Geweldig, heb vanaf blz 1 alles gelezen Hier epileerde ik de benen al, ga denk ik ook overstag om oksels ook te epileren,maar dan koop ik wel die kleine epileerder
Ik ga vanavond mijn oksels en bikinilijn doen, in ieder geval.. Een deel. Schaamlippen durf ik niet echt aan geloof ik.
Jolien87
Geplaatst: 30-06-14 21:02
Ik moest ook heel erg wennen aan het geluid van de epilator. Ik weet niet hoe die van jullie klinkt, die van mij is natuurlijk al wat jaartjes ouder. Maar ik vind hem net klinken als een foodshredder.
Gewoon herrie :p oksels en benen klaar... had alleen geen scrub meer dus die benen moeten nog een keer. Oksels voelen wel heerlijk glad!
iloonaa__
Geplaatst: 30-06-14 21:40
Hoe doen jullie dat Ik heb vanavond een kleine strook van me bikinilijn gedaan.. maar man man wat een pijn Ik ben normaal echt niet kleinzerig maar dit vind ik een hel! Heb ik misschien zoveel haartjes ofzo?
Laatst bijgewerkt door iloonaa__ op 30-06-14 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ging proberen mijn bikinilijn te doen en twee keer ging dat ding per ongeluk op mn lippen. Ik verschoot beide keren! Dacht serieus dat m'n huid eraf was getrokken. Deed zo ontieglijk veel pijn.
Nooooooit dat ik dat dus ga proberen!!
Sem_
Geplaatst: 30-06-14 22:53
Ik heb net mijn oksels gedaan en ik laat mijn bikinilijn maar even voor wat het is, man wat doen oksels pijn! Eén van mijn oksels is ook nog eens onhandig om te scheren, die heeft zo'n vervelende vouw als ik mijn arm omhoog doe! Nu brand het lekker na...
Oksels is goed voor nekpijn. Bikinilijn ook trouwens. En ik durf ook (nog) niet alles daar beneden te doen. Eerst maar zien hoe de stand van zaken morgenochtend is voor nu heb ik mazelen lijkt t