Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:01

_KiMbErLeY_ schreef:
Daan, danielle heet je denk ik? Of Daniella aan je bokt naam te zien... ;)
Wat goed dat je zo gemotiveerd bent!! :)) Attack is ook een toffe les, alleen totaal anders dan Combat! Combat zit veel meer op stoten en trappen, dit is echt meer atletisch met springen rennen, hupsen, wel tof en gegarandeerd dood gaan!! :))

HeeenAnnemarie wat leuk dat je op mezelf bent gegaan!!! Kamers??
Geef je nu nog wel les???

Goed bezig caballo!! *\o/* balance is een fijne les na de combat, als je veel gezweet hebt gister zou ik wel een droog shirtje meenemen! ;)

Ik heb vroeger altijd met veel plezier de Combat, Pump en Attack gedaan en ik stessvolle tijden deed ik ook de Balance erbij en soms de Zumba voor cooling-down :D . Lol ik weet wat me vanavond, morgen en overmorgen te wachten staat :+ Boeiuhhh Lekker aan de geng, ik moet ergens beginnen en hoe eerder ik mijn conditie terug heb hoe beter :Y) . Laten we dan maar gelijk ff een paar keer doodgaan tijdens de les vanavond _/-\o_ *D .

Spoiler:
Idd Daniella -> Allienda is/was mijn online gamingnaam, zijn de letters van mijn naam een beetje gehusseld en een beetje afgeleid van Aviendha uit Rad des Tijds

_KiMbErLeY_

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:26

Aaah ;) ik dacht even dat je les mills virgin was maar niet dus ;) :P

Hoe is het gegaan?? :)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:27

Ik ben meer een Golden Oldie 8)7

Ik ben twee jaar geleden gestopt omdat mijn favo combatjuf gestopt was, waren de lessen niet meer zo leuk als voorheen en de helft van "ons klasje" was gestopt. Ik kreeg toen een zware motivatiedip en was heel even klaar met Les Mills na 3 jaar !! Toen maar gestopt en ben ik gaan Crossfitten :j Dit vond ik fantastisch, maar de sfeer in de box was vreselijk. Jaloersheid, roddel en achterklap, niet blij voor een ander kunnen zijn als je een PR gehaald had, popiejopie gasten :r :r Plus slechte begeleiding waarmee ik een fikse knieblessure heb opgelopen (zware overbelastig van binnenste meniscus door foute techniek met squatten) ohja en me uitlachen als ik zei dat ik pijn in mnknie had of ging downscalen _-:(

Naja daar dus mee gestopt en ben ik gaan revalideren met mijn knie, dit heeft even geduurd en ben toen gaan Thaiboksen :+ Rustig opgebouwd en vond het fantastisch. Maar omdat de lestijden veranderden kreeg ik het niet meer gecombineerd met werk+paarden+huishouden. Dus daar ook mee moeten stoppen afgelopen Februari.

Inmiddels verhuisd en wat extra kilo's rijker geworden en een giga slechte conditie wilde ik toch weer wat gaan doen. Ik dacht nieuwe ronde nieuwe kansen bij LEs Mills :D +:)+ Gisteren mijn tweede training erop zitten en ik vond het geweldig leuk :D De Attack viel me conditioneel een stuk zwaarder dan de Combat. Ik dacht echt al na nummer 2, moet ik dat hele uur nog volhouden _/-\o_ Ik heb zoveel mogelijk meegedaan en waar het echt niet ging die opties gedaan die de juf aangaf of rustig op de plek gejogd om toch die hartslag hoog te houden. Ik had wel na driekwart van de les heel veel last van mijn hamstrings, dat tere lichaam van mij is helemaal niets meer gewend := := Het scheelt wel heel erg dat ik het in het verleden al gedaan heb want de namen en opbouw van de Les Mills lessen blijven hetzelfde, dus qua pasjes en choreografie ging inprincipe wel redelijk goed.

In mijn Les Mills top heb ik 2x een Les Mills marathon gedaan voor het goede doel :Y) *Pump*Combat*Attack*Balance*Zumba* Met een kwartier pauze tussendoor *\%/* *\%/* Dat was zo kicken!! NAar die conditie wil ik graag weer terug <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:27

Echt tof om te lezen dat je er zo door wordt gemotiveerd!!! :)) :D
En juf klinkt zo raar hahaha, dan ben ik ook een juf :+

Opbouw blijft idd grotendeels hetzelfde, de combat is qua snelheid wel omhoog gegaan en er zijn andere focussen gelegd zoals dat je met nummer 4 gaat opdrukken en met nr. 5 echt een hiit gedeelte hebt! Attack is idd niet te vergelijken met combat qua conditie, attack is veel atletischer en combat veel krachtiger, hele andere spieren!

