Maaltijd shakes ben ik niet van, krijg ze echt niet weg..
Krijg van me moeder een boek voor smooties hoe ik die moet maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Voor zover ik geleerd heb is pijn in je schenen overbelasting. Ik zou niet weten hoe je dit weg kan krijgen zonder rust te nemen.
Volgens de myfitnesspal app mag ik max 1.360 kcal per dag.. Is dit normaal? of juist niet? Ik zit er nu namelijk al 296 kcal overheen vandaag. Nou heb ik mijn avondeten etc. al wel gehad ivm. werk.
Eten vandaag:
O: Spinazi-bosui-kaas omelet op 1 snee tarwebrood
T: Aardbei-banaan-sinaasappelsmoothie
L: Tosti van tarwebrood met runderrookvlees en een beetje monchou
A: Kip met paksoi, gele rijst en pittenmix
Kayleigh_ schreef:2 bananen
6 eieren
70 gram kokosmeel
50 gram kokosolie/kokosboter
3 eetlepels rauwe cacao poeder
Een theelepel bakingsoda
Twee eetlepels citroensap
Snufje zout
Optioneel:
Honing, suiker of andere zoetstof om de cake wat extra zoet te maken (heb ik niet gebruikt)
Whey crispy (smaakloos maar voor extra proteïne)
Noten
Pure chocolade pastilles (van Droste bijv.)
Mix alle ingrediënten door elkaar tot een glad beslag, gooi het in een bakvorm (ik heb een lasagneschaal gebruikt) en doe dan de optionele ingrediënten erin. Bak de cake op 180 graden.
Het bakken was even spelen, want ik had hem op 180 graden gebakken voor 40 minuten. Toen bleek de cake nog te zacht te zijn. Dus heb hem daarna nog eens 40 minuten 100 graden hete lucht gezet en toen was ie goed. Na een nachtje in de koelkast is ie helemaal topLekker smeuïg en alle smaken komen goed tot hun recht!
MightyJoe schreef:Ladybird schreef:Wat vinden jullie van die maaltijdshakes?
Ik heb het wel is geprobeerd toen ik echt heel snel wou afvallen maar ik vind het niets. Je bent erg afhankelijk van die shakes en ik werd er erg snel zat van. Ja je valt erg snel af maar als je dan weer normaal eet komt het er weer snel aan. Wat ook niet zo gek is als je rond de 800 kcal op een dag binnen krijgt.. Voor sommige mensen werkt het wel hoor, maar die moeten wel enorm veel opletten bij het opbouwen van normaal eten.
Succes Sabini! Lijkt me erg zwaar.
Lis_Ol schreef:Keep up the good work! ziet er goed uit sharon!
Ladybird schreef:Lis_Ol schreef:Keep up the good work! ziet er goed uit sharon!
Kun je ook smootiesrecepten delen