Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:02

Wat leuk Bom, van je dochter!!!

Heb je nog gelopen Sak?

Heb niet al te intensief gelopen, ff 20 minuutjes met de laatste 3 minuten versnellen. Het rijden was al erg intensief, Lis gaat echt fantastisch op het moment, had nooit verwacht dat ze nog zo'n enorme ontwikkeling kon maken zeg! Juf moest lachen, want doordat ze met meer afdruk en ruimte gaat lopen zit ze natuurlijk ook minder makkelijk en ik zat daar een beetje op te mopperen, toen zei ze: "tja wen, je ponytijd is nu echt voorbij, qua maat mag ze nog een pony zijn, maar qua bewegen en prestaties echt niet meer"... :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:03

Ben je al geweest Sas? Ik ga om 21 uur, even mijn eten laten zakken :j

Verhuizen met Fan? Ach gos, wil het Fanny niet meer aan doen. :n
Afbeelding
Hiervan smelt je toch? Mike is mijn neefje, hij is gaan hobbelen toen hij 2,5 was. Serieus gaan rijden vanaf 6 jaar. Ik denk dat hij op de foto tussen de 3,5 en 4 is. Nu is hij 9 en galoppeert hij, moet wel mee rennen met Fan _O- Ik heb Mike ook nooit gedwongen te rijden, daarom vindt hij het nog zo leuk, denk ik.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:18

Wenk, haha ja dat is even wennen dan he, als ze zich zo gaan ontwikkelen, gaaf hoor :j

Fanneke: dat is echt super schattig :+:
Mijn neefje (3 jaar) vind het ook erg leuk om op Harry (de shet) te zitten en wat rond te stappen. Harry lekker stoeltje zegt hij dan _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:25

Wat een geweldige foto Fan <3

Goed hoor dat jullie nog gaan lopen. Ik zit inmiddels op de bank in lusje met een deken. Zo lekker naar NCIS kijken :j

Heb vanmiddag een heel leuk shirt met lange mouwen gekocht in batavia stad van Salomon. Wist niet dat die ook running spullen hadden. En mijn nieuwe schoenen zijn net binnen gekomen. Precies dezelfde die ik had alleen ander kleurtje en de opvolger. Had ze al gepast laatst en zaten goddelijk dus maar direct besteld. Heb 1,5 jaar gedaan met mijn oudjes en vond het behalen van de 10 km wel een paar nieuwe schoenen waard ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:28

Oeh wat zoet zeg!!!

Ja, begin heel stiekem toch richting ZZ-licht te denken hoor, als ik merkm hoeveel rek er nog in haar ontwikkeling zit...

Nieuwe schoenen en nieuw shirt Bom, lekker hoor!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:46

Leuk hoor Wen dat je nog steeds merkt dat er progressie in zit :j

En ik hoop morgen ergens nog een potje energie te kunnen kopen :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:03

Heb net lesje 2 van de 5km onderhoud gelopen. Lesje 1, 17 minuten totaal, vond ik iets te weinig :Z
Lesje 2 was overigens ook een eitje, 3x4 minuten, heb ze wel op stevig tempo gelopen. Ik vroeg mij de hele tijd af, moet ik nou wandelen ertussen? Ooh toch wel. Mijn rondje had ik al bewust iets kleiner gedaan, en nog was ik te vroeg klaar met mijn les, heb toch maar een vierde keer aangezet.
Moet wel erg wennen aan Renate, vind Evy toch iets natuurlijker overkomen. Ik denk best dat Renate ook mijn sportvriendin kan worden :D

Nu wel verdiend aan mijn bakje Optimel Caramel vla! :9

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:22

Smakelijk Fan!
Wat een ontzettend uberkjoete foto van je neefje :D <3

Gaaaaaf Wen :oo Ben al blij als ik met Nig winst rij in (onderlinge) B :+

Bom nieuwe schoentjes, welke heb je?

