Het gaat nog aardig. Ik ben echt door de AH gerend om niks ongezonds te kopen en nu heb ik alleen nog sloffe knappertjes in huis dus daar heb ik ook geen zin in. Alleen bedacht ik me net dat ik nog loempia's in de diepvries heb liggen En ik heb m'n eigenlijk al lege chocopastapot he-le-maal uitgelikt
Charr_x
Geplaatst: 31-01-11 19:21
Ach, iedereen wat te klagen, aardbei (ja, makkelijker dan je boktnaam ) en ik willen meer, de rest wil graag wat minder. Ik dacht dat dit topic nou juist ging over je goed voelen in je vel en tevreden zijn met jezelf, hahaha!
Ik was laatst een topic aan het lezen over "hoe voel jij je in bikini?" Ik heb nooit moeite gehad om in bikini rond te lopen, lekker belangrijk! Zelfs tussen mijn magere vriendjes en vriendinnetjes niet, haha!
Zooooo vandaag lekker opt fietsje nar stal geweest (Juul ik heb getuigen ), heerlijk op mn mountainbikeje. Beetje op de poownie gehupst en heerlijk van mn maaltijdjes genoten. Zat zo vol dat ik de tussendoortjes niet eens genomen heb
Eneeeh Bikini, no way, ben badpakkenmensch
M_D_H
Geplaatst: 31-01-11 19:23
wat me er overgens aan doet denken... ik kan mijn favo broek niet meer aan zonder riem ik kan hem terwijl hj dicht is helemaal uittrekken
pirouetje
Geplaatst: 31-01-11 19:26
Moet een geweldig gevoel zijn M_D_H
Ik ben geen bikini of badpakkenmens, zelfs geen shorts of rokken voor mij
Charr_x
Geplaatst: 31-01-11 19:28
Jaaa! Dat met die broeken heb ik ook en dat ze zo slobberen aan je kont en benen! Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk, die dure broeken waar ik zo gek op ben! En om nu al nieuwe te gaan kopen terwijl ik nog heel wat kilo's kwijt wil, is ook zo wat...
Haha. Nou. Inderdaad. Vertel mij wat. Misschien baarmoederspieren. Maar daar heb ik niks aan
Butterfly
Geplaatst: 31-01-11 19:57
Aardbei gelukkig is mijn ava dan nog simpel Ik heb eh...op de basisschool voor het laatst een bikini aan gehad en dat is *even denken* nou ja, ik ben nu 21 Hier ook hoor, mijn buik is volgens mij ook dikker dan mijn borsten Als ik ongesteld ben, val ik extra af vanwege het vocht dat loslaat en ik vind dat ik nu al aardig hard ga
Diewke k vind jou daar btw gewoon slank op die foto ?
Zo, klaar met bodypumpen, mn armen voelen als 100kg per stuk.. kan amper n glas water optillen
Dieuwke_
Geplaatst: 31-01-11 20:57
Foto is gewoon tactisch genomen, maar m'n buikje moet er nog wel af. En het zijn voornamelijk mijn dijbenen die strak moeten. En ik moet gewoon heel erg op mijn eetpatroon letten. Maar bedankt iig
Nou ik heb net geskeelerd hoor Het ging niet zo soepel, maar ik ben geen 1 keer gevallen. En ik heb mijzelf gewogen en de weegschaal zij 70,7 Mijn start gewicht was ( zonder kleding) 72.4 dus ongeveer ander halfe kilo eraf. Dat terwijl ik nog maar 1 dag niet gezondigt heb Dus toen mocht ik van mijzelf twee koekjes. En we hebben nieuwe chocolade pasta, en daar heb ik ookal van gesnoept maar ik zit vandaag nog steeds op 1535 calorieen. Zal ik dna nog iets extra's eten of is dit netjes voor 1 dag?
eline1991
Geplaatst: 31-01-11 21:07
hehe eindelijk weer bijgelezen. zag een vraag over trainingsprincipes. om een goede training te doen moet je idd een bepaalde hartslag halen. dit kan je het beste in stapjes opbouwen. even een uitleg: thf=hfrust+((220-leeftijd)-hfrust) x %intensiteit thf is trainingshartfrequentie hfrust is rusthartslag bij % intensiteit begin je rond de 55% en kan je uitbreiden tot rond de 70%, dit zet je in de formule door bv 0,6 in te vullen voorbeeld van mij: 73+(201-73) x 0,6 =120,6 dus mijn trainingshartfrequentie (dus hartslag) zou dus 121 zijn!