ben echt heel zenuwachtig! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben echt heel zenuwachtig!
(soort wasknijperidee)Iris82 schreef:Je nagellak moet eraf zodat ze een zuurstofmeter op je vinger kunnen zetten.(soort wasknijperidee)
Succes vandaag.

Haar heb ik verteld over mijn emetofobie en ze garandeerde me voor 100% dat ik niet misselijk zou gaan worden. Toen ze dat eenmaal had gezegd was bij mij eigenlijk gelijk alle spanning weg.
Ik hoorde later ook dat toen ik al eerder wakker was, dat ik een beetje bozig reageerde want ik lag net lekker te slapen en was verontwaardigd dat ze me al wakker maakten. 
)..
Rebel_Jits schreef:Goed je pijnstillers pakken volgens eerder gezegd schema! En altijd iets erbij eten (ook 's nachts), anders kan je alsnog misselijk worden.
Veel ijs leggen helpt ook goed tegen de pijn en zwelling. Gewoon leggen waar je last hebt. En goed uitrusten, dat heb je nodig nu
welke is te vergelijken met die ene in het schema?
Nu lekker bijkomen en genieten.
Van alle spanning en ook wel van de pijn.
Vriendlief hielp me overeind voor sanitaire pauzes, maar verder was de tv mijn grootste vriend. Heerlijk hersenloze programma's kijken waarbij je wat kan indommelen. Ben rond dag 5 even mee geweest naar de winkel, en was stikkapot erna. Met de hondjes gaan wandelen rond dag 8/9, dat was toen ook niet tof.