Vandaag de familiewieg gekregen, dan zijn mijn zwager en schoonzusje er vanaf
en ik vind het wel leuk! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zahlina schreef:Afhankelijk van hoe vermoeiend het sporten is geweest blijf ik nog even na puffen.
Maar ik doe geen rek en strekoefeningen.
Wie weet als ik langer bezig ben en het allemaal niet wil lukken maar tot nu toe vind ik dat de zwemmers van vriendlief gewoon de weg moeten vinden zonder hulp.
Daarnaast vrees ik dat mijn vriend mij heel hard uitlacht als ik met mijn benen in mijn nek ga liggen endan moet ik weer wraak nemen met een kussen gevecht.. lol....
Vriendin van mij heeft geloof ik een jaar lang na het sporten iedere keer met de benen in haar nek gelegen totdat ze eindelijk zwanger mocht worden.
Ik zie Suze al op haar hoofd staan, iedere keer na het sporten![]()
Hoe is het met het herstel van je oog Joanne?
DQ, wat balen dat het zwanger zijn je niet zo goed bevalt, hopelijk wordt dat straks allemaal beter en ga je echt genieten van het toekomstige moederschap, al heb ik als ik je berichten zo lees wel het gevoel dat je het allemaal heel erg leuk vind, spulletjes kopen en al.
Rinske, wel handig zo'n inwendige wekker, beetje jammer alleen dat die zo vroeg gaat, kan je dat niet anders instellen?
Welkom LiesJ, rammelende eierstokken maar wel zo verstandig om nog even te wachten, jouw werk werkt natuurlijk niet mee, altijd tussen de kids.
Allemaal kattenliefhebbers, leuk.
Wij hebben 2 katten, die niets van mij moeten weten, behalve dan als ze honger hebben.
Eigenlijk horen we maar 1 kat te hebben, kreeg vorig jaar een zwaar gewond jong rood katertje die we hebben opgeknapt, nu bleek alleen 4 maand geleden dat kater geen kater was maar een poes waardoor ze nu samen met zoonlief de boel terroriseert.
Joanne1987 schreef:heeeeele stomme vraag, blijven/bleven jullie na het sporten nog kwartiertje liggen voordat je naar de wc gaat? heb gelezen dat sommigen zelfs met de benen in de lucht gaan liggen, maar dat gaat me eigenlijk net wat te ver hahaha
. 
nog een week en dan zie ik mijn kleintje weer met vingertjes en teentjes
) en dan: schat; wil je ff een glaasje fris pakken, dan blij ik nog even hangen 

Maar t is het allemaal waard hoor! Tanden op elkaar maar!
ik eet geen vet eten, ik eet niet veel en fiets iedere dag en toch ben ik nog aan t uitzetten als een malle