Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne556 schreef:Ik heb vrijdag een helix piercing laten zetten, en ik ben er echt blij mee!![]()
Alleen over het schoonmaken, ik doe dat nu met zeezout, dat doe ik in een bakje met een beetje water en schut dat een beetje, en dan ga ik met een wattenstaafje met dat zeezout langs die piercing.
En als ik ga douchen was ik het met neutral washgel en daarna maak ik het droog met een wattenstaafje.
Is dit goed zo, of moet ik nog meer dingen doen?
Suzanne556 schreef:Niemand?
nikkialex schreef:Heey ik had nog een vraagje,
Ik wil een tongpiercing,
Alleen zo'n meisje zei tegen mij dat het spiertje naast de piercing hard kan worden en dat gaat irriteren ofzo. Is dit waar?, en wat zijn de voor en na delen van een tong piercing?
AGarcia schreef:Heehee,
Ik moet morgen naar het ziekenhuis, en waarschijnlijk door een scan, nou heb ik 6 oorbellen (waarvan ik er 2 liever niet uit wil) en een navelpiercing.
Weet iemand van wat voor 'n materiaal oorbellen + navelpiercing moeten zijn gemaakt, wil ik ze in kunnen houden voor de MRI?
alvast bedankt!
marlies85 schreef:AGarcia schreef:Heehee,
Ik moet morgen naar het ziekenhuis, en waarschijnlijk door een scan, nou heb ik 6 oorbellen (waarvan ik er 2 liever niet uit wil) en een navelpiercing.
Weet iemand van wat voor 'n materiaal oorbellen + navelpiercing moeten zijn gemaakt, wil ik ze in kunnen houden voor de MRI?
alvast bedankt!
Ik moest altijd alles uit doen. Maar als je voor de scan bioplast indoet of sieraden die niet van Chirurgisch staal gemaakt zijn kan het weinig kwaad
nikkialex schreef:Met tongpiercing, Doet die pijn met zetten?
En eten is dat moeilijk? heb je dan niet het gevoel dat je dat ding inslikt?
en kan dat balletje makkelijk los? Niet dat je hem straks doorslikt.
marlies85 schreef:Ik heb ooit bijna een uur in de MRI gelegen en kreeg daarna gelukkig wel weer al mijn piercings in, maar al die piercings waren al minstens een jaar oud
nikkialex schreef:Met tongpiercing, Doet die pijn met zetten?
Bizzybijtje schreef:nikkialex schreef:Met tongpiercing, Doet die pijn met zetten?
Ben je er nou al uit wat je wil laten zetten?
Heb bij jou al monroe, helix, tong voorbij zien komen nou namelijk