Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KDS

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:01

ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens paardgereden (sta er meestal naast) en heb me toch een spierpijn ;')
Nu lijkt het me niet zo heel handig daarmee hard te gaan lopen; dus iik wacht nog wel een dagje extra, redt het anders nooit. Ik loop nu wel even rustig een rondje, of fiets een rondje :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:11

Rosa, staart van knollie gaat weer alle kanten op, hij is de afgelopen weken 3x gemasseerd en dat heeft 'm goed gedaan, zat helemaal vast op rechts. Waardoor??? Kan van alles zijn, misstap, trap, zadel etc. Dus we zijn nu extra voorzichtig. Zadel is vandaag opgevuld dus wie weet. Heb ook een tijd met boomloos gereden, zou daarvan kunnen komen.

Sak, fijn dat je nog leeft _O- Moest nog even aan je denken vanmiddag :(:)

Pauline, gewoon manlief met de kids thuislaten en zelf heerlijk door de Ikea struinen, zo doe ik 't. Ga ze eeeeeeeecht niet meenemen :n

Mendy, je kunt me ook altijd tamponnen _O- Sorry Sak :=

Morgen mooi weer in aantocht *\o/* Lekker lopen en paardrijden. Helaas geen poes :n

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:13

Fijn dat het meeviel bij de HA!
Is een pedicure niks voor je? Die kunnen het vaak heel netjes bijhouden en je goede tips geven :j

Hier lag bij de AH weer een hele lading nieuwe kleren, heb een shirt en broek meegenomen, misschien dat ik het jasje morgen nog ga halen. Zag er prima uit!

Pb's en OB's :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:34

Gelukkig dat het meeviel Sak.

Jeetje Bom, nog geen poesje...

Jaaaa, morgenochtend lekker lopen, daarna poniebeest buiten zetten, dan boodschappen doen, poniebeest wassen en op stal zetten en dan thuis ff eten en 's avonds wedstrijd.. Mooi weer is dus meer dan welkom... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:59

Kun je voor mij ook boodschappen doen WenK? Staat hier ook op het to-do-lijstje voor morgen maar heb er geen zin in :n Komt meestal omdat ik inspiratieloos ben over wat we gaan eten.

BrittKitt schreef:
Pb's en OB's

Misschien zat Sak met d'r tenen te typen ipv d'r vingers :Y)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:13

Was vandaag lesje 6 gaan lopen van STR. Had zo'n pijn toen ik terug kwam! :n Ik strompelde echt naar de douche toe, toen ik mijn schoenen had uitgedaan! |( Wilde mijn nieuwe schoenen eigenlijk een maand uitstellen. Ik ben zo bang voor blessures, dat ik vanmiddag de knoop heb doorgehakt......

Ben net terug uit Delft, bij Runnersworld geweest. Als ik een kind zo blij, hebben we mijn nieuwe schoenen gevierd met een borrel op het terras! :D
Het zijn Adidas Supernova Sequence geworden, helaas hadden ze alleen nog rode, maar ja even flink lopen en dat is het felle er wel af!! :)) Een heerlijk lichte schoen, ben zo blij met mijn nieuwe schoenen. Ga ze zondag gelijk gebruiken. *\o/*

Had ook Mizuno Wave Alchemy gepast en de Saucony Progrid Hurricane. Maar vond dit zware, stugge schoenen, op de Adidas liep ik zo weg, heerlijk zitten ze! :D

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:27

rode schoenen zijn hip Fanneke!! Gaaf hoor!! Nieuwe schoenen kopen is altijd leuk (behalve dat het geld kost dan!)..

maar jemig zeg, het is echt vroeg donker. Ik was vandaag het hardlopen een beetje aan het uitstellen totdat ik om half 9 naar buiten keek... was het gewoon donker! Dus heb ik maar een rondje binnen de bebouwde kom gehuppeld. Wist niet dat ons dorp zo groot was: heb er een kwartiertje over gedaan! :) Was lekker weer om in Nederland te rennen! :J

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:28

Ik heb geen man ;)

Woeii nieuwe schoenen! Vraagt om een foto.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 09:30

Balen dat het zo'n zeer deed Fanneke, maar nu wel nieuwe schoenen... *\o/*

Bom, haha is goed hoor. Je hebt kinderen toch? Weet je wat lekker (en vrij makkelijk) is om te maken/eten? Gevulde tomaten, is vleestomaten, met daarin gehakt en champignons (fijngehakt), ff ongeveer half uurtje in de oven en als je ze mager wilt dan doe je er niets bij, wil je ze niet mager doe je er aardappeltjes oid bij.

