Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:19

Bij mij zie je ze niet, maar goed zou toch niet erg zijn want het groot ankerlitteken op mijn buik is er niks tegen. Gewoon triangel dragen en trots zijn op je litteken binnenkort als hij in de zon mag.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:53

Ja, dat ben ik ook wel van plan. maar ze zijn nog wel erg rood soms! dus ik wacht wel liever tot het rode een beetje weggetrokken is! anders zie je het wel heel erg.
Ik ben er zeker trots op! (maar stiekem wel een beetje bang dat mensen er wat van gaan zeggen :P)
Aangezien heel veel mensen het eigenlijk helemaal niet zien en weten dat ik het heb laten doen!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:22

Nou ik ben niet trots om die littekens te showen, de verkleining maakt me niet uit. :j
Want valt wel heel erg op nu. Dus ga voor deze zomer wel lekker bandeau (alhoewel, ga tochnooit naar een publiekelijk bosbad en strand/meer deze zomer ook niet, maar hebben we jacuzzi dus), en dan volgende zomer een triangel oid. :)
Heb nu best wel een leuke. :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:26

Had eerst deze aan;
Afbeelding
Maar was maatje te groot. (of 2 :') )

En nu ook zo een, maar dan donkerblauw/navy met bronzen schakeltjes verticaal in't midden en dunne bandjes richting zijkant die eraf kunnen voor't zonnen :)

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:46

@MelanieB Oeh, mooie bikini!

@Li_Lee_Yang
Balen dat je niet meer met je corset aan en op je buik mag slapen! Mooi dat je weer wat kan fietsen :) . Ik kijk uit naar een operatieverslag van je!

Ik ben blij dat ik heel bescheiden littekentjes heb, ik heb nog geen triangelbikini aangehad, maar onder een beugelbikini steken ze niet uit :D ! Nou nog wachten totdat ik die eindelijk aan mag... (Stiekem wel even gepast, hihi)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:48

Beugelbikini komt idd niet uit maar dat vind ik niet zo mooi nu ik kleinere heb :)) Eerder met grote maat kon ik niet anders :)) Zal zo foto maken vd bikini die ik nu heb gekocht :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:54

(broekje zit dubbel geslagen hoor, niet dat je denkt, zo die is laag :+ :)) )

Afbeelding

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:00

Bij mij is het ook heel erg mooi geworden, de operatie is nu
een week terug. De chirurg heeft alleen een snee gemaakt
onder de borsten, en natuurlijk de tepelhof, maar heel erg
mooi gedaan....

Het trekt nu wel heel erg, en soms steken.

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:18

Toffe bikini :D

@kimberley12
Tof dat het zo mooi geworden is :D ! En gelukkig zijn de steken en het trekkerige gevoel maar tijdelijk :) .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:35

Kimberley, mooi dat zo mooi geworden is! :D

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:35

lilian, balen dat het nu allemaal niet meer mag!

Areana, ziet er mooi uit!! :D

Melanie, leuke bekiekmien :D

kimberley, gelukkig dat het zo goed verlopen is en dat je tevreden bent!

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 08:38

Zo, ik heb de operatie ook achter de rug... Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd, en sinds gisteren bij m'n moeder. Volgende week mag ik weer naar m'n eigen huisje!
De pijn valt me mee, hoewel ik soms wel last heb van de wondjes die de drains achter gelaten hebben.. Wat een ondingen zijn dat zeg, was blij toen die eraf mochten.

Ben van een ruime G naar een C gegaan.. En ik ben zo blij en opgelucht :D Kan alleen niet wachten tot ik weer meer m'n eigen ding kan doen.. Het moet maar snel genezen vind ik :o

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 09:18

wat fijn joh! :D hopelijk herstel je snel en "geniet" ervan!!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 09:22

Malq, fijn dat het goed is gegaan! En sterkte met niks doen...