Ik heb ooooook échte hardloopschoenen (Asics, afgeprijst van 100 naar 60 euro :+ ) nou, ik ben er zo blij mee! Ze zijn heel licht, lopen heerlijk en bieden erg goede ondersteuning. Had gisteren zoveel last van mn alles, dit moest echt.
Morgen uittesten, ben super benieuwd, kan haast niet wachten :D :D :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:30

Ik heb mizuno's de inspire wave 6 en ik had de wave 5. En wat zijn ze nog mooi schoon :j zijn in de winkel 130 euro maar nu 110 via inet ;) nog een boel centjes maar ik doe er ook weer lang mee.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:42

Wauw mooie deals jullie! :D
Heb net ff profiel geupdate, zaten nog geen foto's in. Over überschattige foto's gesproken. Zo lekker douchen en dan naar bed!
Weltrusten!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 08:48

Goeiemoggel allemaal :D

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh Fan wat een leuke foto's van Fannie <3 Met het omaatje is ook schattig.

Vandaag weer mamadag maw boodschappen doen, wassen, poetsen, stofzuigen en de kids bezighouden ;) Oja en niet te vergeten te bokken :o

En misschien nog lopen eind van de middag als manlief op tijd thuis is :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 09:28

Goedemorgen!!!

Lekker hoor Bom, zo'n mamma-dag...

Potje energie nog gevonden?

Puchje, dat had ik 3,5 - 4 jaar geleden ook hoor, dacht ik dat die officiele wedstrijden te hoog gegrepen waren. Toch gedurft en meteen winst gereden, toen wilde ik meer... :D

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:52

goodmorning!

Wat een schatje Fann!
En WenK, wat heerlijk dat je pony een paard is geworden! Maar ik zou het maar stil houden, straks moet je ook nog meer stalgeld gaan betalen ;) :D
Veel plezier met je mama-dag, Bomm!

Ik ga nu naar het paard toe. Even weer buiten rondtouren. Ik ben benieuwd hoe hij loopt! En straks 40 minuten sjokken! Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ik blaar-vrij kan blijven :=

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:03

_O- Daar maken ze bij ons (gelukkig) geen onderscheid in... :D

Ik wil ook weer hardlopen, maar ben gister al geweest, ga morgen weer en ben grieperig... :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:19

HOi :+

Nee ik ben niet meer geweest, want ik moest nog even wat dingen wegbrengen en daar heb ik dus maar een lange wandeling van gemaakt.
Ik denk dat ik vanavond dus even ga!! Ik moet e cht een agenda gaan bijhouden want ik kvergeet te veel :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:58

Haha Sak, soms is een agenda best handig hoor... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:59

ja ik heb er al 1 voor 2011, maar ja die begint pas halverwege december :D

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:39

Haha Sak :) Een agenda, jeetje, ik kan echt niet zonder :+

Mir en Wen, doe het rustig aan! Het is ook glad met de blaadjes.

Net gelopen, en mn schoentjes lopen super!!! Ik kon gelijk zonder moeite mijn tempo omhoog gooien en van mn pijntjes heb ik geen last gehad. Alleen merkte ik wel een gevoelig plekje op mn hiel de laatste 5 minuten. Moet ik nog even naar kijken. Ligt iig niet aan mijn sokken, misschien de veters wat minder strak dichtknopen.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:59

Zo, vandaag druk dagje ge-BHV-t. Lekker op tijd klaar, maar ik ga niet mee met manlief lopen. ff een dagje rust, morgen maar weer.

WenK, ik heb van de week gelezen dat het slecht voor je lichaam is, als je met griep gaat lopen. Doe je het rustig aan? :(:)

Vanavond komt mijn nieuwe set!!! *\o/*

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:30

ik heb mijn rondje alweer gelopen. Helaas weer 40 minuten niet volkunnen houden achter elkaar te rennen, ik had zo´n onwijze zijsteek. Mijn eigen schuld ook, ik had nauwelijks iets gegeten of gedronkenn van tevoren. Tot aan de 30 minuten ging het goed! Toen begon de zijsteek en heb ik wel doorgelopen, totdat ik echt niet meer kon ben ik gaan lopen. Dus ik heb ongeveer in totaal 3 minuten gelopen. Wel een gemiddeld tempo van 10 km/h (en ik dacht dat ik mijn tempo volledig kwijt was! :D). Volgende week is het de bedoeling dat ik de 10 km ga rennen, maar volgens mij gaat mij dat echt nooit lukken!
Tuurlijk zit ik weer onder de blaren. Ik denk dat ik nu toch echt naar Runnersworld toe ga om te kijken of zij iets kunnen doen!

