Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:45

Ook weer even bijgelezen!
Vandaag de familiewieg gekregen, dan zijn mijn zwager en schoonzusje er vanaf :D en ik vind het wel leuk!

xDramaQueen

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:37

Zahlina schreef:
Afhankelijk van hoe vermoeiend het sporten is geweest blijf ik nog even na puffen.
Maar ik doe geen rek en strekoefeningen.
Wie weet als ik langer bezig ben en het allemaal niet wil lukken maar tot nu toe vind ik dat de zwemmers van vriendlief gewoon de weg moeten vinden zonder hulp.
Daarnaast vrees ik dat mijn vriend mij heel hard uitlacht als ik met mijn benen in mijn nek ga liggen endan moet ik weer wraak nemen met een kussen gevecht.. lol....

Vriendin van mij heeft geloof ik een jaar lang na het sporten iedere keer met de benen in haar nek gelegen totdat ze eindelijk zwanger mocht worden.

Ik zie Suze al op haar hoofd staan, iedere keer na het sporten :D
Hoe is het met het herstel van je oog Joanne?

DQ, wat balen dat het zwanger zijn je niet zo goed bevalt, hopelijk wordt dat straks allemaal beter en ga je echt genieten van het toekomstige moederschap, al heb ik als ik je berichten zo lees wel het gevoel dat je het allemaal heel erg leuk vind, spulletjes kopen en al.

Rinske, wel handig zo'n inwendige wekker, beetje jammer alleen dat die zo vroeg gaat, kan je dat niet anders instellen?

Welkom LiesJ, rammelende eierstokken maar wel zo verstandig om nog even te wachten, jouw werk werkt natuurlijk niet mee, altijd tussen de kids.

Allemaal kattenliefhebbers, leuk.
Wij hebben 2 katten, die niets van mij moeten weten, behalve dan als ze honger hebben.
Eigenlijk horen we maar 1 kat te hebben, kreeg vorig jaar een zwaar gewond jong rood katertje die we hebben opgeknapt, nu bleek alleen 4 maand geleden dat kater geen kater was maar een poes waardoor ze nu samen met zoonlief de boel terroriseert.

begrijp me niet verkeerd hoor ben dolgelukkig dat ik een kleintje krijg, meer dan, maar de zwangerschap zelf bevalt me niet, zit nog altijd aan de medicijnen, mijn buik zit nu al in de weg (en iedereen maar roepen aah wat leuk je ziet nu al dat je zwanger bent!) ik kan niet meer dan een uur lopen, mijn benen zijn loeizwaar en sinds gisteren plas ik ook nog geregeld in mijn broek om maar niet over mijn borsten te spreken.

Hoop echt dat het 2de trimester beter word (zit daar nu tegen aan) maar ben veeeheeeul gelukkig als het kleintje hier zometeen gewoon in onze arme ligt :)

Joanne1987 schreef:
heeeeele stomme vraag, blijven/bleven jullie na het sporten nog kwartiertje liggen voordat je naar de wc gaat? heb gelezen dat sommigen zelfs met de benen in de lucht gaan liggen, maar dat gaat me eigenlijk net wat te ver hahaha

Mijn vriend trok voor de grap weleens mijn benen om hoog maareh, denk niet dat dat invloed heeft, als het met goede kracht erin geschoten word is t allang onderweg _O-

Boompje gefeliciteerd met het dochtertje van je nichtje!

heb ik net in mijn email een bevestiging van iets, ik kijken, heeft mijn lieffie 2 babypakjes besteld die ik zo graag wilde hebben :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:40

DQ, heb je al contact gezocht met een fysio? Klinkt als bekkeninstabiliteit waar je last van hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:40

aaah zoeteke kell :+:

benen hoog doek ook nie aan hoor :+
en erna blijf ik altijd al zowat liggen :') *snurk* net een vent _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:42

Ik heb versleten heupen die regelmatig uit de kom schieten, dat verklaard mijn zware benen gevoel, het drukt allemaal gewoon ontzettend, godzijdank is het voor iets moois maar ik had gewoon netjes geslapen vanacht, we zijn van half 11 tot 10 over 12 weg geweest en toen viel ik zittend in slaap op de bank van de moeheid, ben normaal bloedje fanatiek dus is gewoon erg vervelend nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:44

ik denk dat je lief anders even een ketting moet kopen met leiband, kan ie je af en toe even terugfluiten ;) :*

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:48

Bekkeninstabiliteit ontwikkelt zich meestal pas na de zestiende week. Dan zorgt progesteron ervoor dat alles gaat verweken rondom je bekken. Door deze verweking kan bi ontstaan. Bi komt relatief veel voor bij danseressen, turnsters en amazones. Heb je in een eerdere zwangerschap bi gehad, is de kans groot dat je het bij volgende zwangerschappen weer krijgt.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:50

Weet ik, maar bij sommigen komt het helaas al eerder, ik heb er ook al vanaf week 12 mee te maken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:52

bekkeninst. is mogelijk al in een zeer vroege zwangerschap, maar ik heb de symptomen niet, wel pijn in mijn onderrug en in mijn heupen maar dat is standaard, ik ga het nu gewoon heuwl rustig aan doen en neem in juli nog even vakantie op en dan word aaaaalles beter en kan ik lekker genieten :D

