Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:18

Ik (en ik denk ieder meisje/vrouw) heeft een droom hoe ze wil trouwen, dat is niet op maandag :n
Nu zeggen mensen wel ja maar dan doe je dat toch over een paar jaar maar ik ben bang dat er dan al zoiets is van we zijn toch al getrouwd het hoeft niet meer mooi en ik wil dat gewoon niet, erkennen en gezag is ook genoeg vind ik dan en dan kan ik gewoon mijn droom houden :)

Snap dat het handig is hoor maar zo te lezen is er helemaal geen gedoe met erkennen en gezag :)

Vriendlief werkt 12 tot 14 uur per dag dus als ie thuis kwam bespringen, in de douche nog ff bespringen en als het kan voor het slapen nog even bespringen _O-

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:19

Wow wat veel bij te lezen..

Kwam wat foto's tegen van mijn kleine meid..
Hier 1,5 maand

Afbeelding

Neva 12 dagen oud.. echt inimini was 44 cm en 2810 gram

Afbeelding

1 dag oud

Afbeelding

Afbeelding

Mijn buik 3 dagen voor de bevalling

Afbeelding

Neva actief in mijn buik
Lindy1982 schreef:
mijn voetballende kleine

[ Video ]

Dit was de babykamer van mijn dochter we wisten niet wat het zou worden..

Afbeelding

Afbeelding

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:20

_Friemel schreef:
Ik (en ik denk ieder meisje/vrouw) heeft een droom hoe ze wil trouwen, dat is niet op maandag :n
Nu zeggen mensen wel ja maar dan doe je dat toch over een paar jaar maar ik ben bang dat er dan al zoiets is van we zijn toch al getrouwd het hoeft niet meer mooi en ik wil dat gewoon niet, erkennen en gezag is ook genoeg vind ik dan en dan kan ik gewoon mijn droom houden :)

Snap dat het handig is hoor maar zo te lezen is er helemaal geen gedoe met erkennen en gezag :)

Vriendlief werkt 12 tot 14 uur per dag dus als ie thuis kwam bespringen, in de douche nog ff bespringen en als het kan voor het slapen nog even bespringen _O-

WTF 3 x per dag pfff geen fut voor..
Moet zeggen ik heb de meisjes droom van trouwen niet.. dus maandag ochtend.. prime :D

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:21

Esplendido schreef:
Uit Belgisch onderzoek is gebleken dat de lucht in zwembaden niet goed is voor de longen van baby's. De longen zijn het eerste levensjaar nog in ontwikkeling en dan is de zwembadlucht schadelijk. Kinderen die aan babyzwemmen doen hebben meer kans op astma en andere longaandoeningen. Ook hoor je vaak dat kindjes die zwemmen veel last hebben van oorontstekingen. Voor mij waren dat redenen om niet te gaan zwemmen met ukkie totdat ze een jaar was. Wij doen aan babygym bij the little gym en gaan naar muziek op schoot. Beiden ook erg leuk om met je kindje te doen!

Ik heb het wel gedaan.. ze is nu voor het eerst in 3.5 jaar ziek

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:22

Lindy wat een geweldig filmpje zeg :D was ze te vroeg geboren? Ik ben namelijk wel veel te vroeg geboren en was ook maar 41 cm en 2100 gram, ben wel opgeroepen trouwens, maakte mijn moeder ziek :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:22

die droom had ik wel en heb hem ook waar gemaakt :D

lindy echt super gave en mooie foto's (je buik <3)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:23

Daisyree schreef:
De box staat er!
Ik ben wel blij dat ik er nu al een heb, had me toch iets verkeken op de grootte van zo'n ding.
Nu heeft vriendlief de oplossing.
Hij vind ons notenhouten dressoir spuuglelijk, die moet er dan maar uit en een hoge dichte kast met lades of deuren erin.
De spiegel die op het dressoir staat hangen we op.
Ben ik blij dat ik nu nog wat kan, ben dus nu weer MP aan het afstruinen naar een kast om op te knappen. Zo blijf je bezig of is dit nesteldrang?

