Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Onassa schreef:Ik heb nog geen betalingen gedaan, maar wel gekocht....zit ik er nu dan ook aan vast(krijg van alle artikelen een bevestigings mail dat ik gekocht heb)
Quellian schreef:
Quellian schreef:Klopt inderdaad
Had vorige week van Essence eyeliner gekocht, gewoon zo'n ouderwets kwastje; nérgens meer te vinden! Maar met zo'n stift lukt het me niet... heb ik van HEMA en ELF, die dingen zijn zo 'droog'.
Onassa schreef:Maar ik bestel alles bij dezelfde winkel (in Duitsland), dan mag ik toch aan nemen dat alle artikelen in 1 zending en dus met 1 keer verzendkosten opgestuurd worden???
Jeetje....geloof dat ik nu al aan 5 produkten vast zit als ik het goed begrijp of gaat dat pas in als je de betaling afgerond hebt????
jolijnnn schreef:@phormicola : die site heb ik ook net ontdekt, maar aangezien die verzendkosten wel heel laag zijn twijfel ik eraan of het wel goed verpakt wordt voor verzenden, heb jij al ervaringen met deze site?
Menino schreef:Quellian schreef:Klopt inderdaad
Had vorige week van Essence eyeliner gekocht, gewoon zo'n ouderwets kwastje; nérgens meer te vinden! Maar met zo'n stift lukt het me niet... heb ik van HEMA en ELF, die dingen zijn zo 'droog'.
ik heb er nu 1 van bourjois, maar ben juist die droge dingen gewendVind dit lastiger ....
Ik zweerde bij mijn gel liner van ELF.... Maar die zit in mijn verloren toilettasje
En als je weer bij ELF moet bestellen heb je weer 7 euro verzendkosten en is die ineens toch weer niet zzo héél goedkoop
.