Vandaag naar de osteopaat geweest en mocht van hem heel de dag niks doen, toch paard uitgemest en gelongeerd en ging bijna van mn stokkie... Morgen maar beginnen met een training e dan volgende week echt week 1
Ik wil ook weer gaan beginnen maar vind het echt ontzettend zwaar en daardoor vind ik het heel moeilijk om mezelf te motiveren ervoor. Daarom de laatste tijd gaan hardlopen om mijn conditie op te krikken, dat vind ik wel leuk van de week voor het eerst wat oefeningen uit het boekje gedaan om er aan te wennen en nu mega spierpijn . Ik hoop dat ik met wat PRE pre training straks makkelijker in het schema kan komen.
Ja inderdaad die vind ik ook het zwaarste. Na 1 circuit ga ik al helemaal stuk, stop ik en heb ik 3 dagen daarna nog spierpijn. Ik probeer het nu gewoon wat langzamer op te bouwen, zodat het ook nog leuk blijft
Ik ben in ieder geval niet van plan de LISS trainingen te doen, aangezien ik graag het hardlopen er ook in wil houden dus dat vervang ik daarmee.
Ja arms en abs zijn hardddd haha. Ik heb ook eerst pre training gedaan en die vond ik al pittig. Merkte wel dat dat zorgt voor een vliegende start met het 'serieuze' werk.
Hier gisteren hardgelopen, meer gewandeld eigenlijk Nu therapie voor mn rug en dan morgen legs voor week 2!
MerleSimone
Geplaatst: 27-09-17 22:25
Mn benen zijn moeee, week 3 legs nét afgerond. Was al laat maar wilde wat doen. Bah wat is mn conditie slecht Hier nog vorderingen?
Linda_Fleur
Geplaatst: 28-09-17 22:15
Ik moet nog steeds beginnen
Morgenavond maar eens een plannetje maken hoe ik het aan ga pakken
Annenas
Geplaatst: 29-09-17 09:24
Linda_Fleur schreef:
Ik moet nog steeds beginnen
Morgenavond maar eens een plannetje maken hoe ik het aan ga pakken
Ik wil vanaf volgende week 'm ook gaan doen. Ik mis als ik zelf een routine moet gaan bedenken toch de handigheid en ik moet toch m'n spieren blijven trainen.
Alleen even kijken wat m'n lijf ervan vindt als ik dit combi met regelmatig in de klimhal klimmen maar goed
MerleSimone
Geplaatst: 29-09-17 16:03
MightyJoe schreef:
Ja dat is wel motiverend! Misschien via een besloten fb pagina?
Dat is niet eens zo'n heel slecht idee!
Linda_Fleur
Geplaatst: 29-09-17 16:29
Hmm ja dat besloten bevalt me ook wel
Iemand een leuke naam voor een FB groep? Iets met de BBG en paarden erin verwerkt lijkt me wel wat haha
Anoniem
Geplaatst: 29-09-17 16:38
Een FB groep ben ik ook wel voor! Goede stok achter de deur.
Het kost 15 euro in de maand? Zijn jullie er enthousiast over?
Wel echt spierpijn en doorbijten als ik het zo lees?
Hier moet er ongeveer 12 kilo af. Ben een beetje aan het zoeken wat ik wil gaan doen.
MerleSimone
Geplaatst: 29-09-17 21:33
Ik betaal 20euro in de maand voor de app Volgens mij kan je ook éénmalig het ebook aanschaffen? Ik heb weer lekker spierpijn in mn buik, vind dat toch wel weer prettig, teken dat ik iets gedaan heb haha.
Wat betreft de fb pagina, Bokkende BikiniBody's? BBBG? (Bokkers Bikini Body Guide). Wie voelt zich geroepen wat op te richten
Ik gebruik de het boek in pdf versie dat ik een aantal jaar geleden heel goedkoop op marktplaats gekocht heb. Het is wat minder up to date dan de app, maar werkt prima. De app heeft geloof ik ook een voedingsplan en geeft meldingen etc om je moriveren