Haha hetr lijkt wel op nesteldrang haha

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:24

_Friemel schreef:
Lindy wat een geweldig filmpje zeg :D was ze te vroeg geboren? Ik ben namelijk wel veel te vroeg geboren en was ook maar 41 cm en 2100 gram, ben wel opgeroepen trouwens, maakte mijn moeder ziek :')

Nee precies op de uitgerekende dag :D ze was dispatuur oid.. waarschijnlijk word dit ook een kleintje.. ( vind ik niet erg was niet uitgescheurd niets )

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:24

Lindy1982 schreef:
_Friemel schreef:

WTF 3 x per dag pfff geen fut voor..
Moet zeggen ik heb de meisjes droom van trouwen niet.. dus maandag ochtend.. prime :D

Ja maar hij is zo prrrrrrr :9 Heerlijk zo'n macho vent :D
Niet iedereen heeft het hoor en ik begrijp hem ook zeker wel veel makkelijker :j maar ik heb wel zoiets van droomvent > droomhuwelijk :D

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:25

_Friemel schreef:
Cindy, nee hij wil wel trouwen want hij zei dus tegen mij dat dat zoveel makkelijker is, anders moest ie helemaal erkennen en gezag aanvragen bij de rechter en dat zou bakken met geld kosten, als we zouden trouwen op maandag (= gratis) gaat dat allemaal automatisch en zou t niets kosten :+

Voordat ik zwanger werd en ziek lagen wij ook wel een aantal keer per dag tussen de lakens :+ Nu om heel eerlijk te zijn al een tijdje niet meer omdat ik er gewoon geen fut voor heb.

erkennen etc kost zo ver ik mij kan herinneren niets hoor ook het gezag bij de rechter aanvragen niet.. of ben ik dit al vergeten :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:26

Lindy1982 schreef:
_Friemel schreef:

Nee precies op de uitgerekende dag :D ze was dispatuur oid.. waarschijnlijk word dit ook een kleintje.. ( vind ik niet erg was niet uitgescheurd niets )

Zoals ik van de foto's zag is ze mooi bijgegroeid! is ze klein voor haar leeftijd of niet? ik ben namelijk altijd extreem klein gebleven... is ook nog even afwachten wat er uit ons komt, kan een miniatuurtje zijn maar m'n vriend is 2 meter.. wel fijn dat dat idd met uitscheuren enzo scheelt :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:27

Lindy1982 schreef:
_Friemel schreef:
Cindy, nee hij wil wel trouwen want hij zei dus tegen mij dat dat zoveel makkelijker is, anders moest ie helemaal erkennen en gezag aanvragen bij de rechter en dat zou bakken met geld kosten, als we zouden trouwen op maandag (= gratis) gaat dat allemaal automatisch en zou t niets kosten :+

Voordat ik zwanger werd en ziek lagen wij ook wel een aantal keer per dag tussen de lakens :+ Nu om heel eerlijk te zijn al een tijdje niet meer omdat ik er gewoon geen fut voor heb.

erkennen etc kost zo ver ik mij kan herinneren niets hoor ook het gezag bij de rechter aanvragen niet.. of ben ik dit al vergeten :P

Daar ben ik vandaag dus achter gekomen :)) ook dat is allemaal gratis en eigenlijk ook niet echt veel gedoe :))

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:29

Nee ze is aardig bijgetrokken niet de grootste van de klas oid maar gewoon normaal..

Ik ga mijn koets in heb al 3 gebroken nachten omdat ze ziek is..
Nu is ze aan de medicijnen om uitdrogen te voorkomen :(

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:29

_Friemel schreef:

aaah op die manier, ja dat snap ik
wij zijn idd getrouwd met alles erop en eraan :))

pffffff jemig en dat iedere dag weer? en daar had/heb jij ook lol aan?? whahaha

@ Lindy, wauw wat een buik dan voor zo'n kleintje!
Jen is met 36+3 gehaald door hellp en was nog geen 40 cm en 2145 gram :D

mooie foto's verder

kamertje totaal niet mijn ding, maar ik heb iets tegen lime-groen :+
daarom wilde ik ook graag weten wat het zou worden :D

enne bedoel je niet dysmatuur?? :P

beterschap voor je meisje :(:)

@ Friemel, die van mij had na een paar maanden die hele maand te vroeg al ingehaald :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:31

Ben jaloers op jouw kleintje! ik heet niet voor niets friemel _O-
Zag je jurk in je profiel trouwens, prachtig!

Ben altijd in de mood behalve nu dan en aan de hormonen (ala implanon/pil/nuvaring) ook niet trouwens :n
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 30-07-12 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:32

haha oke,

naja ik zit manlief ook over te halen te trouwen en dan een groot tuinfeest geven .. Leuke fotoshoot en thats it..

