[Info] Tattoo's 13

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:27

Oh dus ik moet stoppen maar het is niet erg als andere ermee door gaan haha bullshit

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:28

AfricanLady schreef:
Oh dus ik moet stoppen maar het is niet erg als andere ermee door gaan haha bullshit

Nu getemd!

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:28

Hahah geniaal

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:32

Klaar nu,
Jij blijft gewoon door gaan ja dan gaan andere er op in. Het is een kopie dat is niet netjes en respectloos. So be it het is gebeurd. Ze heeft er geen spijt van en wij vinden het een probleem. Er is gewoon niet netjes gedaan. Maar het al gebeurd en we kunnen wel door blijven gaan maar dat heeft geen zin. Beide partijen zien niet de andere kant dus dit word eindeloos. Klaar zand erover en anders via pb verder.

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:33

Zoalng je met jij blijft ja dan blijf ik reageren.
Het puntje klaar nu het is gebeurd en niks verandert eraan was ook genoeg geweest

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:35

AfricanLady schreef:
Zoalng je met jij blijft ja dan blijf ik reageren.
Het puntje klaar nu het is gebeurd en niks verandert eraan was ook genoeg geweest


Dat heb ik al eerder gezegd maar blijkbaar was dat niet genoeg. Wees de volwassenen en trek je gewoon terug uit deze discussie het duurt veel te lang zo.

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:35

Nou eerlijk is eerlijk, anderen bleven doorgaan over het kopieren ondanks de discussie die gesloten was en dan begrijp ik wel dat het moeilijk is om dat te negeren.

Maar African Lady wees gewoon de wijste en reageer niet meer denk dat dat het beste is ;)

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:36

Nou ik vond bij inkmaster echt niet alleen maar "klunzen" zitten. Maar goed dat je zo verdedigend reageert zegt meer over jou :D
Als je er blij mee bent prima maar verwacht niet dat iedereen erachter staat :+

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:36

Oh mijn hemel zeg :+ Jongens, punt is gemaakt, meningen verschillen. Klaar. Stop. Uit.

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:38

Yonker schreef:
Nou ik vond bij inkmaster echt niet alleen maar "klunzen" zitten. Maar goed dat je zo verdedigend reageert zegt meer over jou :D
Als je er blij mee bent prima maar verwacht niet dat iedereen erachter staat :+


Ja want je kan jezelf echt bewijzen als je 5 uren krijgt voor een tattoo..... XD

Tieneke

Berichten: 21722
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:38

Over die show was naar ik eerder begreep een apart topic?

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:38

En we rollen verder in een andere discussie, waar blijft die mod.

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:40

Yonker schreef:
Nou ik vond bij inkmaster echt niet alleen maar "klunzen" zitten. Maar goed dat je zo verdedigend reageert zegt meer over jou :D
Als je er blij mee bent prima maar verwacht niet dat iedereen erachter staat :+

Ik ook niet hoor, vandaar dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Vond het een leuk programma, niet alleen om het tatoeëren maar ook alles wat er omheen gebeurde. Snap ook dat veel artiesten zich er niet voor opgeven maar snap ook dat iemand dat juist wel doet om wat meer naamsbekendheid te krijgen.

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:41

Tieneke schreef:
Over die show was naar ik eerder begreep een apart topic?

Mijn excuus, dat wist ik niet

Eloya

Berichten: 5218
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:06

Mijn god wat een discussie :') maar had eigenlijk niet anders verwacht, heb ook wel het boer zoekt vrouw topic toen gelezen. maar goed..

Ik mag de 18e van oktober voor mijn 2e
ben alleen nog niet uit het lettertype, wil wel iets wat ik zelf duidelijk kan lezen maar het hoeft niet van 10 meter verderop meteen te lezen te zijn, omdat het wel iets voor mijzelf is.

en stiekem lijkt mij het handschrift van de schrijver van de tekst ook wel cool, maar punt 1 geen idee hoe dat eruit zien en punt 2 dan moet ik er nog aan zien te komen. dus of dat wat word geen idee.
maar ik heb nog even om na te denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:08

Anoniem schreef:
1 op 1 kopiëren zou ik zelf niet eens willen, een exacte kopie van iets anders op mijn lijf... Vandaar dat ik mijn roosjes ook heb laten aanpassen!

Boemklatsch schreef:
Ik wil een schildpad tattoo (want schildpadden <3 ) maar ik kom er maar niet uit qua ontwerp. Misschien dat ik volgende week tijdens mijn vakantie ergens binnen wandel.


