[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:55

Dahlia schreef:
_Dressage schreef:
Hello Guys/girls,

Vraagje aan de kenners!
Ik heb al een tattoo, en wil nu een tweede laten ontwerpen d.m.v plaatjes die ik mooi vind, maar heb geen idee wie/wat/waar ontwerpt. Ik weet dat de meeste het wel ontwerpen, alleen dan als je hem gelijk laat zetten. Het is de bedoeling dat ik er dan wel een nachtje over kan slapen natuurlijk. Het liefst omgeving Rotterdam. Wie O wie weet meer ;-)

Thank you all,
Een stille meelezer

Moose tattoo! Hele fijne shop, fijne artiesten (die van mij zijn gezet door moose zelf, en door mikey). Ik heb nog nooit een aanbetaling hoeven doen..
Ging daarheen met een idee, werd ontworpen, en werd dan gebeld als het ontwerp klaar was.
Dan ging ik kijken, en je kan er dan echt wel een nachtje over slapen hoor! Ik vond het ontwerp mooi, dus heb die dag gelijk een afspraak gemaakt (wel voor een paar weken laten, het is er nou eenmaal druk!)
Ontwerp kan je idd niet meenemen, wat ik logisch vind :D

Dankje! Die is me al eens eerder aangeraden! Toch maar eens een kijkje gaan nemen! Moet ik daarvoor een afspraak maken? Of bellen/mailen? Aangezien zij het zo druk hebben!

Sijs15

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:59

Wow, eindelijk de tijd gehad voor die docu... Het maakte mij maar weer eens duidelijk dat het NIET makkelijk is om mooie tattoo's te zetten! Stelletje idioten in dat filmpje... (Moet wel de kunstenaar uitsluiten. Weet niet wat er van zijn techniek overblijft na een paar jaar, maar hij doet mooie dingen.)

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:00

Je kan vaak gewoon de shop even inlopen, maar als het druk is moet je soms best eventjes wachten. Ik zou dus even bellen! :D

Ik kan echt niet wachten totdat ik weer kan..

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:21

Oké dankjewel! Zal gauw eens bellen!!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 15:26

skippy1 schreef:
Bij Kynst in Deventer doen ze at standaard. Je gaat erheen, laat zien wat je in gedachten hebt en doet een aanbetaling. Dan gaan ze tekenen, een week voor de afspraak kun je het ontwerp bekijken, aangeven wat je evt anders wil en er nog een aantal nachtjes over slapen. Wil je uiteindelijk toch geen tattoo, dan kun je terug en je aanbetaling terug vragen. Heel netjes! Ik vond het een super service.

hier gaat het precies hetzelfde :j werkt goed

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:23

Dahlia schreef:
Je kan vaak gewoon de shop even inlopen, maar als het druk is moet je soms best eventjes wachten. Ik zou dus even bellen! :D

Ik kan echt niet wachten totdat ik weer kan..

Wat voor tattoo heb jij als ik vragen mag? Gezien je laatste zin vermoed ik dat hij aardig van formaat is? :-)

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:22

Ik zit nu op 6..
Ja de laatste zin gaat over m'n halve sleeve, ik moet nog 1 sessie en dan is hij af!
Ik ga even foto's zoeken!
Laatst bijgewerkt door Dahlia op 14-10-12 23:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:37

Ik heb weer zitten nadenken.
Altijd heb ik al een muzieksleutel achter mijn oor gewilt. Maar ik wil ook ergens een ballerina.
En nu zat ik te denken aan dit:

Muzieksleutel met bewegende muzieklijnen en aan het eind een ballerina.
Op de muzieklijnen uiteraard wat noten, maar niet te veel, want er moeten symbolen bij komen van
mijn leven zeg maar. Oooh klinkt dramatisch, hahaha.

Nu nog even tekenen en de plek vinden waar ik hem wil. (heb al iets op mijn linkerzijde).

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:39

Charmaiineee schreef:
Ik heb weer zitten nadenken.
Altijd heb ik al een muzieksleutel achter mijn oor gewilt. Maar ik wil ook ergens een ballerina.
En nu zat ik te denken aan dit:

Muzieksleutel met bewegende muzieklijnen en aan het eind een ballerina.
Op de muzieklijnen uiteraard wat noten, maar niet te veel, want er moeten symbolen bij komen van
mijn leven zeg maar. Oooh klinkt dramatisch, hahaha.

Nu nog even tekenen en de plek vinden waar ik hem wil. (heb al iets op mijn linkerzijde).

misschien in de nek ? tussen je schouderbladen en dan iets omhoog zeg maar? :+

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:40

Daar zat ik ook aan te denken.
Maar, ik wil ook altijd nog een anker met een oude kastsleutel eraan zegmaar op die plek.

OOOH WAAROM IS ER ZO WEINIG RUIMTE :( hahaha

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:41

Pols? voet?

