Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lot_

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:40

Het rare is dat mijn haar niet is afgebroken lijkt het, maar toch wordt het steeds dunner.
Heb echt een miniscuul staartje er aan over gehouden.

Nu wel weer de extensions er in, was geen gezicht zonder!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 10:16

xSOULSISTER schreef:
Liins schreef:
Virgin is volgens mij hier in nederland het duurste haar :+ ? but i'm not sure := .........
Maar wauwie ben echt blijjj!!!! rip uit me lijf, maargoed :Y) dat zijn we alweer vergeten :+

Foto? even zoeken! en anders morgen! :))

Mooi haar, maar Great Lenghts is volgensmij toch wel echt het duurste merk.
Word ook gebruikt door bijna alle kappers.

Dan heb ik me vergist ;) .

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:20

xSOULSISTER schreef:
rachel_j schreef:
extensions van socap , en heb in het verleden extensions gehad van indian gold, en toen kwam mijn haar er zo goed als ongeschonden onderuit.
ik baal hier filnk van, maar het is nu eenmaal zo dus probeer mn haar maar zo goed mogelijk te verzorgen.

Ik denk niet dat het echt aan de extensions kan liggen toch, maar meer aan de manier van zetten misschien.

Ik ga binnenkort een opleiding haar extensions doen, kan ik ze zelf zetten.
Wou eerst nagels gaan doen, maar komt misschien later nog wel..

ik denk ook dat ze verkeerd gezet zijn, te kort op de hoofdhuid in elk geval, want heb een week met pijn gelopen , resultaat daarvan is natuurlijk kale plekjes , en volgens mij heeft ze ook te dikke plukjes gepakt om te zetten.
heb al redelijk kwetsbaar haar , en dit heeft het de genadeklap gegeven als het ware.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:51

Hoi,

Ik heb even een vraagje over Clip Inns van Luxy, zat er een tijd geleden al aan te denken om ze te kopen maar twijfel nogsteeds haha!
Ik heb namelijk heel dun haar in verschillende kleuren blond, hoe krijg ik die extensions dan dezelfde kleur en ga je de clipjes dan niet zien zitten? Heeft misschien iemand hier een foto voor mij van Luxy's in eigen haar?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:17

Voor mensen die luxy's te duur vinden, je kunt ook voor haar van ebay gaan!
Daar heb ik mijn haar ook vandaan, dat was 50 euro voor 2 pakken van 100 gram. De clipjes is nog iets van 5 euro erbij.

Hier een foto van mijn haar tijdens gala (let maar niet op de foto, was de enige goede die ik er van kon vinden). Ik sta links.
Voor de geintereseerden wil ik wel even de verkoper opzoeken!

Afbeelding

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:17

Undefined; prachtig jouw haar daar!

Ik heb ook haar van ebay besteld :j . Is net binnengekomen en ik ben er nu al súperblij mee! Ze zijn precies mijn kleur, mooi lang en helemaal wat ik ervan verwachtte.
Heb 9 euro (!!) (er waren geen verzendkosten) betaald voor een pakje met zes van zulke clips;
http://i51.tinypic.com/971vv4.jpg
Ze zijn een halve meter lang. Als je echt veel volume en lengte erbij wilt, zou ik voor twee, drie of vier pakjes gaan. Ik hoef alleen wat meer lengte aan de voorkant, dus had ook maar 1 pakje nodig.
Ik gebruik 2 clips per kant. Hier links met, rechts zonder.
http://i56.tinypic.com/2gsr41h.jpg

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:05

_Lotte schreef:
Hoi,

Ik heb even een vraagje over Clip Inns van Luxy, zat er een tijd geleden al aan te denken om ze te kopen maar twijfel nogsteeds haha!
Ik heb namelijk heel dun haar in verschillende kleuren blond, hoe krijg ik die extensions dan dezelfde kleur en ga je de clipjes dan niet zien zitten? Heeft misschien iemand hier een foto voor mij van Luxy's in eigen haar?

bij mij werkte het niet met de Luxy's. Ook ik heb verschillende kleuren blond en het stond echt niet mooi. Het is idd prachtig haar qua kwaliteit, mijn haar (strawberry blonde) was bijna niet lichter te krijgen, dus miskoop...

Heb een tijdje geleden geleden in Breda haar gekocht, deze man zocht van alles bij elkaar tot ie precies DE kleur had, clips heeft ie er ook op gezet en ik ben heeeel tevreden!

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:24

@Patriess dat ziet er netjes uit voor dat geld zeg!

Undefined ook mooi hoor :j

Ik heb clip ins sinds 2 dagen, heb de lengte al van mezelf maar heb aardig dun haar dus had 3 matten (1x 30cm 2x10cm) besteld zodat ik wat 'meer' heb haha :))
Afbeelding

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:34

@patries: Mooooiii!!

