Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:36

Wauw, wat een leuk arabiertje! :# Geinig, die vlek op dr bil! Duimen dat ze goedgekeurd wordt!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:20

Wat een leuk paard zeg! Idd die witte vlek! :D Arabieren spreken mij ook nog steeds ontzettend aan!

Enne..ik ben net terug van het lopen (in de sportschool) heb mezelf weer overtroffen. Heb 7.5km gelopen in 49min!! Ben blij! :D Ging echt lekker. Alleen nu gaat m'n buik ook te keer....denk dat 't door de inspanning komt. T zal zo, hoop ik, wel weer afzakken.

Iedereen die zich niet lekker voelt, flink rust nemen, gezond eten, veel drinken dan komt 't vast weer goed!

Fan, die loop om 6.00u 's ochtends lijkt me echt een uitdaging! Ik ben altijd wel in voor dat soort acties! :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 08:32

Moguh,

Idd vandaag meeloopdagje, dus heb net mijn mail even bekeken en ga zo op pad. Zal pas vanavond weer online zijn.
Ben wel van plan ff te gaan lopen vanavond, maar hoe lang/ver dat wordt weet ik nog niet...

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 08:55

Succes vandaan wenk...al zal je wel al weg zijn nu

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 08:58

Morning ladies!!

Succes vandaag WenK! +:)+
Marjoleintje, buikje beter?
Scooby, wat een leuk beestje, <3 ik duim met je mee! :D
hetbommeke schreef:
Fan, dan kun je gelijk van KoninginneNach door naar de loop om 6u :+ Wie weet hoe hard je gaat naar de nodige biertjes :9

Gelukkig drink ik geen bier, krijg je van die vieze boeren van ;) Ik ben serieus aan het overwegen. Gelukkig zit mijn vader in de oranjevereniging, ik kan de dag ervoor nog bedenken of ik wil :+

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 08:59

hetbommeke schreef:
hmmmm waarom krijg ik nu zo'n ^) gevoel????

Y;(

Vandaag voor mij niet lopen...morgen weer.
Moet nog wat huiswerk maken dus dat maar doen en lekker wat spullen uitzoeken .
Kijken wat ik nog heb en wat ik nog nodig heb.
Bij een vriendin koffie drinken en dan morgen weer aan de arbeid.

Voor wie zo moet werken ..werkse

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:23

Goedemorgen :O

Ik hoop vanavond weer een rondje te kunnen gaan, maar ik ben ook echt moe!!! Maar even zien hoe ik me aan het einde van de dag voel......

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:36

Ik ga er vandaag ook weer voor! Volgens mij staat er weer een intervaltraining op het program :)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:48

Goedemorgen!

@Fanneke GEFELICITEERD!! Heel veel succes met je nieuwe baan!
@Wenk Succes vandaag!
@Jaan Niet ziek worden hoor, sterkte!
@Marjoleintje Goed gedaan 7 km in 49 min! (en dat op een loopband, Toppie!)
@Scooby Wat een knappert! Ga voor je duimen dat ze goed gekeurd wordt!
@Bom Jij hebt ook zo'n aansteller/uitslover... Mijn knol gaat zich ook altijd heel raar gedragen als er een nieuw paard is... Laatst liep ik met hem over het erf, komt er een nieuw paard aan begint ie vanuit een sukkel stapje in eens zich op te blazen, te snurken en te piafferen naast me... Uitslover...

Ik zou gister heel veel... (Rijden, hardlopen...)
Heb knol in de bak gegooit met zijn vriendje, heb gezellig uurtje gekletst met stalgenootje, ben naar huis gegaan, gedoucht en mijn bed in gedoken... Schaam me diep, maar kon het echt niet opbrengen!
Heb het zo druk, dat ik erg moe ben op het moment.
Vandaag maar weer goede voornemens, hopen dat er ook wat van komt!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:08

Koetmeunienk allemaal :D

Scoob, thanx, je blommetje staat op mijn bureau :+ Leuk hoor, spulletjes uitzoeken :j En helemaal om nieuwe te kopen :):)
Jaan, hoe gaatie? Nog niet ziek?
Noor, welk programma volg jij nou? STR of DR? Ben 't ff kwijt :o
Fan, ik vind je wel een bikkel hoor als jij om 6 uur gaat lopen op 30 april. Ik zal aan je denken dan als ik me in mijn sleurhut in Zuid Frankrijk nog even omdraai in mijn bedje 8-) En hoe reageerden je collega's?
Marjoleintje, goeie tijd +:)+
Wen, zet 'm op vandaag, ben benieuwd :j
Juud, hihi, lekker peerd heb jij en o zo herkenbaar. Ben je lekker relaxt aan het hobbelen in het bos, komt er een ander paard aan, nou meneer is dan direct 3 meter groot, dikke nek, macho gedrag, snuiven... _O- En de energie komt vanzelf wel weer als de dagen langer worden, geef er maar even aan toe, des te eerder ben je weer de ouwe :)

Ik heb 2 zieke collega's, dus het is hier rustig op de kamer met nog 1 andere collega die veel in overleg zit. Kan ik lekker doorwerken (of bokken := ) Ik ben vandaag weer met een lichtkuur begonnen. 's ochtends even 10 minuutjes achter mijn lampje en dat 7 tot 10 dagen achter elkaar en ik merk dat ik dan weer veel meer zin heb in alles.

