Ik heb een hele fijne broek van Scapino gehaald! M'n adidas shirt komt van de Wehkamp. Maar scapino heeft leuke hippe kleuren en fijne stoffen, voor weinig geld.
_MG
Geplaatst: 28-08-12 14:35
Volgens mij heeft H&M ook een sportafdeling!
Mijn kleding stamt nog uit de oertijd, dat ik naar de middelbare school ging Wij hadden zo'n verplichte gymkleding en in mijn laatste jaar dat ik gym had heb ik een nieuw broekje gekocht (eerst had ik zo'n strakke legging, daarna zo'n soort voetbalbroekje). Omdat ik toch bijna nooit ging gymen, is die nog in nieuw staat en echt heerlijk om mee te rennen! Ik vind katoenen tshirt trouwens ook het fijnst om mee te lopen, de rest gaat altijd meteen jeuken zodra ik begin te zweten
Was een foutje blijkbaar... wel even schrikken net, de website van L1 (limburgse omroep) lag plat, dus je kon ook niks terug vinden of er nu wel of niet iets gebeurd was
Ben ik weer! Lekker gelopen weer. Eerste keer drie minuten was ff moeilijk maar de 2e keer ging vreemd genoeg een stuk beter . Gelukkig ook geen bekende tegen gekomen. Laatst kwam ik een docent tegen . Nu nog even bijkomen met een glaasje water en een tomaatje en dan ga ik douchen. Vind het trouwens wel leuk als je de 'praattest' moet doen of even wat moet zingen, ik ga toch niet tegen mezelf praten, ben jij nou mal
Zo ik heb ook ff gelopen, aangezien les 1 en 2 spoorloos van m'n iPod zijn verdwenen ben ik met les 3 begonnen. Heb voor het eerst geprobeerd kortere passen te maken en te landen op m'n hele voet. Ik had het idee dat ik een stuk makkelijker en lichter kon lopen. Heb met Endomondo gemeten, zat op 2,75km, waarvan ik 100 meter ongeveer nog moest lopen voordat ik thuis was toen de les was afgelopen.
Beetje jammer dat ik wat steek in de borst had (geen zijsteek) en in de winkel zonet m'n ene bovenbeen heel erg had verzuurd.. Ik weet niet hoe ik dat doe, maar soms gebeurt dat. Afijn, na vier en halve week niet lopen heb ik er een lekker gevoel aan over gehouden.
Ik kom even binnenvallen... Ik heb vorig jaar voor het laatst hardgelopen en ben er toen mee gestopt na een half jaar. Geen idee waarom eigelijk, maar voor mij was dat echt een oplossing om mijn energie even kwijt te raken. Vooral na school werkte dat heel ontspannend. Natuurlijk was het mooi meegenomen dat ik gelijk aan mijn (rokers) conditie kon werken.
Nu wil ik graag weer beginnen samen met mijn beste vriendin dit keer die graag wilt afvallen. We zijn nu samen op weg wat gezonder te leven, meer fruit, minder energie drankjes en fastfood. Gewoon om ons lichaam eens in orde te krijgen...
Nu heb ik vorig jaar gewerkt met Start to run van Evy en dat vond ik zo fijn dat ik dat dit jaar eigenlijk graag weer wilde. Heb al bijna een uur gezocht op google maar kan de site gewoon niet meer vinden waar ik deze lessen kan dowloaden... Kan iemand mij daar mee helpen?
Vanavond gaan we voor het eerst beginnen met de (15 minuten dacht ik?)
Janine1990, Ik heb al een pb gekregen. Bedankt! Vuurneon, Misschien kun je op de computer alvast de naam wijzigen. Je Ipod gooit ze waarschijnlijk vanzelf op alfabetische volgorde!
Ik ben ook benieuwd hoe het met zijn 2e gaat. Vorig jaar heb ik met mijn moeder gelopen, en dat ging eigenlijk best goed!
Goed idee! Noem ze wel a1, b2 etc. Kijken of dat werkt,
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 28-08-12 17:19
Zo deed ik dat ook altijd iig op mijn telefoon!
Heb een stukje terug gelezen... En zal eens wat plaatjes van mijn outfit opzoeken! Heb toen die tijd ook schoenen van bijna 80 euro gekocht. Helaas heb ik die nog op school liggen en zal ik vandaag moeten pijn lijden!
Edit; Gevonden!
Broekje (Foto van internet hoor)
Maar dan in het wit-roze
Laatst bijgewerkt door Giolli op 28-08-12 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt