De dingen die ik laatst nog wilde bestellen heb ik alsnog in de winkel gekocht toen ik terug moest voor het masker.

Ik denk dat ik sowieso henna wil bestellen, ik verwacht dat ik daar de komende maand wel aan toe kom.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Heb jij evt ook de mogelijkheid om te bestellen Jolien87?
Want euhh eerlijk, als ik en de bestelling doe én degene ben die het rondbrengen gaat, zie ik voor mezelf geen voordeel meer aan gezamenlijk bestellen.
Anoniem schreef:lieveli schreef:Laat me ff dubben want ik kom nooit in Almere.
Jolien bestelt, ik haal mijn en jouw deel op en breng het naar Alkmaar.
Jij hoeft eigenlijk niets te doen
Jolien87 schreef:Jeetje, ik ben nu aan het kijken wat ik wil hebben maar ik schrik echt van het prijsverschil tussen UK en NL. Ik heb nu 2 hennablokken, vanishing cream en dream cream op mijn lijstje staan en daarmee bespaar ik omgerekend al €15,-.![]()
Klopt het trouwens dat bezorgen ongeveer 7 werkdagen kost? Ik dacht namelijk dat het wel een paar weken zou kunnen duren.
Chamaya_ schreef:Hey, ik kom weer even langs bij dit topic, maar ik las net dat jullie weer gaan bestellen
Een vraagje of ik mee kan doen?
Ik woon in Zaandam, maar ik kan met mijn OV gewoon overal heen, dus brengen hoeft niet
Jolien87 schreef:Chamaya_ schreef:Prima! Ik wil best het geld al van te voren overmaken, vind ik zelf ook wat handiger, anders vergeet ik het alleen maar haha
Dan maak ik een lijstje! Mag het gewoon via pb naar je toe?
Ja hoor.