En dan wil ik toch echt vanavond gaan lopen om daarna met mijn neus in de boeken te duiken -:) Aankomende zaterdag de eerste bijeenkomst van de cursus dus wil dan wel goed voorbereid daar verschijnen ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:28

Scooby, ik ben normaal niet zo van de arabieren maar deze is wel leuk met die witte vlek! Ik duim met je mee.

Jaan, hopen dat 't virus bij jou niet doorzet.

Fan, wat gaaf dat je 8 februari bij je nieuwe baan gaat beginnen! Die loop om 6 uur, tja 't is vroeg... Maar ik weet niet, zou dat wel een uitdaging vinden dan voor een keer. Ontbijtje erna is ook wel leuk/lekker toch.

Marjoleintje, ik werd net ook misselijk tijdens 't rennen. Denk misschien iets te hard van stapel gelopen en niks gegeten voor ik wegging.

WenK, heel veel succes vandaag!

Judith, vaak is 't een kwestie van gewoon doen. Niet nadenken maar je hardloopkleren aantrekken en gaan. Dat heb ik in ieder geval :P

Bom, hoe heet die lamp die jij gebruikt? Dat zou ik misschien ook moeten doen...

Net wel heerlijk gelopen! 3 keer 4 minuten met 2 minuutjes wandelen tussendoor. Ging echt goed :j Ik merk wel dat ik m'n rondje groter moet gaan maken. Nu moet ik steeds stukjes dubbel lopen of rondjes :P

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:48

_Tara_ schreef:
Judith, vaak is 't een kwestie van gewoon doen. Niet nadenken maar je hardloopkleren aantrekken en gaan. Dat heb ik in ieder geval :P

Helaas is dat bij mij niet zo. Veelal is het de tijd die simpel weg ontbreekt.. Ga 's morgens om 06:40 uur de deur uit en kom om 18:30 uur weer thuis. Dan eten, naar paard rond 21:30 weer thuis en dan nog hardlopen.
Ik heb altijd in januari/februari een dipje. Laatste stukje van de winter, een periode met vervelende herinneringen, etc. maken dat mijn energie niveau erg laag is. Normaal kan ik me juist enorm opladen door te gaan hardlopen, maar dat stadium ben ik nu even voorbij.

Het komt vast wel goed binnenkort hoor, maar heb nu even een baaldipje!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:53

Als je geen tijd hebt, houdt het natuurlijk op. Dan kun je 't niet gewoon maar doen terwijl je eigenlijk ergens anders naartoe moet :P

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:04

Goedemorgen.

Pfoei, ik ben echt ontzettend moe en kan totaal niet op gang komen. Lees dat er meer mensen zijn die ook moe zijn? Zal dus wel aan de tijd van het jaar liggen. Vannacht ook heel slecht (gespannen) geslapen..bah. M'n lichaam voelt ook erg stijf aan, na m'n looptraining van gisteravond. Al ging dat wel heel goed en niet moeizaam. Net maar ff een rondje met de hond gelopen (25min), dat was wel even lekker. Moet maar even voor lief nemen dat m'n energie momenteel ver te zoeken is.

Wen, succes vandaag met je meeloopdagje!
Scoob, lekker dagje vandaag dus. Uitzoeken wat je nog hebt en wat nog nodig is, is altijd leuk vind ik. :)
Sak, rustig aan doen vandaag, dan maar een lekker stuk wandelen ipv lopen als je zo moe bent.
Noor, succes hoor!
Judith, herken je 'mood'. Even een stapje terug doen, de situatie accepteren zoals die nu is, dan kan je er op den duur vast wel weer tegenaan.
Bom, fijn dat je je wat energieker voelt door die lamp, grappig dat dat werkt! Succes vandaag met studie & lopen!
Tara, knap hoor zo op de vroege morgen. Ik merk dat ik zelf prettiger loop op 't einde van de middag. T blijkt toch elke keer weer veel van mijn lichaam te vergen.

Ik ga nu een kopje thee drinken, daarna een kopje koffie..in de hoop wat meer energie te krijgen! :) Ga ook 's ff een boodschappenlijstje maken en een planning voor komende week! Heb een rustig weekje (gelukkig). Hoef alleen vrijdagavond maar te werken! :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:01

Tara, hier de site: http://www.goodlite.nl en ik heb de Elite, ooit gekocht op MP voor 150 euro. Bij mij werkt het super. Ik ben erg gevoelig voor de winterdip, dat begint zo'n beetje in november tot half februari. Het heeft bij mij te maken met te weinig daglicht, de kou, de drukte in de december maand, de overlijdensdag van mijn vader op 23 dec '07. Zodra ik merk dat ik futloos word en nergens meer zin in heb dan pak ik het lampje en zit daar iedere ochtend tijdens mijn ontbijtje even 10 minuutjes achter. Ik vind het een uitkomst.

