Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSOULSISTER schreef:Liins schreef:Virgin is volgens mij hier in nederland het duurste haar? but i'm not sure
.........
Maar wauwie ben echt blijjj!!!! rip uit me lijf, maargoeddat zijn we alweer vergeten
Foto? even zoeken! en anders morgen!
Mooi haar, maar Great Lenghts is volgensmij toch wel echt het duurste merk.
Word ook gebruikt door bijna alle kappers.
xSOULSISTER schreef:rachel_j schreef:extensions van socap , en heb in het verleden extensions gehad van indian gold, en toen kwam mijn haar er zo goed als ongeschonden onderuit.
ik baal hier filnk van, maar het is nu eenmaal zo dus probeer mn haar maar zo goed mogelijk te verzorgen.
Ik denk niet dat het echt aan de extensions kan liggen toch, maar meer aan de manier van zetten misschien.
Ik ga binnenkort een opleiding haar extensions doen, kan ik ze zelf zetten.
Wou eerst nagels gaan doen, maar komt misschien later nog wel..
_Lotte schreef:Hoi,
Ik heb even een vraagje over Clip Inns van Luxy, zat er een tijd geleden al aan te denken om ze te kopen maar twijfel nogsteeds haha!
Ik heb namelijk heel dun haar in verschillende kleuren blond, hoe krijg ik die extensions dan dezelfde kleur en ga je de clipjes dan niet zien zitten? Heeft misschien iemand hier een foto voor mij van Luxy's in eigen haar?
tantesam schreef:_Lotte schreef:Hoi,
Ik heb even een vraagje over Clip Inns van Luxy, zat er een tijd geleden al aan te denken om ze te kopen maar twijfel nogsteeds haha!
Ik heb namelijk heel dun haar in verschillende kleuren blond, hoe krijg ik die extensions dan dezelfde kleur en ga je de clipjes dan niet zien zitten? Heeft misschien iemand hier een foto voor mij van Luxy's in eigen haar?
bij mij werkte het niet met de Luxy's. Ook ik heb verschillende kleuren blond en het stond echt niet mooi. Het is idd prachtig haar qua kwaliteit, mijn haar (strawberry blonde) was bijna niet lichter te krijgen, dus miskoop...
Heb een tijdje geleden geleden in Breda haar gekocht, deze man zocht van alles bij elkaar tot ie precies DE kleur had, clips heeft ie er ook op gezet en ik ben heeeel tevreden!
Undefined schreef:Tantesam, hoe lang waren die extensions dan? Ik heb namelijk ook het probleem dat mijn extensions veel minder verschillende kleuren hebben als mijn eigen haar, zoiets zou dan wel fijn zijn!
tantesam schreef:Undefined schreef:Tantesam, hoe lang waren die extensions dan? Ik heb namelijk ook het probleem dat mijn extensions veel minder verschillende kleuren hebben als mijn eigen haar, zoiets zou dan wel fijn zijn!
Ik heb extensions van 50cm. Maar hij heeft haar in alle soorten en maten. Héééél veel verschillend haar, het is een kleine winkel en hij doet alleen maar haar!