Wat vervelend dat dat zo ging bij crossfit zeg! -O- maar gelukkig ben je er weg en hersteld van die blessure, pffff

KEEP UP THE GOOD WORK!!!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:39

Heel eerlijk had ik gisteravond trillende beentjes en dacht ik dat ik niet uit bed zou kunnen komen vanochtend. Vanochtend had ik nergens last van behalve van een moe-ig gevoel in mn knie, maar nu beginnen mn billen pijn te doen :x yakkes :D Dat beloofd nog wat voor de rest van de dag en vooral voor morgen :+ Fijn hoor als je nog 2 paarden moet rijden waarvan 1 in de les.

Kimberly wat voor een lessen geef je en waar? Ik vermoed de Attack?

Ik was eigenlijk verbaasd dat ik zoveel mee kon doen met de Combat afgelopen zaterdag. Maar ik moet wel toegeven dat ik altijd de eerste twee lessen van de nieuwe Release nooit veel spierpijn had en ze makkelijk vond...........Haha en die derde les had ik meestel de nieuwe choreografie wat beter in de benen en dan met meer kracht knallen...............Dan kwam meestal de moeilijkste momenten -O- .

Ik kijk onwijs uit naar de Combat zaterdag *\o/*

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:42

Ik geef jam sh bam en combat! ;)

Zojuist te horen gekregen dat ik bij de club waar ik werk 2 uren kwijt ben doordat die vrouw niet communiceert en verkeerde conclusies trekt! Dus nu snel op zoek naar combat en jam uren, sh bam blijf ik wss wel daar geven... verdomme baal als een stekker.
Ik geef les in Drenthe.

Spierpijn is fijn!!! :)) wacht maar tot morhen haha

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:54

@Kimberley. Yep een droog t-shirt gaat mee. Fijn te lezen dat combat en balance een goede combinatie is :D . We gaan het meemaken dinsdag. Wel flinke spierpijn gehad, vooral mijn kuiten, auw.

@Allienda. Bij welke sportschool volg jij de lessen?! Ik woon namelijk ook in Midden-Limburg, in Roermond. Sport (sinds dinsdag :D ) bij Il Fiore in Herten.

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:30

Weet iemand van jullie waar ze BodyJam in de kop van Noord-Holland/regio West-Friesland geven?

Ooit een paar lessen van gevolgd in Amsterdam omdat een vriend van mij daar Combat lessen gaf, maar kan het sindsdien nergens bij mij in de buurt vinden :(

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:35

Google eens op "vind een les les mills"

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:45

Caballo77 schreef:
@Kimberley. Yep een droog t-shirt gaat mee. Fijn te lezen dat combat en balance een goede combinatie is :D . We gaan het meemaken dinsdag. Wel flinke spierpijn gehad, vooral mijn kuiten, auw.

@Allienda. Bij welke sportschool volg jij de lessen?! Ik woon namelijk ook in Midden-Limburg, in Roermond. Sport (sinds dinsdag :D ) bij Il Fiore in Herten.

Ohhhh wat leuk!! Ik ook bij Il Fiore Herten! Je bent dinsdag naar de Combat geweest toch? Ga je zaterdag ook? >lol, kunnen we samen pijnlijden :+ <
Ik ben daar afgelopen zaterdagochtend gestart :D , was de enige sportschool in de buurt met Combat <3

Ik ben overigens vorige maand van Brunssum naar Melick verhuisd +:)+

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:50

_KiMbErLeY_ schreef:
Google eens op "vind een les les mills"

Gevonden en helaas allemaal te ver weg :(

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:03

Jammer!

Haha wat grappig dat jullie bijndezelfde sportschool zitten :P

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:54

Haha ja dat is echt toevallig. Ik heb jaren in Melick gewoond.
Nee zaterdag ben ik er niet. Dan heb ik les om meneer de tinker in het gareel te krijgen :D . Dinsdag ben ik weer van de partij. Jij ook?!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:26

Caballo77 schreef:
Haha ja dat is echt toevallig. Ik heb jaren in Melick gewoond.
Nee zaterdag ben ik er niet. Dan heb ik les om meneer de tinker in het gareel te krijgen :D . Dinsdag ben ik weer van de partij. Jij ook?!