Marjoleintje, ook al zo moe, tijd dat het mooie weer eraan komt :D

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:07

Ja precies, soms dan is 't al net of ik 't voorjaar ruik/voel, ben daar wel weer aan toe! :) Heb dan ook blauwe druifjes en hyacinten in huis! Maar bedoel dat ik 't buiten voel hoor. Haha..

Ben nu even een eitje aan 't koken, op 2 plakjes vers bruin brood. Jum! :9

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:24

Fan: gefeliciteerd met je nieuwe baan :D

Marjoleintje: netjes hoor die 7 km! En is het een beetje te doen op de loopband? Het lijkt mij zo saai, ik denk dat ik dan al eerder zou stoppen omdat ik geen zin meer zou hebben. Als ik buiten mijn rondje hardloop dan moet ik wel doorlopen want dan ben ik nog niet thuis maar op de loopband kun je stoppen wanneer je wilt :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:01

Fan: van harte met je nieuwe baan! :D
Hetbommeke: ik ren met DR :j .
Marjoleintje: loop je altijd op de band of ook 'gewoon' buiten? Knap hoor die 7 km! :)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:33

Zo weer terug van 't boodschapjes doen, heb 't weer netjes gedaan al zeg ik 't zelf. Dat helpt wel hoor lijstjes maken met wat je wilt kopen en eten de komende week! :)

Pebblesther: Ik vind het wel te doen op de loopband hoor. Maar ook ik, geef de voorkeur aan buiten lopen. Daar geniet ik ook 't meeste van. Alleen ik loop graag eind van de middag of 's avonds en dan is de sportschool wel een uitkomst.
Noor: Dankje, nee hoor ik loop ook gewoon buiten. Ik probeer 't af te wisselen. Zoals ik hier boven ook al beschreef loop ik graag op 't eind van de dag of 's avonds vandaar dat de sportschool dan wel een optie is.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:32

:wave: Hai!
Allesz it er hier nog in, al is het wel al aan het rommelen enzo, dus heb niet bijster veel getegen vandaag, wat fruit, yoghurt en crackers. Maar alles is er nog ingebleven :D
@bomm: klinkt best goed, zo'n lichtkuur. Ga zeker eens spieken op die site.
@judith: Jemig, wat een lange dagne maak jij! Moet je ver reizen voor je werk of...? Hopelijk is je energielevel snel weer op peil!
@tara: Gaef dat je voelt dat je je rondjes moet gana vergroten! :j
@wenk: Enenenennn, hoe was de meeloopdag? Heb je btw nieuwe ava of heb ik daar glad overheen gekeken?
@sakk: Hoop voor je dat je nog puf hebt om wat te doen nu/straks.
@marjoleintje: Respect hoor, 8km op de loopband! 12min is voor mij de max, dan ben ik het echt wel beu! :o

Ik ga zo nog ff hollen, niet te groot rondje, km of 4, denk ik, en gan m proberen in 1x te lopen, op rustig tempo. Kan ik gelijk ff checken wat mn lijf ervan vindt..... :=

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:03

Zo, rondje zit er op. Was iets groter dan gepland, 6,5km, maar echt heeeeel rustig van mezelf moeten lopen. Moest mezelf af en toe wel 'tot de orde' roepen omdat ik sneller ging := en laatste 2km wat harder gelopen. Loopt toch lekkerder hoor, volgens mij is mijn techniek dan gewoon beter. Hoe is dat bij jullie?
Was in 48min. terug, en geen 1x gestopt, dus ben tevree!
Ook erg blij met dat ik echt snel weer op adem ben!

Nu nog ff B-B-B-oefeningen en dan heerlijk douchen; ben wel eel nat geregend nl... :\

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:28

@ scooby: leuk paard!
Hardlopen zit er toch niet in vandaag, jammer. Morgen zeker weten! :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:11

Sorry, ben even niet bij en ben ook niet wezen hardlopen. Misschien donderdag weer...

Ik heb namelijk...........

DE BAAN!!!!!!! *\o/*

Ik ben aangenomen en begin morgen. Salarisonderhandeling was ff pittig, maar we zijn er uit!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:58

GEFELICITEERD Wenk!!!!
Hoeveel uur en wat is je functie precies?

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:07

Gefeliciteerd Wen!! Hopelijk krijg je het naar je zin daar!

Jaan, ja loopband is altijd geestdodender dan lekker buiten lopen maar soms wel een handig alternatief als 't al donker is vind ik. :) Knap hoor dat je toch nog 6,5km hebt gelopen ondanks dat je nog niet helemaal fit bent. Na die tijd lekkere warme douche genomen?

Ik doe 't vanavond lekker rustig aan, m'n lichaam is al niet meer zo stijfjes als vanmorgen gelukkig! Zometeen even bakkie drinken met vriendlief. Morgen weer wegen, hopelijk is er weer wat vanaf! Hope so.