Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bono_ schreef:Hier begonnen met een nieuw hardloop schema en deze net gelopenben echt zeer tevreden! Ook mijn hardlooptempo flink aangepast. Loop nu echt heel rustig maar daardoor helemaal geen problemen met mijn ademhaling. Moest nu 5x 1 minuut lopen met elke keer er tussen 2 minuten wandelen. Die minuutjes lopen vlogen elke keer voorbij
happy ikke!!

Rustig aan gedaan, as zondag wedstrijd. Twijfel nog tussen woensdag laatste lichte training op asfalt of dat ik wat korte stuwwalklims doe. Daarna niets meer tot zondag.
Ongeveer 2,5km in 7km per uur. Ik moet denk ik echt een stapje terug in zowel snelheid als afstand.
Heb het wel 16 minuten volgehouden, best aardig voor een eerste keer vind ik zelf.
Hopelijk geen last van je heup vandaag.
wat kan ik daar nou aan doen he?
Dat kan je misschien dan de volgende keer in je hoofd houden. Bij mij helpt focussen op de muziek die ik op heb heel erg.

Daan_O schreef:Djilna klinkt als een leuke afwisselende training! Wel pittig zo'n stuwwal. Wat heb je voor wedstrijd zondag?
Citaat:Ik had gisteravond niet zo veel tijd maar toch even gaan lopen. Kort rondje op tempo; 2,95km in 14.18 / 12,38 km/u. Een gemiddelde snelheid die ik nog niet eerder heb gehaald en het ging zonder heel veel moeite
! Ik ga vanavond dus nog een rondje. Denk maar gewoon mijn 5km asfaltrondje om de pezen en kuiten te sparen. Die gaat de 1e helft omhoog en de 2e helft omlaag
) Dat (7,4km/h) liep ik ook op de Stuwwaltrail in mei op de 11km.