Trouwens, kan het kwaad dat je door blijft lopen met zijsteek? Of heb je jezelf er alleen maar mee?

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:20

Mirkim, balen van je zijsteek! Toch goed gedaan :j Geen idee of dat kwaad kan.

Fanneke: altijd lekker als je optijd klaar bent :j
Leuke foto's :D

Puchje: super dat je schoenen bevallen!

Wenk, balen dat je je niet zo fit voelt :(:)

Bom: hoe was je mammadag :+

Ik ga denk ik vanavond nog even een rondje doen :)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:38

Joehoe, mijn set is binnen!!! *\o/*
Was helemaal in paniek, kreeg de broek niet tot halverwege mijn bovenbenen. ;( Doos die ik ben, moet je wel het vetertje losmaken :')
De broek is nog iets te klein, kilo-tje of 5 en dan zit hij als gegoten! Jasje en shirt zitten goed, met een kilootje of 2 zit het helemaal mooi, ben helemaal blij. Extra stimulans om door te gaan! :j

Gelijk maar met manlief mee gelopen, pfff kan merken dat hij langere benen heeft, kon hem met moeite bijhouden. Is wel goed om een beetje op tempo te gaan lopen. Merk dat mijn vriend te hard gaan start. Morgen toch maar een dagje rust. :D Vrijdag gaan de schoenen mee naar mijn moeder.

Vervelend Mirkim, ga je niet te hard van start? Ik zou denken aan je ademhaling.
Fijn dat je schoenen lekker lopen, scheelt echt een stuk als ze fijn lopen :j

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:01

hoihoi,

Wat lekker nieuwe hardloopkleding! En Bom nieuwe schoenen en nog iemand geloof ik :o warrig geheugen vandaag hahaha

Ik heb vanmorgen vroeg al even gelopen, lesje 15 met 45 min. rustig jogtempo. Volgens mij heb ik juist daar wat moeite mee want dan moet ik dus langzamer lopen dan dat ik normaliter doe. Verder wel lekker gelopen, beetje spierpijn nog van de volleybaltraining van maandag denk ik, was een heftige training deze keer! Morgen weer volleyballen en dan vrijdag lesje 16, is er 1 met versnellingen bleghhhh.

Ik ga me denk ik ook maar opgeven voor weer een run, heb er toch wel plezier in.

En of zijsteken kwaad kunnen? Aan welke kant heb je de steken? Aan de linkerkant dan is het je mild wsl. "echte" hardlopers/marathonlopers laten die nogal eens operatief verwijderen omdat ze last hebben van die steken. Ik heb hem ook niet meer (door een ongeluk overigens) maar weet nog wel hoe het voelde. Volgens mij is het toch een teken van je lijf dat je het wat rustiger aan moet doen.

Mirkik, heb je veel blaren dan van je schoenen, zou ik er toch mee terug gaan. Misschien dat een ander soort zooltje helpt.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:21

Net voor het eten even 30 min gelopen in mijn nieuwe shirt en met nieuwe schoenen, lekker gelopen. Wilde een training doen maar daar was even geen tijd voor.

Mamadag was leuk en gezellig maar altijd erg vermoeiend := Helemaal nu met 2 stuiterballen in huis. Morgen St. Maarten en zaterdag aankomst van de Sint. Spannende tijden hoor ;)

En ik had bedacht vandaag eens een fruit/groentedag te doen en veel water erbij te drinken. Heb het volgehouden tot het avondeten :o niets voor mij :n ik heb liever een boterham met pindakaas ipv wortels komkommers appels en al dat soort dingen.

Heb al wel vanaf maandag het wijntje bij het eten of koken laten staan en dat helpt wel qua energie. Potje nog niet gevonden overigens :n

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:58

Potje energie is hier ook al een paar weken zoek...

Die kinderen zitten inderdaad helemaal in spanning :j
Lekker boterham met pindakaas :9