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:46

Heb ze al wel eens geplaatst, maar zou echt niet meer weten welke pagina/welk deel.. Is al een tijdje geleden.
Zal er een paar in link zetten anders wordt het zo groot allemaal :P

http://1.media.hyves-static.net/8650472 ... 47256.jpeg
Mijn eerste tattoo

http://8.media.hyves-static.net/8650472 ... 47255.jpeg
Wat hier nog echt zwart is, was hier net gezet als uitbreiding. Vandaar het kleurverschil :P

http://8.media.hyves-static.net/8650472 ... 47239.jpeg
Deze heb ik ook al flink wat jaartjes.. En nee, geen spijt van ;) Het is voor mij een herinnering aan een geweldige tijd die ik heb gehad!

http://3.media.hyves-static.net/8650472 ... 47250.jpeg
Tussen m'n schouderbladen, dit was m'n 3e tattoo. Deze wil ik nog aan laten passen, ik wil hem sierlijker laten maken :j

Afbeelding
Onze tattoo samen.. <3

http://7.media.hyves-static.net/1292973 ... 73062.jpeg
Eerste sessie

Afbeelding
Hier was tie aan het genezen na sessie #2.

Afbeelding
Binnenkant

Afbeelding
Vanaf de achterkant

http://3.media.hyves-static.net/1488066 ... 66362.jpeg
Pols

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 06:06

1 woord! WAUW!
Ik weet nu dus ook dat ik bij Moose moet wezen. Wil zelf een tattoo op m'n bovenarm, zeg maar de grootte als een halve sleeve. Alleen wil hem nog niet helemaal rondom, zou het leuk vinden om later nog wat toe te kunne voegen.
Hij os echt prachtig van jou! Misschien stomme vraag, maar wordt hij in kleur of Black/grey?

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:43

Mooie tattoos Dahlia!

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:14

Esmeralda schreef:
hutch84 schreef:
he kwam dit topic tegen ,
en dacht intressant ik ga eens meelezen,

heb nu 2 weken geleden mijn tatoo laten aanpassen ( mijn ex en ik hadden dezelfde) en daar ben je klaar mee op een gegeven moment helaas heeft de tatooeerder een klein foutje gemaakt in het been..
weet iemand na hoeveel tijd je het kan laten aanpassen want je zit denk ik met een genezingstijd,
moest maar even een nieuwe afspraak maken als het uitkwam

gelukkig zegt mijn vriend dat het niet erg opvalt en zie je het alleen als hij uitvergroot is

je had ook een foto kunnen plaatsen, de reacties af kunnen wachten en dan schrijven wat je hierboven heb geschreven
wie weet zou het ons niet eens zijn opgevallen :D alhoewel hier een paar kritiche kijkers tussen zitten :o
Mogen we een foto ervan zien, misschien krijg je gelijk wel goede tips om het "af" te maken ofzo

euh kan ook inderdaad alleen krijg ik hem niet op de foto hij staat op mijn schouder blad zijn er mensen die tps hebben om dat te foto graveren want bij mij mislukt het

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:42

In de spiegel zonder flits?

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:31

_Dressage schreef:
1 woord! WAUW!
Ik weet nu dus ook dat ik bij Moose moet wezen. Wil zelf een tattoo op m'n bovenarm, zeg maar de grootte als een halve sleeve. Alleen wil hem nog niet helemaal rondom, zou het leuk vinden om later nog wat toe te kunne voegen.
Hij os echt prachtig van jou! Misschien stomme vraag, maar wordt hij in kleur of Black/grey?

Thanks!
Er komt wel kleur in! Maar niet teveel, daar hou ik persoonlijk niet zo van!
De cherryblossoms worden in kleur, de lelie ook, en nog wat kleine details in de vis (nog even kijken wat precies).
Derest blijft black/grey! :D

Thanks aslo!

@ hutch84: Spiegel inderdaad, zoals bij mijn foto: http://5.media.hyves-static.net/1394569 ... 69276.jpeg Zo kan je duidelijk de schouder zien! :D

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:10

@ hutch84, ben benieuwd naar je tattoo. Misschien dat iemand anders hem kan fotograferen?

@ dahlia, Mooi hoor! Sprak vandaag een vriend van mij, hij kent 1 van de jongens van Moose, die zei dat een hele sleeve ongeveer 22 uur kost, en het 100 per uur is. Hoe lang heb jij nu al gezeten voor een halve? En moet je het per keer betalen of in 1 keer?

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:19

Ja het ligt er geheel aan wat voor sleeve je neemt natuurlijk.. Qua stijl e.d.
Je betaalt per keer, ik heb de eerste keer geloof ik 2 of 2,5 uur gezeten, de 2e keer ook zoiets.. Misschien wat langer.
Weet het niet meer helemaal precies :P Nu moet ik nog zo'n 2 a 3 uur, en dan is hij eindelijk af :D

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:35

Ja dat is ook wel zo ja, ik denk dat ze me bijna gaan uitlachen als ik wat laat ontwerpen bij ze, als het wordt zoals ik het in gedachten heb, wordt hij heel girly haha! Wil het ook black/grey, met als accentkleur roze, haha! Wel fijn dat je per keer mag betalen. Ik ben erg benieuwd! Snel maar eens een keer bellen! :D

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:54

Haha is alleen maar leuk toch!
Bij mij komt er inderdaad ook roze in, vind dat juist vrouwelijk :j

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:56

Ja precies! Moet wel vrouw blijven hè ;-)

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:58

Hahaha ja inderdaad!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:01

oh ik wil zo graag sleeves, zit helaas helemaal onder de moedervlekken en het worden er steeds meer. heel frustrerend.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:03

Dat is wel vervelend ja, heb er zelf ook wel paar maar daar is makkelijk omheen te gaan. Bij jou niet?