Verder vandaag de siliconenpleisters opgehaald. Hopelijk doen ze wat voor me litteken, ze zijn van scarban. Je moet het opbouwen met dragen.. zal dus wel troep zijn haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zit er helemaal door! Heb het al doorgemailt naar mn advokaat, jaja, zover ben ik al... te triest voor woorden! Citaat:Nou ik laat t maar zo. wordt er helemaal frusty van.
Citaat:pipo zit er helemaal doorheen! Ik ga om 2 uur even naar de huisarts want t voelt niet goed.
bovendruk van 150 en normale onderdruk ik vlieg tegen de muren op! hart boinkt in mijn keel... ik wordt gek.
vast wel. en de rekening van de advokaat hahaha
zo'n boere pummel soms he... hij is wel lief en meent t ook wel goed hoor, maar jeee wat een eikel is het in het laten zien dat je om iemand geeft.. dat is moeilijk voor hem en op deze momenten juist zo nodig voor mij.
Citaat:en daarnaast heb ik m vanmorgen lekker de huid vol gescholden
Citaat:en de rekening van de advokaat hahaha
Citaat:dat gaat niet.. t blijft door mijn kop spoken! zoo druk in mijn kop.. gevoelens schieten van hot naar her en terug.. heb geen moment rust daarboven.
Het weggaan met de kids zit er ook al niet meer in helaas.. maar goed. we laten strakjes alles bij de doc liggen
(heb stiekum mn tas al gepakt.. want als Willem dat moet doen krijg ik precies datgene wat net niet lekker zit
Om 2 uur ben ik aan de beurt, aardappelen al geschild en de worstjes al aangebakken enzo.. Als t meevalt ga ik bij de kids kijken naar de playbackshow.