Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb echt zooooo veeeeel trek in eten en als het dan steeds voor je neus gehouden wordt.. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar, echt zo raar! Gelukkig is de eerst komende verjaardag pas weer eind september.. Wil zo graag even sporten om de ergste ellende weer kwijt te raken maar ik heb sinds een tijdje last van mijn linkerbeen. Ongeveer twintig cm onder mijn heup knakt er iets bij elke stap. Dat is op zich al irritant maar door de wrijving kan ik na 4 km (hard)lopen strompelend naar huis van de pijn. Mijn band is lek dus ik kan ook niet fietsen. Ga straks maar eens kijken of ik misschien wel kan skeeleren.. Ga morgen de dokter bellen voor mijn been. 
dat lijkt bij mij een periode waar ik doorheen moet ofzo, misschien is het zelfs wel een hormonenkwestie
en daarnaast dan nog in mijn feestweek. Ik heb er alleen al meer aan toegegeven dan ik zou willen
en daar baal ik dan nu wel van. Dit was weer een goede waarschuwing voor mezelf dat toegeven aan het willen eten alleen maar een schuldgevoel oplevert.
Weer 400gr er af is altijd leuker dan aankomen.
Een boterham met pindakaas, twee glazen frisdrank, een portie pasta en 3 suikerwafels te veel op.

Gepest wordt je meestal niet omdat er nu werkelijk iets niet aan je lichaam klopt, maar omdat je er zelf onzeker en gevoelig op bent. 

. 

(wakker - wc - weegschaal - aankleden - ontbijten)
A_man schreef:Tips om heupen/billen strakker te maken zijn extreem welkom!!
ohjaa ik heb een hoelahoop gekocht maar damm wat is dat moeilijk

De dokter zei dat als de fysio er iets mee kon, dat helemaal top zou zijn en dat een spuit anders een optie is
Maar we hopen natuurlijk dat het gewoon te verhelpen is zonder ellende!