Ik ga straks ook maar even meten, is toch wel motiverend zeker omdat de kilo's er niet meer zo hard afvliegen en mijn doel vooral ook is om meer spieren te krijgen. De spierpijn na dag één valt me mee, zo maar aan dag twee beginnen. Heb net 32km gefietst dus eerst nog even bijkomen.
Ben nog steeds met ripped lvl 2 bezig had een bepaald moment last van mn scheenbeen dus dat eerst rust gegeven. Morgen is mn dan mn 4de dag van ripped vandaag heb ik een rust dag te druk
Ik had een foto beloofd en gisteren had ik een super leuke shoot bij Loontje @bokt
Nou vind Body Revolution toch maar niks hoor... merk dat ik een combi van kracht en cardio toch wel prettiger vind. Vandaag dan maar eens Ripped geprobeerd en daarna nog 6 minute Hiphop abs van Shaun T meegepakt. Dat vond ik wel lekker. Ga over 2 weken op vakantie en wil dan wat dingen meepakken van Nike Training Club, maar daarna ga ik denk ik gewoon een of andere combi maken van een aantal workouts.
Miramare...bodyrevolution is ook een afwisseling tussen kracht en cardio hoor alleen in workout 1 en 2 is de cardio nog licht dus merk je er weinig van....
Ik heb net voor de laatste keer workout 5 van BR gedaan, man wat haat ik die haha. Niet met volle overtuiging gedaan maar toch beter dan niets. Hopelijk kan ik er morgen weer tegen aan (beetje veel chocolade gegeten de laatste 2 dagen...)
Net voor het eerst workout 7 van BR gehad en hij was erg zwaar,vooral circuit 1! Maar ik vind hem beter te doen dan workout 5 Veel push ups en planks ik ben erg slecht in push ups.
Haha Bhris, bij mij kriebelt dat ook. Het klinkt zo leuk en effectief. Zit nu ook te twijfelen of dat ik Body Revolution ga doen, of dat ik Killer buns level 2 ga doen...
Gisteren voor het eerst workout 5 gedaan, maar vond hem eigenlijk heel erg meevallen.. Level 3 van killer abs daarentegen.. ppfff... die is zweten (maar toch lukt het me aardig om de gevorderde versies mee te doen)
Body revolution is wat meer algemeen Solar.. ligt er dan ook aan wat je wilt trainen. Er zit ook best veel voor been/billen in
Uiteindelijk toch voor Killer Buns gegaan. Had even terug gekeken en Body Revolution is een dagelijks programma en aangezien ik nu Ripped dagelijks doe, vond ik het erg raar om Body revolution er vandaag en morgen bij te doen.
Wel ben ik genadeloos afgestraft deze maand. Veel uiteten geweest en veel verjaardagen (met taart). En dat merkte ik in de meting >.<
Ik ga me toch ook maar melden! 3 maanden geleden heb ik griep gekregen, enorm afgevallen omdat ik niets binnen kon houden. Vlak daarna ben ik naar Nieuw-Zeeland vertrokken. Ik woog toen 61 kg (ik ben 1m71). Nu ben ik hier zo'n 3 maanden en gezond eten is er niet echt van gekomen. Ik ben ook 2 weken op reis geweest met mijn ouders hier dus heb genoten van al het lekkers in de hotels. Nu ben ik natuurlijk goed bijgekomen, wantja als je afvalt van niet te eten vliegt dat er natuurlijk meteen weer aan en dan nog wat ongezond eten, resultaat: ik weeg nu te veel naar mijn zin. Mijn vet zit voornamelijk aan mijn buik en heupen. Je ziet het ook goed in mijn gezicht en aan mijn bovenarmen.
Welk programma zouden jullie dan aanraden? De 30 days shred of the 6 weeks sixpack? Ik wil vnl van mijn buikvet vanaf en opnieuw buikspieren gaan trainen maar er mag overal wel wat vet af..
Nog een laatste vraag. Ik ben gisteren gaan raften en mijn hele lichaam is nu heel erg pijnlijk, is het dan slim om te starten met één van de programma's of beter even wachten tot die spierpijn weg is?
