Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magnummm schreef:Geldgebrek vind ik altijd zo'n k*tsmoes he..Sorry, maar dan wacht je toch ff..?
sharoontje schreef:Magnummm schreef:Geldgebrek vind ik altijd zo'n k*tsmoes he..Sorry, maar dan wacht je toch ff..?
Dat is jouw meningIk ben er eerlijk over, waarom zou ik daarover liegen? En ja, normaal wachten mensen ook, maar ik wilde hem op dat moment, dus heb ik hem op dat moment laten schieten
Ontopic: Ik denk dat een Eskimo mooier staat dan een Christina bij jou.
Sabinaa__ schreef:Haha lol, dat lijkt me pijnlijk!
ik heb een clithood, en die zal ik nooit nog een x doen
Sabinaa__ schreef:haha magnummm: misschien weet ze meer over jou dan je denkt?
Magnummm schreef:Sabinaa__ schreef:Haha lol, dat lijkt me pijnlijk!
ik heb een clithood, en die zal ik nooit nog een x doen
Hoe kan jij als 16 jarige een CH hebben?
Nou, tis niet te hopen. He, ik had mijn ex nog wel zo gezegd dat ie die naaktfoto's niet op internet mocht zetten
(das een grapje uiteraard)
Sabinaa__ schreef:Haha moet je de 18 voor zijn dan?
Ik ging met met me vriend, zijn naar pierce geweest waar hij ook altijd gaat, en die pierce en hij kennen elkaar erg goed ofz, dus was geen probleem
sharoontje schreef:Sabinaa__ schreef:haha magnummm: misschien weet ze meer over jou dan je denkt?
Een mens kan ook fouten maken
Bedoelde een Madonna inderdaad
Magnumm: Ja, ik heb van bloemkool oren gehoord en gelukkig *klopt af* heb ik daar nooit last van gehad. Daarom zei ik ook in mijn post dat ik nooit meer een oorpiercing laat schieten wat normaal gepierct moet worden.
Sabinaa__ schreef:Jaa ze zeiden ; zit er nu toch al in haha.
Oh jammer zeg dat die er uit moest! maar als je zelf wel blij mee bent achteraf.
Christina ziet gaaf uit! Eskimo die zat waar?![]()
Doet tepelpiercing zeer? lijkt me echt verschrikkelijk pijnlijk.
Horsii_mine schreef:Ayasha, even een vraagjeHeb jij een vriend? Want ik wil al best lang een eskimo
Maar ik doe het steeds maar niet, omdat het me zo vervelend lijkt voor mn vriend tijdens bepaalde handelingen
(Mag evt. ook via pb antwoord geven op deze vraag hoor haha.)
Staat mij denk ik wel toch?Heb een vrij dikke onderlip