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:02

DramaQueen: ik snap heel goed als je zegt dat je zwanger zijn niet leuk vind.
Met momenten is het heel leuk, maar meestal inderdaad niet. Door de hormonen zeg en doe je rare dingen, lijf zit in de weg, werkt niet meer mee. Hebt misschien veel energie, maar lichamelijk lukt het toch weer niet, ....
Ik snap het helemaal!
Hier vandaag nog juist 4 weken te gaan, hoop zo hard dat de kleine naar mij luistert en over 2 weken komt... Maar hebben we toch niet te kiezen :(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:04

ondanks alle kwalen die er bij kunnen komen, lijkt het me toch een prachtig iets een nieuw leven in jouw lichaam en dat dat zo kan groeien.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:04

Ben blij dat ik niet heel raar ben :D iedereen vind de zwangerschap zo geweldig maar ik wil gewoon lekker samen met mijn lief ons kleintje vasthouden :+:

suze, het is ook bijzonder helemaal als je zo het getrappel gaat voelen maar als de tijd voorbij vliegt zit ik er heel niet mee!

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:08

Hoiiii heb echt een druk weekendje achter de rug! Ik heb gisteren me haar afgestaan aan stichting haarwens! Heb dus nu een korte bob line!35 cm er af!
Morgen me eerste werkdag ! Hopelijk bevalt het! En mag ik blijven!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:09

Hier ook geen rek en strekoefeningen na het sporten. Het blijft binnen :D

Voor alle nieuwelingen: welkom
DQ, jammer dat het wat tegenvalt hopelijk knap je snel op!!

Op die manier hoop ik eerlijk gezegt ook mijn zwangerschap niet door te brengen, dan ga ik waarschijnlijk al snel niet meer kunnen werken, ik doe lichamelijk zwaar werk. Maar we zullen zien ik zou komende donderdag of vrijdag ongezellig moeten worden....

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:16

Ik ben net klaar met me bloederige kwelgeest!
Dus huppa, sporten tot ik er bij neer val! En nee ook hier geen benen in de lucht hoor, geloof niet zo in deze verhaaltjes!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:21

Ik ook niet hoor, wilde ff weten hoe jullie erover denken. Volgens schema vandaag ei sprong gehad... Ben benieuwd, nu afwachten weer...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:55

oeh oeh oeh oeh :):) nog een week en dan zie ik mijn kleintje weer met vingertjes en teentjes :D

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:15

Hihi zie mezelf al gaan, benen tegen het plafond (wij hebben een hoogslaper, dus dat kan :P ) en dan: schat; wil je ff een glaasje fris pakken, dan blij ik nog even hangen :')

Op het moment dat we het al maanden zonder succes proberen, ga je misschien zulke dingen wel proberen. Maar voorlopig moeten de mannen maar gewoon raak schieten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:18

moguh :O

blijven liggen moest genoeg zijn toch :)) :D

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:31

@DQ: verheug je er niet te veel op, als zwanger zijn je niet op een roze wolk helpt, dan komt dat misschien wel niet meer. Ik vond het beide keren echt verschrikkelijk, dat je eruit gaat zien als een zeekoe (en ja, bij anderen vind ik zwanger zijn prachtig, maar niet bij mezelf), dat je lijf allemaal dingen doet en wil waar je helemaal niet voor gekozen had. Nee, mijn lijf is echt een one-person-body ;-) Maar t is het allemaal waard hoor! Tanden op elkaar maar!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:36

Ja het feit dat mijn reet nu al zo gegroeid is dat ik geen enkele broek meer pas is met niets beter te maken :') ik eet geen vet eten, ik eet niet veel en fiets iedere dag en toch ben ik nog aan t uitzetten als een malle :')

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:43

ben tot nu toe 12 kg aangekomen, voel me ook echt mega dik haha!
al hoor ik van iedereen het valt wel mee alleen je buik, jaja
nou was ik 47kg toen ik 6 weken zwanger was dus echt heel erg is het nou ook weer niet maar het is wel erg wennen hoor :o

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:44

Ik zie jullie allemaal al liggen met de benen in de lucht _O- @DQ snap je gevoel helemaal hoor, ook ik kan niet wachten om de kleine in mijn armen te kunnen houden!! Morgen weer een echo *\o/* Ben benieuwd!

Hoe ver ben jij nu Tessie??

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:50

Toen ik vrijdag bij de vroedvrouw op de weegschaal stond moest ik ook even raar kijken. 13,7 kg erbij tot nu toe. Voel me eigenlijk helemaal niet megadik, ale, de buik wel, maar voor de rest... Zei ook dat ik me altijd afvroeg waar dat gewicht toch maar zit...
Maar je krijgt een derde meer bloed, je houdt vocht vast, placenta, vruchtwater, baby, grotere baarmoeder, grotere borsten, ...
Zal blij zijn als ik mag paardrijden, dan zal de buik direct weg zijn... (hoop ik)

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:58

ben 27 weken en paar dagen

Suzzy_3 ben nog nooit zo zwaar geweest haha maar je hebt gelijk hoor
Het is geen vet en idd 2.cupmaten grotere borsten haha fat begon al vroeg in zwangerschap