Pareltjes schreef:mvdende schreef:
Ik doe ongeveer 4 keer per week boodschappen en dat blijf ik ook gewoon doen.
Ook als ik stront verkouden ben ga ik boodschappen doen, moet toch eten. Ik kijk dan per dag waar ik trek in heb en ga dat halen.
Corona gaat daar niets aan veranderen.
Als je bang bent om besmet te worden, ga je je boodschappen maar online bestellen.
Iets wat ik niet doe, want haal altijd maar voor ongeveer 5-10 aan boodschappen en dat is te weinig voor een bezorgdienst.
Ik bestel ook maar zn 3 keer per jaar eten, is me veel te duur.
Ik hoop dat je er nog over denkt op het moment dat er echt stront aan de knikker is. Je bent ontzettend naïf bezig. Het overschreeuwen wil nog niet zeggen dat je het ook bij het rechte eind hebt. Je levensstijl nu wat aanpassen heeft ook niets met paniek te maken maar met gezond verstand én je eigen veiligheid en die van anderen.
Maar er is niemand die vraagt om je levensstijl nu aan te passen en daar is op dit moment in Nederland ook geen noodzaak toe. Als er nu vanuit RIVM oid de aanwijzing komt om dat te doen, dan zal ik het doen. Tot die tijd doe ik wat ik altijd doe. Met als uitzondering dat ik even geen vakantie naar het buitenland ga boeken voorlopig. Maar meer omdat ik niet ergens vast wil komen zitten.