[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:24

dat was nog een setje.. ik had één zwarte acryl spiraal van 3 mm, bij magic was dat :wow:

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:05

Suzanne556 schreef:
Ik heb vrijdag een helix piercing laten zetten, en ik ben er echt blij mee! :D

Alleen over het schoonmaken, ik doe dat nu met zeezout, dat doe ik in een bakje met een beetje water en schut dat een beetje, en dan ga ik met een wattenstaafje met dat zeezout langs die piercing.
En als ik ga douchen was ik het met neutral washgel en daarna maak ik het droog met een wattenstaafje.
Is dit goed zo, of moet ik nog meer dingen doen?

Niemand? :o

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 07:48

Heey ik had nog een vraagje,
Ik wil een tongpiercing,
Alleen zo'n meisje zei tegen mij dat het spiertje naast de piercing hard kan worden en dat gaat irriteren ofzo. Is dit waar?, en wat zijn de voor en na delen van een tong piercing?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:00

https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... m-naar-8mm Mooi stretch setje ( lastige maten ).
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/acryl-expander
https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... der-swirls
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=3858
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=3896
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=2975
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=3878

Gebruik expanders ook daadwerkelijk alleen waar ze voor bedoeld zijn, expanden. Expanders zijn geen jewelry, dus draag ze niet over de maand rust tijd die je oor nodig heeft.
Ik gebruik voor het stretchen acryl / staal, en daarna zulke plugjes om m'n oor te laten rusten;
https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... solid-plug

Gorilla Glas, daarmee heelt je oortje mooi en ze zijn ook nog eens erg mooi om te dragen! Single Flared dus lekker makkelijk in de brengen. Ik gebruik verder nog Jojoba olie en True Jelly :)

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:42

Heehee,

Ik moet morgen naar het ziekenhuis, en waarschijnlijk door een scan, nou heb ik 6 oorbellen (waarvan ik er 2 liever niet uit wil) en een navelpiercing.
Weet iemand van wat voor 'n materiaal oorbellen + navelpiercing moeten zijn gemaakt, wil ik ze in kunnen houden voor de MRI?

alvast bedankt!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:46

Suzanne556 schreef:

Dat is prima hoor, alleen niet te veel schoonmaken dat is ook niet goed maar verder gewoon rustig aandoen dan komt het wel goed.

nikkialex schreef:
Heey ik had nog een vraagje,
Ik wil een tongpiercing,
Alleen zo'n meisje zei tegen mij dat het spiertje naast de piercing hard kan worden en dat gaat irriteren ofzo. Is dit waar?, en wat zijn de voor en na delen van een tong piercing?

Dat van dat spiertje kan ik niet zeggen want daar heb ik zelf geen last van gehad. De voordelen van een tongpiercing weet ik eigenlijk niet, tja het kan in sommige gevallen bij orale seks wel wat leuker zijn ;) maar verder niet echt voordelen aan. De nadelen het is mogelijk dat je kan gaan slissen (dit gebeurd bijna nooit maar het is mogelijk), je hebt de eerste paar dagen best wel spierpijn en een witte uitslag op je tong maar dat gaat allemaal weg.

Een tongpiercing is, vind ik, een van de makkelijkste piercings en ik was ook heel blij met de mijne.

Oh ja gisteren moest ik zo lachen.. ik had een soort van allergische reactie op mijn tong en door mijn tongsplit ging ik zo slissen, het klonk echt ontzettend debiel maar zo melig. Ik kwam niet meer bij van het lachen daardoor :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:52

AGarcia schreef:
Heehee,

Ik moet morgen naar het ziekenhuis, en waarschijnlijk door een scan, nou heb ik 6 oorbellen (waarvan ik er 2 liever niet uit wil) en een navelpiercing.
Weet iemand van wat voor 'n materiaal oorbellen + navelpiercing moeten zijn gemaakt, wil ik ze in kunnen houden voor de MRI?

alvast bedankt!

Ik moest altijd alles uit doen. Maar als je voor de scan bioplast indoet of sieraden die niet van Chirurgisch staal gemaakt zijn kan het weinig kwaad

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:56

marlies85 schreef:
AGarcia schreef:
Heehee,

alvast bedankt!

