Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlou91

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 13:14

Ik had ook wel vrede met de situatie, de manier waarop hij en zijn ouders met mij omgingen was ik gewoon ontzettend zat en als hij het dan ook nog op zo'n trieste manier uitmaakt, nou dan verdien ik gewoon beter.

Maar deze zwaar respectloze trap na heb ik niet helemaal verdiend, hoopte ik eigenlijk.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 13:18

Hoe klote het ook voelt, misschien moet je het ook helemaal niet zo zien!! Ik weet van meerdere personen die geen dag alleen kunnen zijn! Ze denken er niet eens bij na hoe kwetsend zoiets voor de ander kan zijn!
Het zijn geen rationele gedachtes en je maakt het voor jezelf echt extra zwaar nu! (je zou eerder medelijden met hem moeten hebben! }> )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:06

Shirley :(:) , en zoals Ken zegt misschien maar beter ook hoor!

Mijn 'persoonlijke begeleider' werkt , heb geen zin in dat mokkel om het zo te zeggen en ben nu nog bij mn ouders zoals een goede maandag betaamt. Ugh geen zin om naar de bus te gaan mijn moeder uit te zwaaien , en naar dat mokkel heen gaan :r . Doen alsof er niks gebeurd is de afgelopen dagen , misschien zet ik mijn negeer knopt weer op %)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 15:33

Hoi! Ik heb er ook nog 4 over... Alleen geen printer en doormailen kan geloof ik met moeite...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 15:53

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:29

Leven! , Tak is doing just fine :) Darmen klooien wat maar verder voel ik me weer ouderwets goed , op mijn dagbesteding wat stresdingen maar nee het gaat lekker!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:34

+:)+ Goed om te horen!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:35

Afbeelding

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:51

Hey!

allemaal heel veel sterkte nog eens, ondanks wat het ook is.!

Ik zit ook niet super lekker weer in mijn vel. heb het momenteel onwijs druk met school, moet binnenkort keuze gaan maken voor profiel, dat staat al wel vast maar ik wordt er hondsdol van op school. Verder ook super druk thuis, en wat me niet lekker zit zijn nog een paar privéredenen.
Daarnaast baal ik ook wel een beetje dat de grootste tut :+ uit de 1e klas, 12 jaar oud verliefd is op de jongen die ik ook al erg lang leuk vind , en nu zijn ze gezellig samen naar huis gefietst.

Kortom, alles bij elkaar: Ik ben gewoon super moe, hoe vroeg ik ook ga slapen en alles bij elkaar, daardoor zit ik nu al een poosje gewoon niet lekker in mijn vel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:52

:(:) Komt wel goed! , als dat over is!

Ik zit wat in de maag met de pony op de zorgboerderij , de eigenaar is verhuisd en neemt zijn hobby friezen al mee. Nu wil hij mijn 'vriendin' , mijn soulmate en mijn zwijgende klaagpaal meenemen.. Nu vandaag wou hij 2 andere mee ,heel leuk maar wat als hij haar wel meeneemt? Heb al slapeloze nachten en alleen die pony weet dat ik ermee zit :') , ik hoop zo erg dat ze blijft...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:02

Waarom zeg je dan niet dat je er zo erg mee zit??? Weet jij veel wat ie dan zegt, voor het zelfde geld laat hij haar dan gewoon staan!?
Anders houd je eeuwig spijt dat je niets gezegd hebt hoor!!

jolandee :(:) En misschien een volgende keer gewoon op een gozer afstappen als je die leuk vindt!? Ik lees nu dat ze alleen maar samen naar huis gefietst zijn.... Morgen gelijk wat tegen hem gaan zeggen!! Neem jouw geluk in eigen hand! ;)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:04

Ik kom hier nooit, maar ik moet even van me afschrijven, ik heb 't gehád..

