Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miri schreef:Alleen wat nu... zijn jullie zomaar van de 1 op de andere dag gestopt met de pil?
Miri schreef:Werd ook getipt over het mirena spiraaltje maar hoor daar ook weer horrorverhalen over... dus dat maakt me keuze ook niet gemakkelijker... Wat zeggen jullie, toch maar gewoon stoppen , kijken wat mijn lichaam doet en eventueel in de toekomst kijken voor een spiraaltje?
Leprycorn schreef:Klinkt bij jou, magli, dat het wel echt gewoon een menstruatie die je had
De eerste "menstruatie" na de pil is inderdaad nog de neppe. Maar degene die erop volgt die is wel echt.
En denk inderdaad ook dat de ene vrouw er gevoeliger voor is dan de andere
Hier zelf zwanger terwijl ik gewoon de pil slikte![]()
Maar sommige vrouwen hebben de pil nooit geslikt en kunnen er ook jaren over doen om zwanger te raken. Hormonen, die je geslikt hebt of zelf aanmaakt, zijn maar rare dingen.
Riraito schreef:Leprycorn schreef:Klinkt bij jou, magli, dat het wel echt gewoon een menstruatie die je had
De eerste "menstruatie" na de pil is inderdaad nog de neppe. Maar degene die erop volgt die is wel echt.
En denk inderdaad ook dat de ene vrouw er gevoeliger voor is dan de andere
Hier zelf zwanger terwijl ik gewoon de pil slikte![]()
Maar sommige vrouwen hebben de pil nooit geslikt en kunnen er ook jaren over doen om zwanger te raken. Hormonen, die je geslikt hebt of zelf aanmaakt, zijn maar rare dingen.
Zijn jullie daar niet bang voor? Ik ben pas 20, kinderen wil ik nu niet. En vriend denkt toch iets anders over abortus dan ik... Sorry voor het offtopic gaan