Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:21

Waar halen jullie die crackle nagellak? Ik heb overal in de stad gekeken, maar ik kon het nergens vinden! Of ik moet echt zo stom zijn geweest om er in al die winkel overheen te hebben gekeken..

Dat merk Catrice verkochten/verkopen ze toch bij de Kruidvat? Want ook dat kon ik in beide winkels van Kruidvat niet meer vinden. ;(

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:36

ik ga dit topic even volgen :D

heb laatst van Essence die glittertjes nagellak gekocht (onder midden in deze afbeelding van Avelienvd):
http://i142.photobucket.com/albums/r106 ... nadels.jpg

maar heeft iemand enig idee hoe ik dit er af kan krijgen? nagellak ging er namelijk perfect af met nagellak remover maar de glittertjes blijven stug zitten :P

arans

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:38

Watje met nagellak remover doordrenken en danop je nagel zetten en dan je nagel wikkelen in aluminium folie en zo even laten zitten.

Ik zit te twijfelen wat voor nagellak ik op ga doen... Denk dat het een holo van Koh word.

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:40

Ik heb vanmiddag zo'n potje kunstnagelremover gekocht en dat werkt perfect om je glitterlakjes te verwijderen!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:51

Anc schreef:
Morgen even naar de KV dan maar.

En, nog geslaagd voor een leuke neutrale lak? :)
Die OPI DS Extravagance (oid) is trouwens een erg mooi kleurtje!

Selka schreef:
Wel heb ik een vraag waar jullie misschien het antwoord wel op weten:
Is de Dirty Berry van Catrice nog te koop bij KV? Op de site van Catrice wordt ie nog wel genoemd, maar in de KV's hier in de buurt is ie er niet (terwijl het schap volstond). De dames bij de KV hadden geen idee..

Heb 'm hier nog wel gewoon in de schappen zien staan. Misschien een Kruidvat iets verder weg proberen? :)

Vanillia schreef:

Wauw, die is echt gaaf! <3

Yv_ schreef:
Combi Branding Iron en Ruby Pumps, allebei 1 laagje. Plus een topcoat.
http://farm8.staticflickr.com/7035/6510 ... b263_z.jpg

Ik ben blij dat die deuken op mijn ene vinger in het echt veeeel minder opvalt :=!

Leuke combi! :D

Desir_ee schreef:
Wow wat kunnen hier strak lakken zeg!! Hoe krijgen jullie het voor elkaar geen lak op je nagelriemen te krijgen??

Voorzichtig lakken, er voldoende tijd voor uittrekken en oefenen. Heel veel oefenen. :D
Mocht je dan toch nog wat lak op je nagelriem terecht zijn gekomen kun je dat heel makkelijk weghalen met een wattenstaafje en wat remover. :)

Elianna_ schreef:
Waar halen jullie die crackle nagellak? Ik heb overal in de stad gekeken, maar ik kon het nergens vinden! Of ik moet echt zo stom zijn geweest om er in al die winkel overheen te hebben gekeken..

Dat merk Catrice verkochten/verkopen ze toch bij de Kruidvat? Want ook dat kon ik in beide winkels van Kruidvat niet meer vinden. ;(

Etos heeft nu ook (tijdelijk) zwarte crackle-lak, in het Kerst-display. :)
En Catrice verkopen ze inderdaad in de Kruidvat.

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:57

Ik ben sinds een paar weken een stille meelezer, maar ik dacht, ik meld me nu ook maar eens.
Ik heb samen met mijn zusje nu ook een aardige collectie opgebouwd van rond de 45 potjes op het moment.
Ik zie hier erg gafe creaties langskomen! Ik draag op het moment een goudkleurige nagellak van essence, lekker kerstachtig! :)

Edit: Afbeelding

Beetje een onduidelijke foto, maaro om een indruk te geven.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:18

Da's al een aardig rijtje! :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:18

heb nu cotton candy van circus collectie op :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:25

Vandaag en morgen kale nagels, kan moeilijk met roze glittertjes op m'n nagels met vogels gaan vliegen haha.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:27

Ik heb 4 verschillende kleurtjes op. :=

De gouden kleur van Etos effect nails, een zwarte lak met daarover it's purplicious van Essence, rode long lasting nailpolish van de Etos met daaroverheen de rode effect nails van de Etos, en Donkerblauw nr 10 van de hema met daarover de effect nails van Etos in het blauw. :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:03

ik hoorde vandaag een vriend van me zeggen dat blauwe en groene nagellak met glitters voor kleine meisjes is en niet voor 50-plussers :+ ik zal hem volgende week verrassen met zwarte nagels met glitters }>
De receptioniste van het bedrijf waar ik vandaag was (ook ver boven de 50) vond het geweldig, ze ging in de pauze meteen naar het KV :D

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:07

Had laatst Good Old Buffy met Circus Confetti op de uiteindes op dat werd hier ook al afgekeurd door het mannelijke schepsel...

