TS wat super van je staleigenaresse!! Zo lief en ik denk dat het wel heerlijk is dat je nu op stal ook een rustplek hebt Balen van je blaasjes, is dat iets wat erbij hoort? En volgende week naar de kapper? Heb je al een model in gedachten? Moeilijk is dat he je lange haar afknippen? Ik hoop dat de kapper en een mooi model van kan maken waar je gelukkig mee bent! Voor nu heel veel sterkte, ik hoop dat de jeuk mee gaat vallen voor de rest van de dag en dat je morgen een hoop antwoorden krijgt van de verpleegkundige. Dikke knuffel voor jou!
Wat ontzettend lief van de staleigenaresse zeg, dat is er wel een uit duizenden! Heel fijn dat je terecht kunt op een plek waar je je fijn voelt.
Ik lees al even mee, maar nog niet echt gereageerd. Ik vind je in ieder geval heel erg dapper. Sterkte bij de kapper, lijkt me moeilijk, maar als dat de weg naar herstel is dan komt dat haar vanzelf weer terug!
Succes morgen in het ziekenhuis. Misschien heeft de verpleegkundige tips tegen de jeuk?
ievie
Geplaatst: 29-11-12 16:49
Oh, wat lief van je staleigenaresse. Hulde voor zulke mensen! Zo kan je toch maar mooi genoeg vitamine P binnen krijgen, terwijl je het rustig aan doet. Succes morgen in het ziekenhuis! Fijn dat je de ruimte krijgt om helemaal te vertellen hoe het verlopen is..
Hee Stippies! Leuk Ben altijd gek op aparte kleurtjes/aftekeningen
Ben benieuwd wat voor kapsel je gaat nemen (voor en na foto's mogen best hoor ) maar kan me voorstellen dat het ook wel weer een moeilijk moment is. Succes morgen!
Oh voor en na foto is een goed idee! Heb nu behoorlijk lang haar.. Vind het vreselijk dat het eraf moet, maar het zal er sws af gaan..
Ja ik heb veel aan mijn paard. Tis zo'n heerlijk dier. Vandaag weer gereden voor het eerst. Merk dat ik me slecht kan concentreren, dus enige doel was nu vooral lekker zitten. En dat heb ik gedaan. Toen ik op stal kwam moest ik gelijk mijn nieuwe slaapkamer bewonderen, want bed staat er inmiddels. Mag kamer helemaal inrichten zoals ik het wil en er neer zetten wat ik wil. Enige eis van haar is dat ik me er ga gedragen alsof ik thuis ben, dus dat ik nergens om vraag, maar gewoon dóe.