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:26

Super dat het zo goed gegaan is :D ! Het vervelendste is inderdaad het nietsdoen achteraf... Ik hoop dat je herstel ook lekker soepel gaat :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:59

ik lees wel hier nog mee maar heb weinig geplaatst de laatste dagen ivm een drama wat me overkomen is(inbraak op stal) maar goed; hier gaat het ook best de goede kant op.
de laatste week bijna geen steken meer gehad of pijn en heb vandaag een sportbh aangehad op stal zonder scarban eronder en dat ging goed!
heb nog geen bh kunnen dragen eerder zonder de siliconenpleisters want dat ging echt zwaar irriteren en jeuken maar ga het vanavond ook eens proberen paar uurtjes met beugelbh

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:10

hello,
Fijn tamarant dat het eindelijk de goede kant op gaat!

Ik heb vandaag een nieuwe sportbh erbij gekocht, heb nu een andere van de hema, met een soort padding erin.
die is echt superzacht! Echt fijn!

Heb ook bij de hunkemoller een superleuk setje gekocht weet dat ik t nog lang niet aanmag en me borsten nog kunnen veranderen. Maar kon t niet laten :p
Heb wel 3 keer aan mijn vriendin gevraagd hoort dit wel zo bloot haha. Was altijd hoge bh's gewend zonder ook maar iets van vulling erin, moest er even aan wennen maar staat erg mooi :)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 19:07

malaq, hihi dat ga ik straks ook tegemoet, niksdoen.... succes! :P

tamaramt, fijn!!! gelukkig dat hetlangzaam beter gaat!

lilian, hihi, nog even naar kijken dus voordat je hem aanmag :P maar wel leuk om al in huis te hebben!!!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:46

Ik heb gister weer even paardgereden, een kwartiertje hooguit. Maar had geen goede BH er voor aan, dus ik heb nu een klein beetje pijn in mijn borsten. Dus de volgende keer goede sport bh meenemen! :P

Mijn moeder had gister ook even naar mijn littekens gekeken en vond het er goed uitzag! nou, dat is wel fijn om te horen.

dit wou ik even mededelen hihi! :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:47

Mooi Simone!

Ik rijd gewoon weer lekker fanatiek, nergens last van.
Vannacht ook zonder BH geslapen, ging super. :j

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:53

Oh, dat is beter, dat je nergens last van hebt!
Ik durf toch nog niet zonder sport bh te slapen! haha, heb jarenlang (ja, ik weet dat het heel slecht is) met gewone bh geslapen, omdat ik zonder en niet fijn vond en dan ook niet slapen kon.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:55

Vroeger kon ik ook nooit zonder bh slapen, daarna wel, moest flink wennen maar vond altijd heel fijn toen. En nu was ook weer ff spannend haha :P

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:58

Oke! mijn moeder zei gister nog tegen mij; 'ga toch eens zonder slapen joh!'
waarop ik heel hard Nee riep haha. Ik wil het nog wel een keer gaan proberen, maar voorlopig nog maar niet xD

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:02

Oh, ik kan echt bijna niet wachten tot ik weer op kan stappen.. Toch maar even een paar weekjes wachten. Hoe lang hebben jullie gewacht met rijden/stapritje? Ga eind deze week denk ik wel even m'n gezicht op stal laten zien, want ik mis het.

Ik sliep trouwens echt altijd zonder BH, dus moest nu best even wennen... Werd vanmorgen op m'n buik wakker, dat lijkt me niet zo handig nog, maar ik had verder geen pijn... Ben wel blij dat ik weer redelijk goed op m'n zij kan liggen, want op m'n rug slapen is drama.

Ik krijg nu trouwens wel jeuk! Irritant zeg! Maar goed, ik ben allang blij dat het zo goed geneest! Ik kan echt al heel veel zelf, doe eigenlijk alles zelf behalve zware dingen tillen *\o/* Ben alleen nog snel moe, dus lig lekker veel op bed met m'n laptopje op schoot :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:10

Ik heb eerst 8 weken gewacht, daarna begon ik met instappen, longeren, uitstappen. heb ik paar keer herhaald en ben toen gaan draven, wat me niet goed beviel. gister ging het wel super! dus ik ga het nu wat meer opbouwen :P

oh, op je buik? ik kan echt nog niet op mijn buik liggen! Kon ik daarvoor ook niet lang, maar nu doet het echt zeer!

oh, die jeuk heb ik gelukkig al gehad. echt vervelend ja!