Heb hier altijd wel inspiratie voor eten hoor, alleen zijn de dingen die ik leuk vind vaak ook tijdrovend en dat is nou juist vaak het probleem...

Heb net trouwens lekker gelopen. Het eerste stuk niet hoor, voelde mijn knie en had steken in m'n zij. Sprak met mezelf af dat als ik op het 10 minuten-punt nog last had dat ik dan een klein rondje (=20 minuten) zou lopen en zo niet dat ik dan door zou lopen. De pijntjes trokken weg dus ik liep door. Bedacht me dat ik wel eens een nieuwe route kon lopen, zo gezegd zo gedaan. Was alleen vergeten dat dat stuk nog wat meer heuveltjes kent en het is een stuk langer. Was dus best zwaar, maar heb uiteindelijk de 7 kilometer in 43:23 minuten gelopen. Nog een gemiddelde snelheid van ruim 9,5 km/uur dus.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 10:31

Ok dames, hier mijn nieuwe schoenen!!!
Afbeelding

Helaas hadden ze alleen rood, in real-life zijn ze wel mooier :j Ik ben meer van het roze, maar goed, dan maar even geen roze kopen :+ Sta echt te popelen om te gaan lopen, maar ik ga vandaag niets doen, alleen in het zonnetje zitten. Het enige lopen wat ik zal doen is lopen naar de koelkast en terug! :D

Ik vind het ook al zo vroeg donker! :O Merk ook dat ik eerder slaap krijg. Toen we gisteren uit RW kwamen, was het donker! Temperatuur was zo lekker dat we wel een terrasje hebben gepakt. Heel raar weer zo.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 10:33

Goedemorgen allemaal :D wat lief dat ik jullie allemaal mag tamponnen, haha :+:

@ bom, heerlijk zeg, dat je de mogelijkheid hebt om in het bos te rijden met je paard. Hier kunnen we slechts door de polder en naar het ijsselmeer wat natuurlijk ook lekker is, maar door het bos crossen lijkt me ook geweldig. We hebben wel een bos in de buurt maar dan moet je weer helemaal met de trailer heen. :O is poes inmiddels al thuisgekomen of nog niet? :(:)
@ Pauline, ik weet het :') we waren eerst nog even naar de Dappermarkt in Amsterdam geweest want dat lag op de route O:) dus we gingen wat later dan gepland naar Ikea, en die gillende kinderen overal.. pff, dacht dat ze daar een ballenbak voor hadden :=
@ fanneke: lekker zeg dat je eerder mag stoppen op vrijdag :D wel balen dat het wat minder ging, bij mij ging les 6 juist goed! Maar goede schoenen zijn idd ook heel belangrijk, zo zie je maar weer. Ik heb idd ook Adidas schoenen, ben er zo blij mee!

Zo, gister dus lange dag achter de rug gehad en daardoor niet kunnen lopen, wat eigenlijk niet zo erg is. ;) Ik moet straks een paar uurtjes werken tot 5 uur, en dan ga ik na het eten les 7 doen denk ik. Verder ben ik aan het rondkijken voor een pony (Haflinger het liefst), ik ben er weer helemaal klaar voor. Heb 3,5 jaar geleden m'n Fries moeten verkopen wegens tijdgebrek. Maar nu zit ik in m'n laatste jaar, tijd genoeg en dus begint het weer te kriebelen; ik wil zo graag weer aan de slag met een eigen paard/pony! :):)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 10:34

Ahh die zijn gaaf! Ik vind het wel wat hebben dat rood! +:)+

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:02

Ik vind ze heel gaaf Fanneke!!! :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:24

Mooie schoenen, dat rood is leuk er op!

Kan jullie niet echt bijhouden verder, jullie gaan echt snel! :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 12:12

Pauline schreef:
Ik heb geen man ;)

O, sorry, dat wist ik niet. Pittig hoor in je uppie 3 kids in het gareel houden. En dan ook nog hardlopen erbij +:)+

Gave shoes!!! Ik denk dat ik ook weer aan nieuwe toe ben, mijne zijn van vorig jaar mei. Hmmmm dub dub dub.... ipod, nieuwe hardloop schoenen, nieuwe winterkleding en schoenen.... vrees dat ik de telegraaf er maar bij moet gaan lopen in heel l'stad ;)

WenK, lees je aanbod nu pas, boodschappies zijn al in huis. Vanavond paella, morgen foppertjes :D Maandag zien we wel weer.

