Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emma_s_girl schreef:Ik herken de instabiliteit vanwege mijn gescheurde kruisband, maar het slechte helpen niet.
Erg vervelend dat je nu acute klachten hebt en je niet gehoord voelt.
Naar wat ik begrijp loop je al 1,5 jaar met klachten en heb je nu pas de huisarts ingeschakeld en een doorverwijzing naar het ziekenhuis en verwacht je acuut een diagnose. Gaat niet lukken, tenzij het iets is wat ze zonder MRI of kijkoperatie kunnen constateren. Als er sprake is van vocht en zwelling maakt dit de diagnose niet makkelijker. Op röntgenfoto's kun je knieproblemen vaak niet zien, helaas.
Bij mij kwamen ze er ook pas na een kijkoperatie achter wat er precies aan de hand was, want de MRI leverde niet voldoende informatie op. De gescheurde meniscus hebben ze meteen gefixt, de kruisband later pas. Dat is gebruikelijk. Kan ook pas als de knie weer enigzins stabiel is.
Ik denk dat er niets anders op zit om even geduld te hebben, hoe vervelend dat ook is.
Keandra schreef:Waarom wordt de kruisband niet hersteld? Dat vind ik toch ergens minder.
cyclops laesie?
karuna schreef:Nu met rechterknie is net besloten operatie uit te stellen om te kijken of de natuur het toch zelf kan doen. Ervaring leert dat operaties niet altijd 100 % effect hebben en met heel veel tijd rust en training je soms verder komt dan na een ingreep.
Emma_s_girl schreef:Wanneer heb je weer een afspraak?