Oke bedankt! Denk je dat het uitmaakt of ik nu spierpijn heb of niet? Doel is vooral om terug strak in het pak te zijn tegen dat ik naar huis kom, wat perfect uitkomt want dat is binnen 4 weken
Nee, het is juist goed te bewegen als je spierpijn hebt. Daarbij, door de shred loop je ook grote kans spierpijn te krijgen =P dus gewoon vandaag beginnen, dan ben je al een dag verder dan wanneer je morgen begint!
KarinvdM
Geplaatst: 26-05-13 11:12
Die spierpijn krijg je toch wel... Als je ook een beetje let op wat je eet moet je in die 4 weken al een mooi resultaat kunnen halen.
Ik heb even de shred bekeken, er zitten nogal wat oefeningen tussen die belastend zijn voor schouders. Die kan ik niet doen aangezien ik 6 maanden geleden een pees gescheurd heb. Met het raften heb ik mijn schouders weer pijn gedaan (boot kantelde, proberen vasthouden..) Het voelt ook opnieuw hetzelfde als toen. Ga dus toch ff moeten uitzoeken welke oefeningen ik aankan Ga er maar aan beginnen, het is hier bijna 10u 's avonds. Maar als ik nu niet begin komt het er niet van, ken mezelf
Qua eten heb ik het ook nogal moeilijk. Ik heb eigenlijk nooit op mijn eten moeten letten dus weet helemaal niet wat goed is.. Vandaag heb ik 2 sneetjes brood met confituur gegeten en wat yoghurt, dat was mijn ontbijt/lunch. In de namiddag nog wat yoghurt gegeten. Voor avondeten een ovenschotel met bloemkool, erwten en stukjes worst met iets van ei en melk. Waarschijnlijk niet zo gezond? Door de week ben ik afhankelijk van mijn werk, ik werk de late dus avondeten is eten wat de pot schaft..
@ Solar: van Killer Buns alleen krijg je ook een heel mooi resultaat. Je ziet je benen als het ware transformeren Maar de resultaten van BR zijn tot nu toe veelbelovend! Alleen de vele filmpjes houden me een beetje tegen; lijkt me zo veel om bij elkaar te sprokkelen als je ze niet bestelt
1e sessie zit erop, viel me toch even dik tegen Ik had een goede conditie, maar sinds ik hier ben heb ik niets meer van sport gedaan..
Hoe vonden jullie de eerste keren, zwaar of net niet? Voel me zo stom nu, maar hopelijk krijg ik hierdoor weer conditie zodat ik zonder problemen terug kan beginnen trainen als ik weer in België ben
solarpleure
Geplaatst: 26-05-13 12:39
@Bhriseis: Door Killer Buns hebben mijn billen een duidelijk mooiere vorm gekregen, ben ik wel blij mee. Eerst was het plat en lang en nu rond =) Benen merk ik dan nog vrij weinig van. Vind het sowieso een erg leuke workout. Heb hem zelf aangepast, heb er halverwege een buikspierfilmpje van NMTZ in gezet en dat bevalt me erg goed.
Ik heb de resultaten van BR nog niet gekeken en heb het hele pakket wel op de laptop staan (als je wilt kan ik ze wetransferen), maar ik denk dat het een dagelijks programma is en niet geschikt is om tijdens de (bijna) dagelijkse Ripped te doen. Ik denk dat ik 'm na Ripped ga doen
Tegenwoordig doe ik in het weekend twee workouts, dit weekend Ripped en Killer Buns. Dan maandag een rustdag. Dinsdag en woensdag enkel Ripped, donderdag geen Jillian, maar 's avonds paaldansen, dan vrijdag enkel Ripped en dan weer weekend. En wil vanaf volgende week een paar keer per week gaan hardlopen, maar eerst goede schoenen kopen
@LS_ toen ik met de Shred begon had ik enkel hardgelopen en liep ik om de dag 8 kilometer. En ik dacht halverwege de eerste keer dat ik dood ging en het nooit fatsoenlijk zou kunnen