Balen alja! Maar niet bij de pakken neer zitten hoor. Het is wel heel herkenbaar. Die ene keer dat het slecht gaat weegt voor mij niet op tegen de 20 keer dat het goed ging. Maar hey, wie weet gaat het morgen weer hardstikke goed!
Goed bezig droomster! En je bent nooit te oud om te lopen toch? Al is het met rollator..
ik merk ook altijd verschil of ik s ochtends of s avonds loop hoor... Ik denk dat het gedeeltelijk ligt aan hoeveel brandstof je hebt. Aan het eind van de dag heb je al voldoende gegeten en dus genoeg energie om te lopen. In de ochtend meestal alleen een ontbijtje..
Droomster: goed bezig! You are the king of the world!!
egnie
Geplaatst: 14-03-13 14:01
Ik loop eigenlijk nooit echt op vaste momenten. Meestal wanneer het mij uit komt. Dat is de ene keer s'morgens en de ander keer middag of avond. Ik heb ook wel eens een keer dat het zwaar valt en niet vooruit te branden ben. Ik maak mijn rondje dan wel af maar in een lager tempo.
Ik ben trouwens bij de Lidl geweest en heb voor 70 euro aan loopkleding aangeschaft voor mij en mijn vriend. Kunnen we er weer even tegen aan. Baal alleen dat de tights er niet zijn, misschien in het najaar meer succes.
Naskapower
Geplaatst: 14-03-13 15:10
Ik heb weer mijn rondje van 7 km gelopen. Was sneller dan de vorige keer en kwam uit op 12 km/h . Probeer voor de batavieren race eind april vooral mijn snelheid op te bouwen. Ik weet nog niet welke afstand ik ga lopen, maar waarschijnlijk tussen de 5 en 7. Het liefst loop ik 's morgensvroeg voor mijn ontbijt. Als ik al gegeten heb moet ik best heel lang wachten met lopen, anders krijg ik steken.
Ik liep ook altijd voor mijn ontbijt. Heb medicijnen die je 's-ochtends op nuchter maag in moet nemen. Dus medicijnen slikken, hardlopen en dan ontbijten. Past precies.
Ik ontbijt om half 8, breng dan de kleine man naar school en ben er dan om kwart voor negen helemaal klaar voor, bevalt mij uitstekend! (maar ja nu heb ik ook geen milt meer dus die steken heb ik geen last van ) en ik ben 36..dus kansloos?? haha..
Warboel
Geplaatst: 14-03-13 18:31
Gister les 5 van Evy gelopen! Mocht weer van de chiropractor vanaf 10 april tot 26 mei gaat de chiropractiepraktijk ook hardlooptrainingen organiseren om met alle 3 de chiropractoren, de assistentes en de klanten die meewillen de 5 km op te bouwen en te lopen op 26 mei (uiteraard moet je dan al wel een beetje opgebouwd hebben). Heb er zin in! Vind het onwijs goed en leuk dat ze dat doen
19LindA83
Geplaatst: 14-03-13 19:41
natascha44 schreef:
en ik ben 36..dus kansloos?? haha..
Zeker weten... ik ben 30, dus dan ben jij zeker weten kansloos
Zo wij hebben d'r net een rondje van 20 min op hoog tempo opzitten. Ging best aardig maar stikte soms bijna in m'n eigen slijm en dan ben je gelijk weer uit je ademritme dus dat was jammer. Koude lucht sloeg wel wat op m'n longen.
Runkeeper heeft btw ook loopschema's! Die kan je dan ook instellen in de app en dan geeft ie vanzelf aan wanneer je wat anders moet doen.
natascha44
Geplaatst: 14-03-13 20:44
19LindA83 schreef:
natascha44 schreef:
en ik ben 36..dus kansloos?? haha..
Zeker weten... ik ben 30, dus dan ben jij zeker weten kansloos