[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:12

Selena schreef:
Goede motivatie plaatjes Danique!

Zal er zo nu en dan eens een paar tegenaan gooien! Zeker als mensen beginnen in te kakken :D
Ik zie dat er een nieuw topic is geopend, zou uit pure interesse wel eens de gemiddelde verschillen willen zien over een maand of twee, tussen dit en dat topic! De vordering van de mensen in de topics bedoel ik dan :')

jolmer20

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:23

Ik zit in beide haha.
daar is het sowiesi gezellig praten over wat je eet. Dit is meer motivatie en strenger, ligt er maar net aan wat je nodig hebt en wilt denk ik!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:25

Grappig dat mensen dit topic als streng ervaren, heb ik zelf niet!

Ik ga nog maar even de 7 minute workout doen, ik vind het zo leuk als die workouts elke dag makkelijker voelen :))

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:26

Danique schreef:
Selena schreef:
Goede motivatie plaatjes Danique!

Zal er zo nu en dan eens een paar tegenaan gooien! Zeker als mensen beginnen in te kakken :D
Ik zie dat er een nieuw topic is geopend, zou uit pure interesse wel eens de gemiddelde verschillen willen zien over een maand of twee, tussen dit en dat topic! De vordering van de mensen in de topics bedoel ik dan :')

Nou dan meld je, je en houd je t bij :)

Houd er wel rekening mee dat de insteek van dat topic anders is dan hier. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar het effect op de lange baan :)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:29

Ik zit met een dilemma. Ga ik nu een cakeje met aardbei-vlaaivulling eten of niet :')

Ik heb vandaag 4 broodjes gegeten en een klein bordje zuurkool (ranzig) met een soort burgertje er bij ofzo. Heb nu honger omdat ik te weinig avond eten heb gehad :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:29

Kan ik me misschien melden in dit topic? :D
Ben gisteren begonnen met hardlopen (heb me ingeschreven voor 10km in de zomer, lekker ambitieus :') :') ), maar moet nu wel goed opletten op wat ik eet, omdat ik al BMI heb van 19,5 en minder hoeft van mij niet. Maar wil wel graag weer strakker, haha. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:30

Ik voel me niet op mijn plaats in jouw topic dus ik blijf daar lekker weg, Sharon :) Bovendien heb ik ook wel wat beters te doen dan op te schrijven wat andere mensen kwijtraken en wat alle mensen hier kwijtraken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-03-15 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:31

Thesserd schreef:
Ik zit met een dilemma. Ga ik nu een cakeje met aardbei-vlaaivulling eten of niet :')

Ik heb vandaag 4 broodjes gegeten en een klein bordje zuurkool (ranzig) met een soort burgertje er bij ofzo. Heb nu honger omdat ik te weinig avond eten heb gehad :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:33

Leuk die voor en na plaatjes! Lekker motiverend :j

Hier vandaag weer een goeie dag gehad :D Had voor 't eerst eens wat anders meegenomen naar school dan brood, kwam erachter wat een heerlijke combi havermout + appel is :9 Wel iets te veel rijst opgeschept bij het avondeten, daar baal ik dan wel weer van.

Nog een tip voor de liefhebbers: aardbeitjes zijn in de aanbieding bij de albert heijn. 4 euro per kistje zoals ik hier dacht ik ergens voorbij zag komen zal 't niet zijn, maar toch fijn voor mensen zoals ik die houden van zomerfruit :D

@Thesserd: misschien iets gezonds eten in plaats van een cakeje? Als je dan toch honger hebt, daar krijg je achteraf sowieso geen spijt van :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:33

Ok. Thanks beide! Ik ga het niet nemen :+ Misschien een banaan dan zo ofzo... maar anders maar niks.
Ik heb mn mandarijnen op het werk liggen helaas -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:35

:j Neem een banaan! Dan heb je toch iets lekker zoets op en zit je dus niet te wachten tot je trek over is. Anders een glas water en als je dan nog trek hebt alsnog die banaan.