Vooral omdat mijn dochter zegt..
Mama ga jij met mij trouwen dan heet je net als papa en mij..
Hoe jong ze ook is ze is er heel erg van bewust dat ik anders heet

@ cindy
wordt nu idd veranderd.
Mijn dochter krijgt nu een nieuwe kamer en die wordt helemaal wit. De inbouwkasten worden grijs en daarop komt een baan PIP behang..
Verder heeft ze alles in stijgerhout, bureau en bed etc

De babykamer wordt nu ook wit met grijs en met accessoires iets roze of iets blauw
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 30-07-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:33

mooi bruidje idd! heb er toevallig toenstraks ook 2 van mijn bruiloft in profiel gezet

Djesseka

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:53

Lindy, dat filmpje! Hoe lief! Wat n prachtig frummeltje was jullie meisje. <3

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:53

_Friemel schreef:
Ben jaloers op jouw kleintje! ik heet niet voor niets friemel _O-
Zag je jurk in je profiel trouwens, prachtig!

Ben altijd in de mood behalve nu dan en aan de hormonen (ala implanon/pil/nuvaring) ook niet trouwens :n

thanx :D
okee whaha nymfjes dus :P :')

@ Lindy, ach wat schattig dat ze dat zegt <3

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:54

Joanne1987 schreef:
mooi bruidje idd! heb er toevallig toenstraks ook 2 van mijn bruiloft in profiel gezet

thanx (als dat voor mij was :+)

heb gelijk ff bij jou gespiekt, jij zag er ook prachtig uit :))
zag ik niet ergens anders op foto's tattoos bij jou? of ben ik nou in de war :+

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:00

Ik had eigenlijk niet willen reageren maar ik zag de titel van dit topic en wilde toch even een berichtje plaatsen... Jeetje wat zou ik ook graag van de daken schreeuwen "we zijn weer zwanger". Ik ben er zeker weer klaar voor om zwanger te worden! Helaas is het nu even niet voor ons weggelegd. Wij zijn in 2010 ons dochtertje verloren na 22 weken zwangerschap, ze had een dubbele chromosoomafwijking. Ze was 26 cm lang en woog 370 gram, en ze was schitterend... Omdat wij nog geen eigen huis hebben en ons meisje ongepland was moeten we de volgende zwangerschap uitstellen (is het meest verstandige). Inmiddels al 2 jaar... Ik ben liever gisteren weer zwanger dan morgen maar we zullen toch nog even moeten vechten voor wat meer zelfstandigheid en de financiele middelen daar voor. We doen zo ons best en het voelt zo onnatuurlijk om elke dag de pil te slikken terwijl je eigenlijk een zwangerschap niet wil tegenhouden. Maar onze tijd komt nog wel... Alle dames die zwanger willen worden zet em op! En alle dames die al een kindje hebben of zwanger zijn, van harte gefeliciteerd en geniet ervan :*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:04

CindyUniek schreef:
Joanne1987 schreef:

thanx (als dat voor mij was :+)

heb gelijk ff bij jou gespiekt, jij zag er ook prachtig uit :))
zag ik niet ergens anders op foto's tattoos bij jou? of ben ik nou in de war :+

ja jij ja haha. tattoo's redelijk wat aanwezig ja ;)

jeetje heftig nathalie :(:)

ow god!!! misschien wordt het toch wat anders als FF beertjes... zag net humphrey op de babaypark site... uber schattig!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:08

@ Joanne, okee omdat ik ze op je trouwfoto's niet zo snel kon ontdekken :+
FF is leuk :))

@ Nathalie, jeetje wat heftig.... hoe oud ben je? en zitten er positieve vooruitzichten aan te komen mbt huisje enzo?
en is de kans groot dat jullie kindje in de toekomst weer die afwijking kan hebben?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:13

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:20

hey ik had gereageerd en nu is ie er niet?!
mooie tattoos!
wat staat er op je voet? (in NL :'))
vandaar dat ik ze niet zag in je jurk

kamertje is te klein om goed te zien!

ik heb nu 2 tattoos
'Uniek' op mijn enkel
en 'the key of life' (ankh) op mijn pols
nu moet mijn dochter er ook nog op, maar weet nog niet waar...
of in kleine letters op mijn onderarm, aan de zijkant
of alleen de J in mijn nek
en dan een evt 2e met de beginletter eronder