Nee ga fietsen heb je een Tinker en in Melick gewoond!! Gaaf, wij hebben zes Tinkers :+ :Y) waarvan twee veulens van een half jaar! Ik stuur je vanaaf een PB, ik heb zometeen rijles

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:13

oh, wat waardeloos dat je lessen vervallen Kimberley :(
Hopelijk vind je snel een nieuwe plek

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:13

Kunnen ze zomaar je lessen afpakken Kimberley? -O-

Afgelopen zaterdagochtend was ik nog redelijk stijf van de Attack die in donderdag gedaan had :+ En ik heb heel even getwijfeld of ik wel zou gaan. Maar ieder begin is pijnlijk :x haha. De combat werd nu door iemand anders gegeven en was nog leuker _/-\o_ *\o/* het ging echt lekker en na de warming up had ik helemaal geen last meer van mn spierpijn. Het ging echt lekker alleen 1 nummer qua combinaties ging even wat lastiger ik was net een fractie te laat iedere keer _-:( Toen ik thuis kwam hebben we thuis nog een muur gesloopt dus daar ook nog flink tekeer gegaan en een paar honderd kilo puin "weggekruid" en met die zware grote hamer lopen meppen :=

Morgen weer knallen ~~}> +:)+ byebye fat :D

Ik heb het aangedurfd om op de weegschaal te gaan staan -O- Naja laten we maar zeggen dat ik weet wat de schade is en van daaruit verder gaan ~~}> Maar mijn paardrijjuf vroeg (zonder dat ze wist dat ik graag wil afvallen) of ik wat afgevallen was +:)+ . Dat maakt mijn motivatie alleen maar groter

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:29

Nou, schijnbaar... -O-

Oew, tof dat je instructeur het zelfs zag!!! :j
Goed beeeeezig hoor!! Goed dat je toch bent gegaan ondanks je spierpijn!! :j

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:50

Mag ik heeel even klagen?

Is het normaal dat docenten hun eigen choreo op de nummers van combat verzinnen? Ben nu in 2 dagen tijd bij 2 docenten geweest nu ik op kamers zit en beide deden niet de choreo van de dvd -O-
Wil niet banketstaaf doen maar bij mijn opleiding is er zo hard op gehamerd dat je je daaraan moet houden..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:51

lijkt mij niet normaal

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:52

Baal nogal, want was de eerste keer dat ik in deze vestiging kwam en wil natuurlijk niet eigenwijs doen zodat ze me niet mogen, maar ik kan er niet goed tegen als ze totaal iets anders doen. :(

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:14

Nee lijkt me niet de bedoeling.....

Misschien kun je ze eens aanspreken ZONDER betweterig te zijn van he, ik heb de dvd gezien maar je doet totaal wat anders, mag ik vragen waarom? Ben je klaar met de choreo?

Ofzoiets... Of is dit stom... Ik zou ze gewoon voor hun kop rammen.... Oooow sorry, dat moesten we doen :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:34

Hahahaha..
Ik wilde er nog naar vragen.. zo van.. wil niet vervelend zijn maar ik doe hem altijd zoals de dvd..
Zal volgende week eens hinten.. als ik nog welkom ben :')

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:37

:+

Mijn "baas" maakt ook vaak haar eigen ding van de les en de mensen die haar op een voetstuk dragen denken altijd dat zij het goed doet...

dus ik zeg altijd.... dingetje doet t verkeerd hoor, dit staat op mijn dvd :P

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:44

Vind dat zoiets stoms.. is toch juist het concept dat de les overal hetzelfde is.. viel niet te volgen dit.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 08:20

Ik kan me voorstellen dat het erg raar is als je zelf altijd zo strikt de DVD neemt en je bent helemaal nieuw op een nieuwe sportschool en je kent de klappen van de Les Mills zweep ~~}> Ik zou het nog heel even aankijken voor je er wat van zegt. Als het na nog een aantal keren trainen zo is dan zou ik het heel terloops eens aantippen. Ik bedoel je wilt ook niet vervelend overkomen en lekker kunnen blijven sporten.

Mijn "oude" combatjuffen deden wel eens freestylen op het einde van een Release. Ik kan me ook een release herinneren die echt vreselijk was. Niemand vond hem echt lekker/leuk, toen hebben we als groep gevraagd of we niet een oude combat mochten doen (Wij waren met 28 vaste combatters van de 30 :D ). Dat mocht uiteraard niet, en omdat die release echt niet liep mochten we de laatste maand een requestnummer indienen van oude combatreleases. Dan dan werd bv tijdens release 46 track 5 vervangen door track 5 van bv release 44. {heel even een niet echt vb genomen zeg maar, is wat lang geleden en mijn geheugen is slecht :-(} Ik persoonlijk vond dat altijd wel leuk.

Als je een poos een vaste groep hebt (wat bij ons het geval was) dan kun je ook heel goed aanvoelen als er iets niet lekker loopt oid. En onze juffen wisten daar heel goed op in te springen.