Mijn oma en schoonzusje liggen in het ziekenhuis (niet heel ernstig, maar toch niet leuk en onduidelijk voor hoe lang nog), allerlei praktische dingen de afgelopen dagen zijn misgelopen en dat moet ik nu allemaal weer op gaan lossen terwijl ik die tijd helemaal niet heb omdat ik vreselijk veel voor mijn studie moet doen, waar ik nauwelijks de energie en concentratie voor heb. Het hele jaar gaat 't al moeizaam, mijn lichaam werkt niet mee, ik mis teveel colleges (en zoveel heb ik er al niet), krijg huiswerk steeds pas op 't laatste moment af, het loopt gewoon voor geen meter. En nu zit ik hier weer, ijskoud, trillerig, huilend, al m'n gewrichten doen zeer, morgen college kan ik wel vergeten tenzij ik me nog 3 dagen zo wil voelen (wat ik me stomweg niet kan veroorloven want ik moet volgende week dingen inleveren), en ik heb wéér veel minder gedaan dan ik had willen doen. Het stapelt steeds meer op en ik ben dit zo vreselijk zat.. |(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:09

Afbeelding

Wat moet ik hier nu op zeggen...... Jeetje meid, ik word al ongelukkig als ik me alleen maar even in jou verplaats.... Het is van deze kant zo makkelijk om te zeggen ga eerst eens even heel goed ontspannen. Maar zo houd je het niet vol!!! Je kunt wel keihard blijven hollen, maar dingen lukken steeds slechter en je krijgt juist minder gedaan!
Probeer echt even een moment alleen voor jezelf te pakken en het lijkt nu wel niet zo, maar het komt echt allemaal weer goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:20

Kentaro schreef:
Waarom zeg je dan niet dat je er zo erg mee zit??? Weet jij veel wat ie dan zegt, voor het zelfde geld laat hij haar dan gewoon staan!?
Anders houd je eeuwig spijt dat je niets gezegd hebt hoor!!

jolandee :(:) En misschien een volgende keer gewoon op een gozer afstappen als je die leuk vindt!? Ik lees nu dat ze alleen maar samen naar huis gefietst zijn.... Morgen gelijk wat tegen hem gaan zeggen!! Neem jouw geluk in eigen hand! ;)

Hij is er nooit, is hij er is hij in vergardering etc en weg daarna.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:22

Kun je niet aan zijn telefoonnummer komen?? (sowieso handig voor als er eens wat is met de dieren!)

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:25

kan ook wel een opkikkertje gebruiken,
van de winter is een klasgenoot van mij overleden, en nu heb ik er nogal last van...
wil je het hele verhaal lezen?
[LZP] Klasgenoot gestorven

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:30

Afbeelding

Wat een verschrikkelijk oneerlijke dingen gebeuren er toch!!!
Kan me heel goed voorstellen dat zoiets je aangrijpt!

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:33

dank je!
kanker is echt een rotziekte!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:35

:(:) het is een vérschrikkelijke ziekte!!! En niet alleen wanneer het eindigd in de dood, maar alle narigheid ook die de persoon (en zijn/haar naasten) moet doorstaan.... -O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:36

Echt allemaal onwijs veel sterkte!

DaniBanani, wat vervelend zeg. Ja dat geeft echt een rotgevoel. Bij mij helpt het altijd om gewoon voor 1 keer dingen die minder belangrijk zijn laten zitten, om 8 uur naar bed gaan, en lekker écht lang slapen. Dan ben je uitgerust, en heb je gelijk minder zorgen.

gerlindie, sterkte. Ik weet wie je bedoelt. ;) Dat was inderdaad ook een rottijd, en dan tegelijker tijd ook nog een leraar.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:43

Bedankt..:)

Kon ik maar gewoon even rust nemen. Ik kan wel een dagje niks doen, heb ik ook meerdere keren gedaan, maar ondertussen blijven die opdrachten wel liggen en dat weet ik ook. Elke dag (wat zeg ik, elk uur) dat ik niks doe moet ik op een ander moment weer inhalen. De laatste keer écht ontspanning is 2 weken in de zomervakantie geweest, daarvoor en daarna moest ik altijd wel wat. Die stress breekt me nu op...en juist daardoor worden mijn concentratie en energiepeil natuurlijk slechter en kost alles nog meer moeite..het is nog maar anderhalve maand, in juni ben ik klaar en dan ga ik ook een weekje op vakantie en hoef ik de hele zomervakantie niks, maar hoe ik in vredesnaam de komende weken alles af ga krijgen weet ik nu echt even niet.. :(

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:57

Afbeelding

kop op, nog even die paar weekjes volhouden!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:00

Afbeelding
Afbeelding

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:47

dat prentje vind ik zo fantastisch! hier gaat alles zijn gangetje, gewone problemen die echt niets lijken bij wat ik hier lees. Dikke knuf aan iedereen die het kan gebruiken, vooral Jolandeee, DaniBanani, takkie_muis en gerlindie natuurlijk :(:)