[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:21

Maar dat is het probleem, ik ben er zo trots op dat hem het liefste op mijn voorhoofd zou zetten! Maar pols kan je opzich wel bedekken toch? Warm weer is wellicht wat lastiger maar ik wil misschien kijken of ik hem zo klein kan laten zetten dat ik er zo'n horloge of sieraad nog over heen kan schuiven. Maargoed, houd wel andere plekken in mijn achterhoofd want jullie hebben wel gelijk.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:24

Als je een tekst wilt laten zetten, kan het niet zo klein.. Zegt de artist hier in ieder geval, Tattoo Simon. Die letters gaan uiteindelijk wat vervagen en dan staat er alleen nog maar een streepje en dan is 't onleesbaar.. :=

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:30

Jorinda__ heeft gelijk. Te klein kan niet. Dat word met een paar jaar uiteindelijk een streepje, of in iedergeval een onleesbaar iets.

Wat 'werk' betreft ben ik blij met mijn huidige zaak Addicted2Ink :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:32

Ja ik weet er van.. Maar ik moet nog heen gaan en ik heb tot die tijd voldoende bedenk tijd. Broer gokt dat het zo'n 6 cm hoog ging worden en 5 cm breed. Hmm oke dat is niet zo 1,2,3 te bedekken met een horloge. Moet wel zeggen dat ik heel vaak lange mouwen draag, ja zelfs als het heel warm is (ja ik ben ontzettend eigenwijs :+ ) maar geen zorgen ik ga jullie advies zeker te harte nemen want een baan gaat natuurlijk voor ik ga er gewoon goed over nadenken en ook nog andere plekken bedenken waar ik het graag zou willen.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:37

freyatjee schreef:
ik wil ook heel graag een tattoo,
heeft iemand hier een S als tattoo?

Ik :)

Edit: foto

Afbeelding

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:17

Heeft iemand toevallig ervaring met een tattoo aan de achterkant van de nek?
Mijn oma blijkt lang niet meer te leven naar bepaalde dingen die ons zijn opgevallen als familie.
En zij en mijn opa zijn indonesich, opa is al dood.
Dus ik dacht ik laat deze tattoo (teken van indonesie *pancasila*) voor gaan, en die aan de achterkant van mijn nek zetten, omdat ik gewoon heel veel trots heb op mijn afkomst en die kant van de familie t belangrijkste is van mijn familie.
Laatst bijgewerkt door Eshaa op 02-10-11 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:18

Mijn rugtattoo loopt redelijk hoog door... dus wat wil je weten?

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:28

Ik vroeg me af hoe de pijn is , en of het vervaagt enzo :o

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:37

Vervagen niet meer dan op elke andere niet extreem bewogen plek. (bij mij vervaagt het amper)
Pijn tsja, pijn is relatief. Het ligt heel erg aan welke naald er word gebruikt, hoe je geslapen hebt, hoe je gegeten hebt, hoe je verder in je vel zit e.d. Bij de laatste keer deed het enorm zeer, maar toen tattooeerde hij met een extreem dunne naald en was ik erg moe. De andere keren vond ik het wel lekker daar.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:32

ik heb een grote tussen mn schouderbladen en deed wel pijn... meerdere naalden gebruikt, van ee 1-naals om te lijnen tot een 8-naalds om te kleuren...

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:58

Ik heb ook een tattoo vraag, misschien te specifiek vandaar de link. Kan ik het ook overzichtelijk houden voor mijzelf....
[LZP] Symbool voor tattoo

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:01

moeilijk... ik ga vanavond ff brainstormen

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:04

ja.... vandaar mijn vraag.
En nu ben ik redelijk creatief, maar dat creatieve zit in mijn hoofd en het komt er absoluut niet uit op papier of wat dan ook, dat maakt het lastig.

En er zijn zoveel symbolen. Sommige mensen zijn er veel meer in thuis en weten hoe ze daar naar kunnen zoeken.... en er zijn er vast meer als de 3 in mijn topic.....

