Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sakura789 schreef:Voor mij echt de Bliss, die van Sakura reageerde ik niet goed op. Dezelfde dag alweer vettig. Meestal was ik eerst met een kappershampoo en dan kort nog een beetje Bliss. Ik vind dat ook echt heerlijk ruiken!
Stamper schreef:Nee klopt, dat weet ik! Maar opdit moment is even de shampoo van Rituals het enige waar mijn hoofd tegen kan geloof ik!![]()
Ik heb nu de bliss mini die ik bij mijn pakketje erbij kreeg.
Andere shampoo's krijg ik jeuk en wondjes/korstjes van!
Stamper @ [MWS] Wondjes/ korstjes op hoofdhuid?
En ik weet dat afwisselen niet echt goed is natuurlijk. Maar om nog verder mijn hoofd open te krabbelen is ook niets! Allergietest bij de Dermatoloog staat al gepland!
Mintgroen schreef:Stamper schreef:Nee klopt, dat weet ik! Maar opdit moment is even de shampoo van Rituals het enige waar mijn hoofd tegen kan geloof ik!![]()
Ik heb nu de bliss mini die ik bij mijn pakketje erbij kreeg.
Andere shampoo's krijg ik jeuk en wondjes/korstjes van!
Stamper @ [MWS] Wondjes/ korstjes op hoofdhuid?
En ik weet dat afwisselen niet echt goed is natuurlijk. Maar om nog verder mijn hoofd open te krabbelen is ook niets! Allergietest bij de Dermatoloog staat al gepland!
http://www.thebeautybakery.nl/hair/big-poofy-hair
Of de shampoo bar van Lush.
Sakura789 schreef:Nou mijn goede voornemen lijkt weer de prullenbak in te gaan. Ik zat enorm te dubben over de handcreme's en raad eens wat voor cadeautje ze weggeven...
Maar goed, gehele bestelling is voor vriendlief, Dao bed & body mist en deo. Dus ik kan me inhouden