Geinig, die vlek op dr bil! Duimen dat ze goedgekeurd wordt! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geinig, die vlek op dr bil! Duimen dat ze goedgekeurd wordt!
Arabieren spreken mij ook nog steeds ontzettend aan!
Ging echt lekker. Alleen nu gaat m'n buik ook te keer....denk dat 't door de inspanning komt. T zal zo, hoop ik, wel weer afzakken.
ik duim met je mee! 
hetbommeke schreef:Fan, dan kun je gelijk van KoninginneNach door naar de loop om 6uWie weet hoe hard je gaat naar de nodige biertjes
Ik ben serieus aan het overwegen. Gelukkig zit mijn vader in de oranjevereniging, ik kan de dag ervoor nog bedenken of ik wil
hetbommeke schreef:hmmmm waarom krijg ik nu zo'ngevoel????

Leuk hoor, spulletjes uitzoeken
En helemaal om nieuwe te kopen

En hoe reageerden je collega's?
En de energie komt vanzelf wel weer als de dagen langer worden, geef er maar even aan toe, des te eerder ben je weer de ouwe 
) Ik ben vandaag weer met een lichtkuur begonnen. 's ochtends even 10 minuutjes achter mijn lampje en dat 7 tot 10 dagen achter elkaar en ik merk dat ik dan weer veel meer zin heb in alles.
Aankomende zaterdag de eerste bijeenkomst van de cursus dus wil dan wel goed voorbereid daar verschijnen
Ik merk wel dat ik m'n rondje groter moet gaan maken. Nu moet ik steeds stukjes dubbel lopen of rondjes
_Tara_ schreef:Judith, vaak is 't een kwestie van gewoon doen. Niet nadenken maar je hardloopkleren aantrekken en gaan. Dat heb ik in ieder geval

Ga ook 's ff een boodschappenlijstje maken en een planning voor komende week! Heb een rustig weekje (gelukkig). Hoef alleen vrijdagavond maar te werken!

.

Hai!

en laatste 2km wat harder gelopen. Loopt toch lekkerder hoor, volgens mij is mijn techniek dan gewoon beter. Hoe is dat bij jullie?

Knap hoor dat je toch nog 6,5km hebt gelopen ondanks dat je nog niet helemaal fit bent. Na die tijd lekkere warme douche genomen?