VCH schijnt mee te vallen, houd er rekening mee dat hij niet door de clit zelf gaat, maar door het huidje erboven Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VCH schijnt mee te vallen, houd er rekening mee dat hij niet door de clit zelf gaat, maar door het huidje erboven
Ik vind het wel een heel mooie piercing overigens
)
Verder niet met unicura of zoutoplossing ofzo?
Aieshja schreef:Is zo'n clitpiercing pijnlijk om te zetten? Wat is ong. herstelperiode en wat als je gaat paardrijden en je komt een beetje verkeerd op het zadel?
Zo had ik wel eens een paard die bokte en ik kwam met mijn vlindertje voor op het zadel terecht, nou dat voelde ik wel ...
maar daarna trok t gelijk weg! genezing ook erg makkelijk, super makkelijke piercing
ben er nog altijd heel blij mee
Aieshja schreef:Uit onderzoek is ook gebleken dat de vlinder de gave heeft om zichzelf natuurlijk te reinigen! Vaak wordt dus afgeraden met spulletjes schoon te maken maar gewoon met je hand en water onder de douche en niet te vaak want dan gaan de dode bacterien dood.
Ok, nou wie weet dat ik 'm wel zet nog dit jaar!
) je moet trouwens wel snel een staafje op maat nemen anders gaat t staafje draaien en dubbel klappen omdat ie te groot is en dat is niet fijn.
ik heb begin juni een navelpiercing laten zetten en nooit problemen mee gehad. maar nu ging ik me vanmiddag omkleden en toen was het een beetje erg gevoelig. ik dacht dat ik weer eens lomp was geweest en met m'n trui er te hard langs was gegaan, maar nu ging ik net douchen en ik dacht, duw er eens op. nu kwam daar genoeg rotzooi uit en begon het te bloeden. even schoonmaken met waterstofperoxide ?