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:08

Haha, ik vind m'n blauw nagellak met glitters geweldig! Dan maar een klein kind volgens jou vriend. :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:09

Ik ga Marylin en me doen met 'n glittergroene french manicure .. Kerststyle!

Desir_ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:32

@ donkerblauw, dank je voor de tip. Met wattenstaafje en nagellak remover deed ik al. Maar was toch nooit zo tevreden.
Maar ik ga gewoon rustig door met oefenen.

Ik ben echt een mega oen! Ik had vandaag nagellak van OPI gekocht, helemaal blij ermee natuurlijk. Laat ik dat flesje vallen..
Resultaat: vloer roze met glitters en flesje natuurlijk aan gruzelementen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:39

Desir_ee schreef:
@ donkerblauw, dank je voor de tip. Met wattenstaafje en nagellak remover deed ik al. Maar was toch nooit zo tevreden.
Maar ik ga gewoon rustig door met oefenen.

Ik ben echt een mega oen! Ik had vandaag nagellak van OPI gekocht, helemaal blij ermee natuurlijk. Laat ik dat flesje vallen..
Resultaat: vloer roze met glitters en flesje natuurlijk aan gruzelementen!

:oo
Dat meen je niet!
Wat zonde :(:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:42

Desir_ee: Wat bij mij heel erg hielp op het begin, was om ruim "binnen de lijntjes" te blijven. Ik had nogal een trilhandje, helemaal als ik met links mijn rechterhand moest doen. En ik ben ook heeeel erg slecht met een clean-up, doe het nooit. Als het mislukt, haal ik het liever af en doe ik die vinger gewoon opnieuw.
Maargoed.. Binnen de lijntjes :'). Kwastje op het midden van je vinger zetten, aan de kant van je nagelriem, maar nog niet ertegenaan. Daar komt dan de druppel, deze smeer je (zonder het kwastje van je nagel te halen!!) iets naar je nagelriem toe en daarna (nog steeds niet van je nagel afhalen) naar de tip van je nagel.Dan weer terug naar het midden van je nagel en vanaf daar 1 vloeiende beweging naar de linker (of rechter) kant van je nagel en daarna het kwastje van je nagel en vanaf het midden de beweging naar de andere nagel maken. Voor het tweede laagje eindig ik juist altijd weer met de middelste streep. Weet ook niet waarom :+, lakt eenmaal fijn!
Op een gegeven moment begon ik steeds minder te beven/trillen en werden de lijntjes steeds groter. Ik lak nog steeds niet mijn hele nagel, maar dat is kwestie van smaak. Ik vind een heel dun randje eigen nagel netter staan, dan lijkt je nagel smaller.

Ben benieuwd optiwolk!

Morrie: Geweldige opmerking _O- {:)-:(

Ik kwam er ook net achter dat mijn It's My Year een beetje was leeggelopen in mijn schoenendoos :'). Toch maar is op zoek naar een rek, want dat is echt zonde.
Is jouw hele flesje leeg nu Desi_ree?

Aardige collectie al Sanneeeee! Jammer dat de foto van zover af is, kan nu geen leuke nieuwe lakjes voor op mijn wishlist zoeken :P. Ach, misschien maar beter. Net goedkeuring gegeven voor 1x ChG en 2x CC op ebay *\o/* . Ik heb mezelf toestemming gegeven, ik zit in stress totdat ik een prijsopgave heb (voor een totaal nieuw vloer, incl. balken die eronder zitten :roll: )

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:46

't heeft echt nog wat :D
Eigenlijk witte sneeuwvlokstempel zou het afmaken denk ik, maar dat heb ik niet :p

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 23:06

yv; love em leave em is veel meer perzikkleur dan lichtroze, vind hem totaal niet op die goldenrose lijken :))

ik heb zo'n groot nagelwielding gehad (heb zelfs nog) met nummers heb er 2, ik vind het prut!

ik ben nu china glaze mummy may i aan t lakken <3

Afbeelding

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:07

Ik zei nog zo stoppen :( ~~}> :') :')
Nu ben ik dus genoodzaakt om wat van de lakjes uit bovenstaande posten aan mijn lijstje toe te voegen ha O:) O:) :)) :)) ;)

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:15

Wouw dramaqueen! <3

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:40

Oeioei, zie weer gave lakjes voorbij komen..! Ik heb al zeker 2 weken geen nieuwe meer gekocht :o

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:42

nikkialex schreef:
xLindy91 schreef:

@Nikkialex, wist je dat er een giga spelfout in je onderschrift staat :+ loop me er nu al zo lang aan te ergeren :=

Hahaha,
Ik vind het niet nodig om te veranderen.
We kunnen toch gewoon allemaal lezen wat er staat ;) :D :) *D
Ik zat al te twijfelen hoe je het schreef haha.

Bijzonder trouwens dat je nu wel aardig kunt reageren :o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 00:00

blackstar schreef:
Heb nu 3 lakjes erbij *\o/*
China Glaze Admire
China Glaze Blue Year's Eve
China Glaze Jitterbug

.

Waarom heb ik nog nooit gehoord van Jitterbug??? :oo Zo mooi!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 00:02