Ik probeer het juist al zovaak te bespreken maar het lijkt allemaal niks te helpen, ze ratelen aan een stuk maar door en terwijl ik dan zeg maar aan het woord ben word ik keer op keer onderbroken (ze vallen er gewoon tussenin), kan dus onmogelijk mijn verhaal eerst eens afmaken.
En met lief precies hetzelfde daar lijkt het er ook op dat ik zelf niet eerst rustig kan uit praten, meneer begint dan gelijk harde toon op te zetten. En ik vind het dan zo ongelooflijk moeilijk om mezelf groot en stil te houden allemaal voor Jayden.
VB: Lief schreeuwt als ware tegen Jayden waarneer Jayden dingen doet wat not done is, ik wil dat absoluut niet hebben (ben ik nu ongelooflijk stom dat ik dat vind?)
En ik krijg hem ook maar niet aan z'n verstand dat meneer beter op zijn taalgebruik moet gaan letten, want Jayden is nu wel in het na-apen circuit beland maar nee hij houd er nog geen rekening mee

.
Ik heb al zovaak op bed met Jayden in mijn armen zitten huilen omdat ik het gewoon allemaal zo ongelooflijk beu ben, ik kan best wat verdragen maar er komt een dag dat het echt de druppel is die de emmer bij mij dan laat overstromen. Van mijn buitenkant ziet niemand iets aan me dan houd ik me groot.
Echt ik weet het gewoon niet meer ben het allemaal (nu alles tegelijk) zo enorm zat! Ben ik stom dat als ik nu zeg blij te wezen dat mijn lief zaterdagochtend vroeg alleen naar zijn opa en oma toe gaat om te helpen? Ben echt blij dan ben ik heerlijk met mijn kiddie alleen..
Jayden voelt het ook wel echt aan dat zie ik gewoon in zijn ogen
Sorry voor mijn geklaag dames, is eigenlijk niet de bedoeling dat ik jullie er hier mee lastig kom vallen. En voor wat betreft mijn idiote meelezers (zussie) have fun en roddel maar fijn..