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:07

ik vind het eerste symbool wel het mooiste (heb niet naar de betekenissen onderling gekeken...) misschien kun je de roo in het hart daarvan verwerken?

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:15

Aah oke dan, maar ik bedoel echt in mijn nek achter , dat beweegt toch niet veel of wel ?:p
Met jullie 8 naalds en 1 naalds, mij beetje bang maken hahaha.
Ik heb wel dus 11 piercings/gaatjes , maar ik kan mij nooit voorstellen of die pijn met een tattoo te vergelijken is.Ik vraag me ook af of in mijn nek een goede plek is, ivm met werk, ik neem aan dat je hem normaal niet ziet?En iedereen heeft dus zo'n botten daar zitten van de ruggenwervel , lijk me echt pijnlijk.En nog een domme vraag, als je in je nek gaat tattoeren, hoe moet je dan zitten/liggen?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:27

ik denk dat je rechtop moet zitten gewoon. mn wervels ded wel pijn ja. ik weet niet of je een MD/skindiver hebt, 'pijn' is een beetje te vergelijken met het boren

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 00:55

Rechtop stilzitten :|
tjemineetje hahaha.
En ik heb geen skindiver of md.
Tong navel bovenin mijn oor lip en neus.Derest oorgaatjes:P
Ook daarmee te vergelijken?:P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:55

JuravelOX schreef:
Ik heb ook een tattoo vraag, misschien te specifiek vandaar de link. Kan ik het ook overzichtelijk houden voor mijzelf....
[LZP] Symbool voor tattoo

Waar ik aan dacht ...
Je zei ook iets over een roos, klopt he?

Een roos en in de bloemblaadjes aan de steel naam en data?
Of je roos is al aan het verwelken ("aan alle mooie dingen komt een eind") en in de neerdwarrelende bloemblaadjes staan die dingen?

Ben ook creatief in m'n hoofd, maar ik kan niet binnen de lijntjes kleuren :')
Gelukkig komen de woorden meestal vlot.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:56

Wat betreft werk en tattoo's.. Imo gaat t idd meer om t kunnen bedekken ervan! Kijk als je met je werk altijd korte mouwen aan hebt.. Wordt t op je arm wat lastiger bijvoorbeeld.
Al zit je 'helemaal' onder (m.u.v nek, gezicht, handen natuurlijk :P vandaar de haakjes) en wil je bij bijv de politie, dat mag gewoon.. Mits je er niets van ziet met een overhemd met lange mouwen! :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:59

Eshaa schreef:
Rechtop stilzitten :|
tjemineetje hahaha.
En ik heb geen skindiver of md.
Tong navel bovenin mijn oor lip en neus.Derest oorgaatjes:P
Ook daarmee te vergelijken?:P

nee sorry, dat is totaal niet te vergelijken haha. dat is echt een 'steek' terwijl een tattoo meer krassen/kerven is

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:56

Voor mij is het beste vergelijkings gevoel met tattoeren, het epileren van je kuiten (of een ander gevoelig deel van je lichaam) met een epilady en dan dat je het niet stop kan zetten zoiets.......

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:29

Ik wil een 3e tattoeage. Ik wil op mijn schouderblad SJ hebben.. Heeft iemand een leuk ontwerp?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:31

Eshaa schreef:

Het deed bij mij absoluut geen pijn en ik heb hem in principe 2x laten zetten, want bij het bijwerken moest 'ie gewoon weer helemaal gedaan worden. :) Elke tattoo kan vervagen na het zetten, dan maakt de plek niet zoveel uit volgens mij. Allebei mijn tattoo's vervaagden en moesten dus bijgewerkt worden, en nu zijn ze allebei mooi. :D

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:34

Eshaa schreef:

De tattoeage op mijn heup deed wel pijn.. Maar dat is even doorzetten, en na paar min wen je er gewoon aan. De tattoeage op mijn borst deed geen pijn, daar leek het alsof ze gewoon met een pen aan het krassen waren.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:35

Ik heb 'm overigens wel achterin m'n nek. :)