Ik moest altijd alles uit doen. Maar als je voor de scan bioplast indoet of sieraden die niet van Chirurgisch staal gemaakt zijn kan het weinig kwaad

Oke, dankje.
Ik doe mijn navelpiercing en die 2 oorbellen liever niet uit, aangezien deze 't snelst dichtgroeien, en als je dan een half uur daar ligt..

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:57

Met tongpiercing, Doet die pijn met zetten?
En eten is dat moeilijk? heb je dan niet het gevoel dat je dat ding inslikt?
en kan dat balletje makkelijk los? Niet dat je hem straks doorslikt. :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:14

nikkialex schreef:

Pijn is bij iedereen verschillend, dat staat overal in het topic (lees beginpost o.a.) ;)
Eten kan de eerste dagen lastig zijn, ook dit verschilt per persoon. Probeer normaal te blijven eten en je tong in beweging te houden :)
Balletje kán los gaan en je kán hem doorslikken, dat kan wel eens gebeuren. Maar over het algemeen draait een piercer deze er wel goed strak op ;)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:41

Ik heb ooit bijna een uur in de MRI gelegen en kreeg daarna gelukkig wel weer al mijn piercings in, maar al die piercings waren al minstens een jaar oud :)

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:50

marlies85 schreef:
Ik heb ooit bijna een uur in de MRI gelegen en kreeg daarna gelukkig wel weer al mijn piercings in, maar al die piercings waren al minstens een jaar oud :)

mijn 2 oorbellen zijn nu 1 week oud en 1 is een beetje aan het kloten, mijn navelpiercing is al ruim een jaar oud maar daar vertrouw ik het niet bij om die eruit te halen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 11:29

steek er bioplast in. :) Dan kan het zeker geen kwaad. titanium ook niet want al mijn MD's zjin titanium en tot nog toe zijn ze altijd blijven zitten. En heb al de nodige MRI's gehad er mee.

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:44

Myryana schreef:
Suzanne556 schreef:

Dat is prima hoor, alleen niet te veel schoonmaken dat is ook niet goed maar verder gewoon rustig aandoen dan komt het wel goed.

Oke dankjewel! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:01

nikkialex schreef:

Ben je er nou al uit wat je wil laten zetten :+ ?
Heb bij jou al monroe, helix, tong voorbij zien komen nou namelijk :))

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:02

Bizzybijtje schreef:
nikkialex schreef:

:j hahaha.
Steeds wat anders ja.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:05

Ik wil nog steeds graag een Snakebite laten zetten.. Helaas zitten mijn ouders een beetje tegen. Ze verzinnen allemaal vreemde redenen waarom het niet mag (Zoals: je mag nergens meer binnen komen :') )
Beetje onzin, want ik mag mn haar niet verven, geen tattoo, geen piercing. Terwijl mijn moeder zelf haar haar verft, ze heeft 2 tattoo's en meerdere gaatjes in haar oor. Ik ben overigens 16, dus in principe geen toestemming nodig.

Mijn tante vond het ook onzin dat het niet mocht. Ik mocht eigenlijk zelfs mn oor niet stretchen, maar dat doe ik toch :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:06

nikkialex schreef:
Bizzybijtje schreef:

:j hahaha.
Steeds wat anders ja.

Des te meer een reden om er nog eventjes mee te wachten denk ik ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:48

Sowieso als je 12 bent mag ik hopen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:52

Dat ook :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:14

Toen ik 12 was wist ik echt nog niet wat een monroe en een helix waren hoor :') laat staan dat ik erover hoef te beginnen bij m'n ouders..

@ghostattack: tattoo is de leeftijdsgrens voor geen toestemming 18 dacht ik. Ik mocht t op m'n 16e ook niet. Maar nu wel. Nu ik voor m'n 2e tat op m'n arm ga vragen ze wel of ik er wel goed over nagedacht heb en het zeker weet e.d. maar mag het verder zelf weten. Maar op m'n 16e echt niet hoor. Mocht toen ook niet groter dan 5 mm stretchen. Zit nu op 8. Bedoel het niet onaardig overigens hoor! Bedoel het gewoon zo van als je 18 bent, zijn ze misschien ook wel makkelijker ;)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:18

Ik wil ook geen tattoo hoor, haha. Alleen een snakebite piercing :) Maar het komt erop neer dat ik eigenlijk niks mag wat anders is dan normaal :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:52

12 en nadenken over een tongpiercing? -O-

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:54

Authentic schreef:
12 en nadenken over een tongpiercing? -O-

:j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:57