Een tijdje geleden heb ik een hele toffe tekening van een schildpad gezien die ik zelf ook graag wil, ik ga even kijken of ik hem ergens opgeslagen heb!

Ik mag vrijdag weer trouwens :D


Bij deze :D Ik heb afgelopen jaar in de Filipijnen met reuze schildpadden gezwommen 'in het wild', een van de gaafste mooiste ervaringen ooit voor mij! En plus dat ik sowieso al helemaal gek ben van de kust wou ik ook zoiets, en had deze twee gevonden die mij erg aanspraken. Allicht heb jij er ook wat aan als inspiratie :D

AfbeeldingAfbeelding

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:45

Eloya schreef:
Mijn god wat een discussie :') maar had eigenlijk niet anders verwacht, heb ook wel het boer zoekt vrouw topic toen gelezen. maar goed..

Ik mag de 18e van oktober voor mijn 2e
ben alleen nog niet uit het lettertype, wil wel iets wat ik zelf duidelijk kan lezen maar het hoeft niet van 10 meter verderop meteen te lezen te zijn, omdat het wel iets voor mijzelf is.

en stiekem lijkt mij het handschrift van de schrijver van de tekst ook wel cool, maar punt 1 geen idee hoe dat eruit zien en punt 2 dan moet ik er nog aan zien te komen. dus of dat wat word geen idee.
maar ik heb nog even om na te denken



Wauw knap hoor een ander topic erbij halen.. .

Boemklatsch

Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:47

@Dreamer: Thanks!! Dat zijn gave voorbeelden!
Vorig jaar op Gili T met een schildpad gezwommen, wát een fantastische beesten zeg, die rust! Zondag vliegen wij naar Curacao dus ik hoop ze daar weer te spotten. <3

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:16

@dreamer: Die voorbeelden zijn tof!

@tieneke: Ik ben ook ontzettend benieuwd naar hoe je backpiece uiteindelijk is geworden!

@eloya: Een lettertype kiezen is lastig inderdaad. Ik heb voor in de toekomst ook al iets in mijn hoofd zitten, maar loop daar ook erg tegen aan
Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 12-09-17 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:16

Boemklatsch schreef:
@Dreamer: Thanks!! Dat zijn gave voorbeelden!
Vorig jaar op Gili T met een schildpad gezwommen, wát een fantastische beesten zeg, die rust! Zondag vliegen wij naar Curacao dus ik hoop ze daar weer te spotten. <3


<3
Spoiler:
Afbeelding


Ik was trouwens een paar dagen weg dus niet meer gereageerd, maar zag een paar toffe tattoo's voorbij komen! Vooral jou sleeve Friemel, heel gaaf!

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:26

Gaaf die schildpadjes! :))

@Boemklatsch: Dan moet je bij Playa Grandi zijn ("richting grote knip, en dan bij Jaanchies stukje verder rechtdoor en dan bij de geschilderde boom rechts(uit mn hoofd)") :j Daar zwemmen ze de hele dag door!

@Eloya, voor lettertypes heb ik toen veel verdwaalde boodschappenlijstjes uit karren geplukt om inspiratie op te doen! :)

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:15

Ah, we hebben het weer over tattoos :)

Ik ben al even over de vervel-fase heen en vind het wel érg jammer dat korte mouwen nu wel weer koud is (bovenarm tattoo).

Die schildpadjes zijn mooi! Boemklatsch, dat zal wel inspiratie zijn, toch? *wink-wink*

Seven

Berichten: 21246
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:56

Mooie voorbeelden, schildpadden aparte dieren.

Ik heb helaas geen reactie gehad van de artiest zowel niet via de site als via haar Facebook. Ik heb geen haast en zweef nog heel erg tussen wat ik nu wil.
Het moet sowieso iets op de binnenzijde van m'n arm worden, iets vrouwelijks met de naam van m'n zoon maar wat pfff wat lastig.

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:01

Vervelend dat je nog geen reactie hebt Seven! Samen met een artiest kun je je ideeën misschien wel fijn op papier krijgen!

Ik ben blij met de service van de artiest van Curaçao, daar in maart getatoeëerd, maar de tattoo moet bijgewerkt worden. Berichtje gestuurd, hij komt in oktober naar Nederland en komt m'n tattoo dan bijwerken! :):)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:03

Das handig Lin! :D

De artiest van mijn roosjes is ook eind van de maand weer terug, wil dan gelijk een afspraak maken voor de volgende zodat ik niet zo lang hoef te wachten _O-