Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Scheenvliesontsteking los je alleen maar op met heel veel rust anoli, niet met een dag. Daar moet je echt niet mee door blijven lopen, want t wordt zo alleen maar erger..
Negerzoen schreef:Die loop ik inderdaad ook. "Preciouuuuuuuuss... Precious looove"Oké dan! Grappig dat ze het concept ook veranderen
In de versie die ik heb (2006 geloof ik?) heb je iedere ren dag een ander schema en die wordt elke dag ietsje zwaarder. Dan last ze 2 rustdagen in en dan is de volgende les ongeveer even zwaar als de tweede les van de vorige week.
Romyv schreef:Wow! Succes!woehoeh, vanavond voor het eerst de 15 km lopen!!! Doel is binnen 90 minuten... hopen dat mn collega's beetje sociaal zijn, vorige keer hebben we 14,5 gelopen en dat is echt dodelijk hard!!!!!!
Romytjuuh schreef:Dat schijnt juist goed te zijn, op die manier vang je de klappen beter op dan wanneer je op je hakken zou landenHoe lopen jullie eigenlijk? Ik merk dat ik erg veel op de bal van mijn voet loop, hoop niet dat ik daar op de langere termijn spierproblemen mee krijg...