Goedzo Memories!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:40

Dan vind ik t flauw dat je zo'n reactie plaatst. Houd t dan in dit topic :)
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:50

... Wat is er nou weer flauw aan mijn reactie? Ik ben oprecht benieuwd wat de verschillen zijn tussen jouw topic en dit topic en zou daarom de resultaten wel eens willen zien. Dat betekent niet dat ik al die dingen ga bijhouden hoor, dat was gewoon een gedachte.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:04

Even jou topic bekeken Sharon, ik blijf toch hier. Vind deze meiden wel heel erg motiverend. Maar succes verder! :)
Ik kijk af en toe wel eens mee.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:06

Ik zou het wel fijn vinden als we die continue discussies weer kunnen skippen en het gewoon gezellig en positief houden. Dit is een motivatietopic; laat iedereen ook gewoon in zijn waarde en neem dingen met een korrel zout. Ook dat "ja ik wil hier tóch nog even wat over zeggen", meiden komop. We zijn volwassen, laat het gaan.

Ik ga zo weer mn challenges doen :D
En heb er voor het eerst zin in!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:07

Selena schreef:
Even jou topic bekeken Sharon, ik blijf toch hier. Vind deze meiden wel heel erg motiverend. Maar succes verder! :)
Ik kijk af en toe wel eens mee.

Bedankt, jij ook succes! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:08

Liesje1611 schreef:
Ik zou het wel fijn vinden als we die continue discussies weer kunnen skippen en het gewoon gezellig en positief houden. Dit is een motivatietopic; laat iedereen ook gewoon in zijn waarde en neem dingen met een korrel zout. Ook dat "ja ik wil hier tóch nog even wat over zeggen", meiden komop. We zijn volwassen, laat het gaan.

Ik ga zo weer mn challenges doen :D
En heb er voor het eerst zin in!

Lekker is dat he? Ik heb vandaag een rustdag en ik vind het bijna jammer :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:10

Meliaforever schreef:
Welke app gebruiken jullie voor die challenges? En hoe lang doe je dan over 1 workout ongeveer?

Iemand? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:12

Meliaforever schreef:
Meliaforever schreef:
Welke app gebruiken jullie voor die challenges? En hoe lang doe je dan over 1 workout ongeveer?

Iemand? :)

Die in de OP staat. Hoe lang je er over doet ligt aan hoeveel je moet doen.

Myrsky

Zeker dat bovenste plaatje/tekstje is motiverend. Een tijd geleden haalde ik zonder extreem veel moeite de 90 sec plank. Vandaag opnieuw begonnen met die 30days app en ik kwam met moeite op de 20 sec :x als ik toen doorgezet had en niet was gestopt, had ik nu niet opnieuw het zo zwaar gehad en opnieuw moeten beginnen :x

Simoonzel

Ik denk dat ik op de zaterdag of zondag wel vast 5km wil lopen. Ik heb nu tot 2x toe met iemand op zondag afgesproken om te gaan sporten maar die laat dan de rest van de week ineens niks meer van zich horen. Ja doei, als je afspraken niet nakomt moet je ze niet maken dus ik ben er al klaar mee. :wave:
3x in de week krachttraining is denk ik nog een beetje te enthousiast als ik kijk naar hoe ik herstel, dus een conditietraining ertussen lijkt me een hele goede aanvulling! 5K is enthousiast, ik loop normaal 4,2 of zo maar ik wil toch wel een keer kijken of het me lukt. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:16

He bah Simoonzel, lekker alleen dan hoor! In je eentje werkt beter dan met iemand die niet opdaagt.

:= Ik herken het Marrie, ik kon ook met gemak 50 situps maar ik haal nu met pijn en moeite de 30.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:18

Ik vind samen naar de sportschool gaan wel heel motiverend haha. Ga me inschrijven bij dezelfde sportschool als mijn huisgenoot zodat we er samen naartoe kunnen gaan in ieder geval... Samen sporten doen we dan niet maar in ieder geval elkaar pushen om te gaan :=

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:18

Dat is altijd balen Simone.. ;(

Toen ik de ab challenge had gedaan, haalde ik de 3 minuten plank zo. Maar nu haal ik net 2 minuten.. :oo

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:21

Samen naar de sportschool is inderdaad veeeeel leuker! Ik ga samen met mijn moedertje maar die wil niet in de grote jongens hoek met losse gewichten. :')
Dus nu zit ik het grootste gedeelte van mijn training alsnog alleen. Dus als iemand mij wil vergezellen bij Avalon in Wageningen, komt u maarrrrrrrrrrrr! Ik voel me ook nogal bekeken als enige meisje tussen al die bodybuilderfiguren. :')