Zou vandaag eigenlijk moeten lopen, maar tot op heden nog niet gered, 1 uur met stalgenoot afgesproken voor buitenrit dus misschien nog erna en anders morgen. Heb wel lekker uitgeslapen tot 9 uur vanochtend, heerlijk :z

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:13

Thanks ladies!! :D

Leuk xMendy een Haf!! Ben zo gek op Hafjes, daarom heb ik een minihaf om te oefenen _O-

Straks ga ik naar Burgh Haamstede, bij mijn schoonouders op de camping in het zonnetje zitten :D En morgen...... mijn nieuwe schoentjes aan! :D

Geniet van het lekkere weer! :wave:

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:29

Vond je die mizuno's zwaar ja? Die vond ik juist al licht vergeleken met degene die ik eerst had :') Maar ze zijn mooi hoor! +:)+

Ik wil vandaag gaan lopen, 2x 16 minuten met 2 minuten wandelen. Wordt best zwaar ben ik bang, het is warm en ik heb echt overal spierpijn, met name in mijn buikspieren :')

Haflingers zijn ook de mooiste O:)
Laatst bijgewerkt door Britt op 11-09-10 13:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:29

Nice shoes Fanneke! Ik heb ook rooie, maar dan van Saucony. Wilde heel graag idd roze of paarse, maar deze zaten gewoonweg beter, dus ja...

Mendy, leuk dat je langzaam weer gaat zoeken naar een poown! Enne...GOED dat je gister niet gelopen hebt!!! (Y)

Bomm, geniet van je bguitenrit!

Ik ben vanochtend eerst wezen mennen met mijn kleine man Tycho (trekpaard van 1.75m :o ) en had mn spullen meegenomen, dus erna daar omgekleed en gaan lopen; dna ben ik nl maar 2,5km van t bos af ofzo. Totaal ong. 8km gelopen, stuk afsalt, stuk onverhard, toen bospaadjes, de duinen ingedoken, daar stuk gelopen (met tegenwind....PFFF! Pittig! :j ), duinen an, terug door het bos en weer asfalt.
45-50min erover gedaan en weer snel op adem, HÉÉRLIJK!!!
Volgens mij begin ik nu het gevoel te krijgen van de 'verslaafde' hardlopers.....Is niet slecht; je knapt er steeds zo van op!

Nu ff douchen en dan duik ik lekker in bikini met een boek, een drankje en een muziekje in de tuin! *D

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 15:20

Wat is het heeerlijk weer vandaag!
Ik was vanmorgen om 8:45 de deur uit en heb les 18 met Evy gedaan. In het begin een soort steek in m'n zij, op een vrij hoge plaats, maar dat trok snel bij. Heb alle stukken in 1x kunnen lopen, heerlijk zeg.

Daarna lekker gedouched en had echt zo'n sauna schoon en voldaan gevoel, haha.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:13

Ja heerlijk weer he?

Lekker is dat Jaan, ik heb vaan geen zin van te voren, maar als ik eenmaal loop geniet ik echt!

Bom, als je nog eens inspiratie nodig hebt hoor ik het wel... :j Ook ervaring met moeilijke eters... ;)

Fanneke, die schoenen zijn leuk!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:40

Het is zeker heerlijk weer, ben vandaag ook heerlijk wezen mennen (maar dan met een echte kleine man, 83 cm). :D

Was van plan vandaag te gaan hardlopen, maar heb het verschoven naar maandag. Wil vanavond een avond vrij hebben, morgen ga ik skeeleren dus ben nog wel sportief bezig! ;) Maandag weer lopen. :)

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:41

Wat leuk!
Een hardlooptopic!:D
Toevallig heb ik vandaag ook hardgelopen. :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:46

Echt super weer vandaag :j Heerlijk in het zonnetje gereden, paardje was ook helemaal jolig, paar vrolijke bokjes er tussendoor :D

Morgen kitten ophalen, hoop echt dat Fleur maandag op de stoep staat :j Wel leuk weer wat speelzigheid in huis ;)

En morgen ook nog hardlopen, 25 min en dan nog knolhobbelen := Maar niet zulk mooi weer als vandaag helaas :n

Fijne zaterdagavond, zal straks nog wat foto's van kleine poezel erop zetten als het lukt.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:50

Hier een fotootje. Had ze met mijn foon gemaakt helaas, bijna alles onscherp of een halve kat in beeld :o Zal van de week even met mijn camera wat foto's maken.

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 21:44

Wat een mooitje zeg! Echt een lekker ding :D hoe heet ze?
En ik hoop ook dat Fleur maandag weer op de stoep staat!

Ik heb echt heel fijn gelopen vandaag. Paar stukken versnelling er in gedaan en dat ging prima.
Nu wil mijn tempo nog gaan opvoeren, is ook wel nodig :+