Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fargo schreef:Denk4evert en Tiffany dat is heel goed nieuws dat het terug is naar pap 1!
Ik heb in de afgelopen maanden 2 x last gehad van contactbloedingen en heb dus uitstrijkje laten doen en moet deze week of volgende week bellen voor uitslag. Vind het wel eng.
fargo schreef:fargo schreef:Denk4evert en Tiffany dat is heel goed nieuws dat het terug is naar pap 1!
Ik heb in de afgelopen maanden 2 x last gehad van contactbloedingen en heb dus uitstrijkje laten doen en moet deze week of volgende week bellen voor uitslag. Vind het wel eng.
Hele topic inmiddels doorgelezenHeb de laatste keer een nog al heftige ongesteldheid gehad (nou ja bloeding in pilvrije week) en een tussentijdse bloeding van paar dagen in combinatie met contactbloeding. Hoop dat het meevalt en ik me voor niets zorgen maak. Vorige week dinsdag langsgeweest bij HA. Moet eigenlijk vandaag of morgen gaan bellen voor de uitslag, maar zie er erg tegen op.
Nuage schreef:Enkele weken geleden is er bij mij pap3b vastgesteld en hierna is er een lisexcisie gedaan. Uitslag bleek dat vrijwel alles CIN3 was op een paar stukjes CIN2 na. Maar gelukkig waren de snijranden schoon.
Ik probeer te vinden op internet hoelang je nou echt mag nabloeden na deze ingreep. Is hier toevallig iemand die de ingreep heeft gehad en nog weet hoelang de nabloedingen duurde?
Het is voor mij nu 3 weken geleden en nog steeds bloedingen. Net weer eentje... weet niet goed of ik nou wel of niet moet bellen naar het ziekenhuis. Het doet niet veel pijn en het is ook niet heel veel bloed, maar wel helderrood.