Heb via vakantieveiling een haarverlenging gewonnen maar zie daar toch vanaf! dit ivm een cursus hairextensions zetten die ik ga doen.. Zijn er hier mensen die er in geinteresseerd zijn? Is een complete haarverlenging van socap, 30 cm..
Laatst bijgewerkt door ssssuus op 12-08-11 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:40

ik heb nu redelijk lang haar voor mijn doen.
Tot net op mijn borst zeg maar, maar ik zou het heel graag wat voller, en nog wat langer willen hebben!
Nog niet zo zeer voor naar school maar met een feestje zou ik dat heel leuk vinden .
een half jaar geleden ben ik ook al gaan kijken voor extensions maar ben er niet echt uit gekomen.
Wij zijn voor clip inn extensions weesten kijken, dat haar daar was mega droog en dood,
daar wilde ik dus geen geld aan uit geven.
toen zijn we gaan kijken voor flip in.
Maar dat durf ik niet zo goed (A)
Ik ben veelste bang dat als ik op een feestje ben of iets dergelijks,
dat er iemand achter me aan loopt of tegen mij aan stoot dat dat ding van mn hoofd wordt getrokken!
ik heb niet mega dik haar maar heel erg dun is het ook weer niet.
Ik ben ook bang dat je cilpjes ziet zitten.
Vaste extensions zijn gewoon geen optie, dat is gewoon veels te duur!

En verder ik zit te tweifelen of ik een schuine pony wil.
Als ik die meiden op Youtube zie dan denk ik, je look wordt er wel stukken mooier van!
Maar ik ben te bang dat hij te dun wordt en ik maar een slap ponytje heb.
Nou zag ik bij foxylocksextensions dat er dus ook extensions zijn voor je pony.
Werkt dat? het ziet er wel mooi uit en bij haar zie je het ook niet zittten.
Ik weet ook dat ik niet bij haar moet bestellen omdat ze hele slechte levert, iig slechte ervaringen van mensen heb ik genoeg gehoord maar waar dan?

denken jullie dat een schuine pony mij zal staan?
Afbeelding

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:01

tantesam schreef:
_Lotte schreef:
Hoi,

bij mij werkte het niet met de Luxy's. Ook ik heb verschillende kleuren blond en het stond echt niet mooi. Het is idd prachtig haar qua kwaliteit, mijn haar (strawberry blonde) was bijna niet lichter te krijgen, dus miskoop...

Heb een tijdje geleden geleden in Breda haar gekocht, deze man zocht van alles bij elkaar tot ie precies DE kleur had, clips heeft ie er ook op gezet en ik ben heeeel tevreden!

En hoeveel heb je er in Breda voor betaald als ik vragen mag?
Wel jammer dat het bij jou niet werkte, de luxys! Nu ga ik weer twijfelen haha

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:56

Ook ik twijfel om luxy's te bestellen.
Ik heb ook 3 kleuren blond in mijn haar..ben ook bang dat je de clipjes erdoorheen gaat zien.

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:10

Even een vraagje voor mensen met clip in hairextensions.. Hoe doen jullie dat met douchen / haren wassen? Ik wil mijne vandaag voor het eerst wassen, maar heb geen idee hoe ik het moet doen := ..

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:00

[En hoeveel heb je er in Breda voor betaald als ik vragen mag?
Wel jammer dat het bij jou niet werkte, de luxys! Nu ga ik weer twijfelen haha[/quote]
Volgens mij heb ik iets van 70/80 euro betaald.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:48

Tantesam, hoe lang waren die extensions dan? Ik heb namelijk ook het probleem dat mijn extensions veel minder verschillende kleuren hebben als mijn eigen haar, zoiets zou dan wel fijn zijn!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:49

Ik kom er even binnenvallen :')

Iemand ervaring met Kanekalon invlecht haar?

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:33

Undefined schreef:
Tantesam, hoe lang waren die extensions dan? Ik heb namelijk ook het probleem dat mijn extensions veel minder verschillende kleuren hebben als mijn eigen haar, zoiets zou dan wel fijn zijn!

Ik heb extensions van 50cm. Maar hij heeft haar in alle soorten en maten. Héééél veel verschillend haar, het is een kleine winkel en hij doet alleen maar haar! :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:00

desty schreef:
Ik kom er even binnenvallen :')

Iemand ervaring met Kanekalon invlecht haar?

Wil je dat voor extentions gebruiken?

Ik zou dat niet doen, het is echt synthetisch haar,gegolfd en je kan er verder niks mee behalve vlechten.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:45

tantesam schreef:
Undefined schreef:

Ik heb extensions van 50cm. Maar hij heeft haar in alle soorten en maten. Héééél veel verschillend haar, het is een kleine winkel en hij doet alleen maar haar! :D

Waar zit deze winkel? Ik heb heel kwetsbaar haar en wil het zo min mogelijk verven en de luxy's zijn niet mijn kleur.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:45

@Shantal, dat wil ik ook ;)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:20

Weet niet of iemand hier in het zuiden woont, maar in Heerlen is een soort socap groothandel.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:44

Tantesam, ben ook wel benieuwd waar die winkel zit? Heb je een adres ofzo :D ?
Als ik mn OV heb kan ik daar mooi even een keer naar toe!

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:19

Ga op zoek, post zsm!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:23

desty @ ok ja dan is het gewoon goed haar.
Ik heb nu ook weer vlechten in (zie paar pagina s terug)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:58

robincera schreef:
@Patriess dat ziet er netjes uit voor dat geld zeg!

Undefined ook mooi hoor :j

Ik heb clip ins sinds 2 dagen, heb de lengte al van mezelf maar heb aardig dun haar dus had 3 matten (1x 30cm 2x10cm) besteld zodat ik wat 'meer' heb haha :))
Afbeelding

Staat je goed zeg, i love your hair :+: