Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Is ok wel logisch toch, haar is dood, dus hoe kan je dat dan verbeteren ? Maar aan de andere kant wat hebben dan al die behandelingen en shampoo's met de meest fantastische ingrediënten ( zoals hier net ook genoemd b.v. keratine ) dan voor zin ?? Het legt waarschijnlijk hooguit een laagje om je haren ( net zoals siliconen ) en laat het er gezonder uit zien. Maar je haren zelf worden er 0 gezonder door.
Toch ?
Edit : Olaplex zal dan misschien ook zo'n glad laagje om je haren heen leggen ?
Maris schreef:Is ok wel logisch toch, haar is dood, dus hoe kan je dat dan verbeteren ? Maar aan de andere kant wat hebben dan al die behandelingen en shampoo's met de meest fantastische ingrediënten ( zoals hier net ook genoemd b.v. keratine ) dan voor zin ?? Het legt waarschijnlijk hooguit een laagje om je haren ( net zoals siliconen ) en laat het er gezonder uit zien. Maar je haren zelf worden er 0 gezonder door.
Toch ?
Edit : Olaplex zal dan misschien ook zo'n glad laagje om je haren heen leggen ?
Lous schreef:Je haren kunnen idd absorberen, maar een product kan nooit zover in je hoofdhuid dringen dat het haargroei bevorderd.
Het kan niet in de haarzakjes of follikels komen.
Jolien87 schreef:Pitamientjes.
xIrlijn schreef:Jolien87 schreef:Pitamientjes.
Ik moest hardop lachen
Mijn knaloranje haar gaat trouwens goed! De ergste gloed (in met name die donshaartjes rondom mijn gezicht) is verminderd, het is nu meer een soort zachte oranje-bruine tint geworden. Wen er steeds meer aan!
Mijn zusje kwam er vandaag wel achter dat het verven op mijn achterhoofd niet helemaal goed is gegaanWeet niet of ik hier een foto durf te plaatsen haha, maar er zitten allemaal ‘happen’ ongeverfd haar in. Iets met oefening baart kunst zal ik maar denken