heel veel sterkte, je had waarschijnlijk niet gehoopt op een keizersnede (maar op dit moment denk je waarschijnlijk "als Dirkie er maar uit is") ik hoop op snel een gezonde zoon, en opgeluchte mama!
Ach meiske, je krijgt je zoon niet kado. Maarre .. als hij in je armen ligt, voelt het nog steeds als een kadootje hoor ! Zet hem op !!
xJolien
Geplaatst: 08-05-12 20:15
Jeeminee, ik had toch wel gehoopt dat Dirkie nu al in deze wereld was gekomen.... Arme Ilse, veel sterkte nog he! Ik ga duimen dat je nu echt snel van de dikke buik af bent!
pff wat heb jij het zwaar! Sjonge jonge ik ga voor een keizertje voor dirk! Want dit duurt moeders te lang hoor. pfff ik denk dat ze me allang hadden op kunnen vegen
Nu dan ook van deze meelezer: veel succes en sterkte!
Djesseka
Geplaatst: 08-05-12 21:24
Lees al n weekje mee, maar jeetje.. Ik kan steeds niet wachten om bij te lezen en steeds niks. Wat een ellende zo, zeg! Ik hoop ZO dat ze nu met je bezig zijn!
Jeetje, wat wordt jouw geduld (en dat van half Bokt!) en uithoudingsvermogen op de proef gesteld zeg! Nogmaals sterkte en succes!! Hopelijk duurt het nu niet lang meer.
Elpharo
Geplaatst: 08-05-12 21:31
Jeetje mina hee....ik was gisteren te moe om nog te komen kijken, dus dacht vandaag wel wat leuks te lezen. Niet dat dit topic niet leuk is, integendeel maar het is toch niet wat een mens verwacht na 55 pagina's! Succes wederom hoor....ik hoop echt dat het nu snel mag gaan...en toch stiekem op natuurlijk ipv keizersnede....maar soms heb je het niet voor het kiezen heh! Hoe dan ook succes, sterkte en zet m op!!
Heb zeker nog meer dan 30 pagina's bij gelezen, gaat niet echt snel!
juudii5
Geplaatst: 08-05-12 21:39
nog niets Succes Ilse!!!!!! Hoop dat het nu beter gaat. Je bent zo ontzettend sterk
Sunrise_
Geplaatst: 08-05-12 21:39
Pfoe elke avond als ik even na een lange dag dit topic door kijk en denk "duurt het toch lang!", kan ik me alleen maar een beetje voorstellen hoe moe jij moet zijn en hoe graag jij wil dat het erop zit! Succes!
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 21:40
vandaag om 20.01 zijn wij de trotse ouders geworden van onze zoon Jesse Alexander Borg. Jesse weegt 3925 gram en is 53 cm.
hij is geboren door middel van een spoed keizersnede. hij ligt nu opgenomen op de kinderafdeling omdat zijn suikerwaarde maar 1.7 was. ik maak het naar omstandigheden wel ok. kreeg op de ok nog een allergische reactie dus dat was even paniek.
Destino
Geplaatst: 08-05-12 21:41
Gefeliciteerd Ilse!!! Mooie naam
Gelukkig maak je het ok.. Je bent iig in goede handen daar..
Geniet ervan met zijn 3en!
Laatst bijgewerkt door Destino op 08-05-12 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt