Kcal tekort regelt dat!
Nog een goede:
https://open.spotify.com/episode/1GFy32 ... vlHE51iz7A
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onpaard schreef:Hier gaat het lekker. Mijn energie neemt langzaam toe. Dit komt omdat mn ijzer aan het stijgen is. Nog steeds te kort maar ik ga de goede kant op. Verder eet ik nornaal, geen dieet ofzo maar ik probeer niet te gaan snaaien. Ook ontzeg ik mijzef niks, ik probeer te balansen. Zo ben ik een keer bij de Mac geweest en dan neem ik de dagen erna niks extra's. Zo houd ik het tenminste vol.
ClaudiaHS schreef:Juist, gewoon gezond en normaal eten en een beetje blijven opletten wat je allemaal naar binnen stopt.
Mijn collega is (ik gok) zo'n 30 kilo te zwaar en die is nu aan de shakes en van die maaltijdrepen.
Heb haar gezegde, joh eet gezond en stop met die shakes, ga wat langer lopen met je honden en desnoods een paar x p.w naar de sportschool.
Als je weer stopt met die shakes dan zit het er straks weer dubbel aan..
Maarja dat is mijn mening.
Ik drink ook wel eens smorgens vroeg een shake in ee auto omdat ik dat lekker makkelijk vind.
xJitskee schreef:Collega van mij is heel veel afgevallen. Die at drie keer daags een bak kwark en verder niks. Na een half jaar was ze haar 40 kilo overgewicht kwijt, maar kon ze geen normale maaltijd meer verdragen. Die darmen waren zo naar de kl*ten gegaan door haar “dieet”. Ik gebruik af en toe een shake, als ik geen tijd heb om te ontbijten of omdat het lekker makkelijk is, maar alleen maar shakes, moet er niet aan denken....
MarlindeRooz schreef:Pocca_Locca schreef:@marlinderoos, precies. Cola en alcohol lijken meer op elkaar dan je zou zeggen in eerste instantie.
Of Spa rood in God sake. Jij drinkt dus wel alcohol maar je bent tegen suiker ?!?!? Je kan beter elke week een liter cola drinken dan een liter wijn. Alcohol is erg slecht voor je gezondheid.
Sall schreef:Super Zertab!!![]()
Ik hoop binnenkort ook dit soort berichten te kunnen delen
Morgen proefles kickboksen, bij een boksschool hier in de buurt
Vind het best spannend
Pocca_Locca schreef:Sall schreef:Super Zertab!!![]()
Ik hoop binnenkort ook dit soort berichten te kunnen delen
Morgen proefles kickboksen, bij een boksschool hier in de buurt
Vind het best spannend
Leuk! Ben benieuwd wat je er van vind. Ik denk er ook over om dat te gaan doen. Schijnt behoorlijk intensief te zijn.