Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:07

Donkerblauw

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:09

Yv_ schreef:
DB: Om het nóg moeilijker te maken.. Heb je When U Say My Name al gezien van Misa? Die vind ik persoonlijk nog mooier dan Side Saddle van ChG...

Oh, wat doe je me aan?! Nu kan ik al helemaal niet meer kiezen! :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:11

annutjuuh schreef:
Ik heb die Canal street, die ga ik van de week uitproberen. :)

Ben nu wel erg benieuwd naar jouw foto's van Canal Street. Vind trouwens Park Ave ook wel een mooie kleur! :D

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:11

Die is mooi Yv_! Die kan ook wel op mijn wishlist. :))

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:13

Ben ik even weg moet ik al gaan bijlezen hahaha :=

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:15

Kreeg gisteren tijdens het shoppen in de lady sting in nijmgegen trouwens nog complimenten van de caissiere ( sorry weet niet hoe je het schrijft ) op mijn nagellak! :P Wat het voor iets was! :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:15

2 laagjes Grey Matters
Afbeelding

Over de lak zelf, misschien wel interessant omdat volgens mij niemand hier nog echt bekend ermee is: Het is een vrij dunne substantie, maar hij dekt wel en druipt niet op je nagel. Wel goed je kwastje afdoen aan het flesje, want anders krijg je geheid druppels waar je ze niet wilt hebben. Kwastje is fijn, niet zo breed als catrice, maar ook niet zo smal als anderen. Beetje vergelijkbaar met China Glaze kwastjes. Grip op het kwastje ook, een fijn lang smal handvaatje. De lak droogt lekker snel (1e laagje), helemaal fijn! Hij is dan alleen wel vrij sheer en ik vind altijd 2 dunne laagjes mooier dan 1 dikke. Tweede laagje gaat wat langzamer, maar dat heb ik met elke lak. Nadeel is de geur.. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar het stinkt echt. Gewoon de normale nagellakgeur, maar met nog iets wat ik niet thuis kan brengen. Dit vervliegt wel. Nagels zijn nu bijna droog en de geur is gelukkig wel wat minder. Denk dat het wel weg is als ze helemaal droog zijn.
De kleur vind ik persoonlijk geweldig! Op de foto zie je het niet zo goed, omdat-ie verkleind is, maar van dichtbij heeft de lak hele kleine witte en zwarte spikkeltjes. Geen glittertjes of shimmertjes, nee spikkeltjes. Ook zit er bij bepaald licht toch een zilvergrijze shimmer overheen. Ben benieuwd in het zonnetje!

Trouwens tante Trien, je gaat lekker :D. Zo heb je ze wel allemaal in no-time opgehad := hahaha!!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:16

Yv_ schreef:
Trouwens tante Trien, je gaat lekker :D. Zo heb je ze wel allemaal in no-time opgehad := hahaha!!

O:) Heb er nu 4 op :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:18

tante_trien schreef:
Je hebt gelijk, moet er nog 57 dragen voor ik nieuwe mag kopen :))

Op iedere vinger een andere, nieuwe kleur, dan ben je met 6 keer helemaal klaar. ;) :Y)

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:19

Wat zijn de verzendkosten eigenlijk bij Transdesign? Ik heb een veel te grote wish list van China Glaze O:)

Fairy Dust is ook mooi :)
Afbeelding
Maar als ik Snow Globe heb ... ze lijken wel erg op elkaar O:)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:21

Ik vind fairy dust echt een vervelende lak. Hij stinkt ook :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:21

Donkerblauw schreef:
tante_trien schreef:
Je hebt gelijk, moet er nog 57 dragen voor ik nieuwe mag kopen :))

Op iedere vinger een andere, nieuwe kleur, dan ben je met 6 keer helemaal klaar. ;) :Y)

Dat was mijn eerste keus, maar kwam niet lekker uit. :') Gewoon iedere keer flink wat nail art, en minimaal 2 kleurtjes gebruiken. Heb nu zilver-goud-zilver-goud etc. beide met een extra glitterende topcoat, de ene met een gouden-glitter topcoat, en de ander met een zilverglitterende topcoat. :Y)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:23

tante_trien schreef:
Dat was mijn eerste keus, maar kwam niet lekker uit. :') Gewoon iedere keer flink wat nail art, en minimaal 2 kleurtjes gebruiken. Heb nu zilver-goud-zilver-goud etc. beide met een extra glitterende topcoat, de ene met een gouden-glitter topcoat, en de ander met een zilverglitterende topcoat. :Y)

Haha, nou zo kom je er ook. Dit ziet er waarschijnlijk ook beter uit, dan op iedere vinger een andere kleur. :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:27

Ach.. Als ik mijn dolle 10 minuutjes heb kan het me niet zo veel schelen. :') ik had een keer inderdaad elke nagel een andere kleur, van felgeel naar felgroen, blauw, etc. Toen gingen we zo'n dobbelspel doen voor sinterklaas met de klas, en eén opdracht was: geef een cadeau aan degene met de vrolijkst gelakte nagels. Niemand kon om me heen. :))

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:28

tante_trien schreef:
Ach.. Als ik mijn dolle 10 minuutjes heb kan het me niet zo veel schelen. :') ik had een keer inderdaad elke nagel een andere kleur, van felgeel naar felgroen, blauw, etc. Toen gingen we zo'n dobbelspel doen voor sinterklaas met de klas, en eén opdracht was: geef een cadeau aan degene met de vrolijkst gelakte nagels. Niemand kon om me heen. :))

_O- Geweldig! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:29

tante_trien schreef:

_O- briljant!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:38

tante_trien schreef:
Ik heb zaterdag mijn nagels gelakt, ik heb zondag mijn nagels gelakt, ik heb maandag mijn nagels gelakt, en ik heb er nu gewoon wéer zin in! := Doen of niet doen?

