tellen los te laten en ik denk dat ik in mijn hoofd alsnog kcal tel. Ik ben er al zo lang mee bezig dat ik veel uit mijn hoofd weet  
 Maar alsnog een waardevolle tip en zeker iets om toch eens te testen!

Wel handig, maar ook wel.. ja. Bijzonder. Zeg maar. Ik vind het alleen wel een puntje dat je zegt dat je het eng vind om los te laten, dan heb je alsnog niet helemaal een gezonde verhouding tot wat je je mond in stopt. Denk ik. Dus zou denk ik juist om die reden een goede zijn om het eens een dagje te proberen.. Maar dat kies je natuurlijk zelf. 

Heb er nog een dus moet morgen ook, ahhh zo poedersuiker.                                                         

Het voordeel aan thuis werken is toch wel de flexibiliteit. Ik sport het liefst na mijn ontbijt en dat kan ik zo mooi inplannen. Havermout uit de oven blijkt voor mij ook echt goed te werken voor het sporten, ga er echt goed op 

, dus mijn lijstje wordt iets anders:
 Hij is super goed gelukt, heb 2 flinke stukken gehad en zit echt armvol 
 Er zit volgens mij iets van 40 gram eiwit in de hele unit dus een ideale opkrikker, het is alleen wel heel lastig weg te krijgen. In het E-book staat dat het koud niet lekker is om te eten, maar ik denk dat ik het nu in de koelkast zet en vanavond laat nog even in de magnetron doe en kijk of dat smaakt. Goede ontdekking dit  

Hoe is die boon chiliburger Maanlicht? Ik zie hem vaak liggen in de supermarkt maar ik vind ze altijd vrij prijzig. Lekkere lijst Kim!!!                                                         

Was wel weer erg lekker, dat wel. Maar ja, vanaf morgen gewoon weer strikt aan m'n hoeveelheden houden, want dit was wel echt een dieptepunt.