Dat merk Catrice verkochten/verkopen ze toch bij de Kruidvat? Want ook dat kon ik in beide winkels van Kruidvat niet meer vinden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anc schreef:Morgen even naar de KV dan maar.
Selka schreef:Wel heb ik een vraag waar jullie misschien het antwoord wel op weten:
Is de Dirty Berry van Catrice nog te koop bij KV? Op de site van Catrice wordt ie nog wel genoemd, maar in de KV's hier in de buurt is ie er niet (terwijl het schap volstond). De dames bij de KV hadden geen idee..
Vanillia schreef:
Yv_ schreef:Combi Branding Iron en Ruby Pumps, allebei 1 laagje. Plus een topcoat.
http://farm8.staticflickr.com/7035/6510 ... b263_z.jpg
Ik ben blij dat die deuken op mijn ene vinger in het echt veeeel minder opvalt!
Desir_ee schreef:Wow wat kunnen hier strak lakken zeg!! Hoe krijgen jullie het voor elkaar geen lak op je nagelriemen te krijgen??
Elianna_ schreef:Waar halen jullie die crackle nagellak? Ik heb overal in de stad gekeken, maar ik kon het nergens vinden! Of ik moet echt zo stom zijn geweest om er in al die winkel overheen te hebben gekeken..
Dat merk Catrice verkochten/verkopen ze toch bij de Kruidvat? Want ook dat kon ik in beide winkels van Kruidvat niet meer vinden.
Desir_ee schreef:@ donkerblauw, dank je voor de tip. Met wattenstaafje en nagellak remover deed ik al. Maar was toch nooit zo tevreden.
Maar ik ga gewoon rustig door met oefenen.
Ik ben echt een mega oen! Ik had vandaag nagellak van OPI gekocht, helemaal blij ermee natuurlijk. Laat ik dat flesje vallen..
Resultaat: vloer roze met glitters en flesje natuurlijk aan gruzelementen!
nikkialex schreef:xLindy91 schreef:
@Nikkialex, wist je dat er een giga spelfout in je onderschrift staatloop me er nu al zo lang aan te ergeren
Hahaha,
Ik vind het niet nodig om te veranderen.
We kunnen toch gewoon allemaal lezen wat er staat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat al te twijfelen hoe je het schreef haha.