Hier ook zo :')

Ik heb vandaag ook weer gekocht:

Catrice
I'm a star (nu op, mooi hoor, maar lakt vreselijk! Bruin soms olijfgroen met gouden shimmer)
Plum play with me
Absolutely chinchilly
Rusty but sexy

Mijn wishlist ook weer beetje ingekort dus :)

Oooo die grey matters, juist, die moet er ook op!

Nu heb ik dus I'm a star op (heel glammy kleurtje, stylish!) maar morgen lak ik ook alweer hoor denk ik, en donderdag mss de holo es opzetten.

Ik mag van mezelf nog nieuwe kopen, maar heb wel een budget per maand gezet (25 euro) en ik mag niet iets voor de tweede keer dragen tot ik alles es opgehad heb (ik mis sparrow's boat al :( ).

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:52

poes schreef:
Ik mag van mezelf nog nieuwe kopen, maar heb wel een budget per maand gezet (25 euro) en ik mag niet iets voor de tweede keer dragen tot ik alles es opgehad heb (ik mis sparrow's boat al :( ).

Goede methode! Dit ga ik ook proberen.. (Als ik m'n mega-bestelling van eind deze maand gedaan heb. :') ) Koop nu wel iedere keer nagellak bij, probeer 'm op een hand uit, en vervolgens draag ik 'm bijna niet meer. Eerst twee keer dragen, en dan pas weer een nieuw lakje erbij. Anders blijven al die lakjes ook maar staan. Da's zonde.
Je hebt trouwens leuke nieuwe kleurtjes bijgekocht. Maak je nog foto's voor ons? :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:53

misa is echt een super fijn merk ik heb Toxic S ervan, en deze 2:

Afbeelding

Afbeelding

heb nu paars op van miss sporty, ben er niet echt weg van maar we laten t maar ff zitten :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:54

Wauw dat zijn twee super kleuren!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:55

Donkerblauw schreef:
poes schreef:

Goede methode! Dit ga ik ook proberen.. (Als ik m'n mega-bestelling van eind deze maand gedaan heb. :') ) Koop nu wel iedere keer nagellak bij, probeer 'm op een hand uit, en vervolgens draag ik 'm bijna niet meer. Eerst twee keer dragen, en dan pas weer een nieuw lakje erbij. Anders blijven al die lakjes ook maar staan. Da's zonde.
Je hebt trouwens leuke nieuwe kleurtjes bijgekocht. Maak je nog foto's voor ons? :D

Neen, mijn gsm is gestolen en de camera vertikt het :(

En ik begin nog wel zo mooi te lakken :')

Maar dank je, ik vind het ook mooie kleuren, ik draag gewoon ook veel hoor! Mijn baas kijkt elke dag wat ik opheb :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:57

Ja mooi, ik ben nu echt geneigd om de halve collectie meteen te gaan bestellen :=. Echt heel erg! Ik kreeg bij de bestelling de collectie-kaart en die loopt me nu echt aan te staren van "koop me, koop me" :').

Welke is die bovenste DQ, die vind ik namelijk errug mooi :j! Hij lijkt wel op Pink Bling On My Ring?

Ik heb inderdaad ook een paar lakjes waarvan ik weet dat ik ze maar 1 keer zal gaan dragen en dat is dan met speciale gelegenheden, feestjes of wat dan ook. Maar vind ze toch ook weer te leuk om weg te doen. Heb ik bijv. met Admire van ChG. Vind er zelf niet zo heel veel aan, maar het is toch wel weer een soort van sjieke kleur, dus kan altijd nog van pas komen..

Mijn favorietjes die ik ook echt wel veel zal gaan dragen zijn: Grey Matters van Misa, Holo nr 119 van Rolden Rose, Cowgirl Up, Swing Baby en Bare If You Dare (in de zomer) van China Glaze, naam onbekend van LA Girl. Die heb ik ook al best vaak en lang opgehad. Grey Matters dan nog niet omdat ik 'm pas vandaag binnen heb gekregen, maar deze behoort wel tot mijn favorietjes.

Lekker bezig geweest Poes!

Tante Trien, heb je geen foto van die nagels :D?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 08-11-11 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:58

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:59

Ik denk dat ik me hier ook maar is moet gaan melden!
Alhoewel nagellak helaas alleen een winterding is voor mij in verband met werk in een ijssalon.
We zijn nu sinds een weekje dicht dus al de vrouwelijke verkoopsters zijn weer vrolijk aan smeren :p
De collectie lakjes moet weer even flink worden aangevuld want die is inmiddels aardig opgedroogd..
Waar verkopen ze die crackle nagellak?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 22:01

Hij is iets anders yv maar wel zelfde collectie, t is wink blink let's get a drink :)