Skessa_ schreef:Uhh ik wil niet heel vervelend zijn, maar foto mogen niet gequote worden![]()
Ik ga weer glitters schrobben
Succes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoBi90 schreef:Essence is 2e voor de halve prijs!!heb gister ook maar even royaal ingesgaen
Donkerblauw schreef:Leuke lakjes urselin!
Heb zelf ook de basecoat van de Hema. Ben er ook tevreden over; hij is snel droog, m'n nagellak blijft er goed opzitten en hij beschermt m'n nagels ook goed tegen het verkleuren e.d.
Topcoat heb ik van de Etos, maar die gebruik ik amper. Meestal glimmen m'n nagels al mooi genoeg en echt beschermen tegen chippen doet 'ie ook niet echt.
Ga mij vanaf morgen weer op de jacht naar nieuwe lakjes storten. Heb ondertussen al een aardige wishlist voor 2012. Vandaag lekker bankhangen, was vanochtend pas om 9 uur 's ochtends thuis.
Cchanny schreef:Dreamybol schreef:Ik heb vandaag rimmel 610 Pompous gelakt en top coat ook van rimmel. Fijne aanbieding bij de trekpleiser, nu voor het eerst wat duurdere lak en topcoat gekocht, want met mijn topcoat van de hema bleef ik er last van houden dat na een nacht slapen mijn beddengoed in mijn nagels gedrukt stond. Hoop dat dat nu ook verleden tijd is.
Ik heb ook de topcoat van Rimmel.
Maar zelfs nadat ik hem 4 uur voordat ik naar bed ga heb aangebracht.
Zit de volgendedag toch bedden goed in me nagels ..
Dreamybol schreef:En ik wil ook hello kitty plaatjes, waar vind je die???