Nu lijkt het me niet zo heel handig daarmee hard te gaan lopen; dus iik wacht nog wel een dagje extra, redt het anders nooit. Ik loop nu wel even rustig een rondje, of fiets een rondje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moest nog even aan je denken vanmiddag 

Sorry Sak 
Lekker lopen en paardrijden. Helaas geen poes

Ik strompelde echt naar de douche toe, toen ik mijn schoenen had uitgedaan!
Wilde mijn nieuwe schoenen eigenlijk een maand uitstellen. Ik ben zo bang voor blessures, dat ik vanmiddag de knoop heb doorgehakt...... 
Een heerlijk lichte schoen, ben zo blij met mijn nieuwe schoenen. Ga ze zondag gelijk gebruiken.
Was lekker weer om in Nederland te rennen! :J 

Ik ben meer van het roze, maar goed, dan maar even geen roze kopen
Sta echt te popelen om te gaan lopen, maar ik ga vandaag niets doen, alleen in het zonnetje zitten. Het enige lopen wat ik zal doen is lopen naar de koelkast en terug! 
Merk ook dat ik eerder slaap krijg. Toen we gisteren uit RW kwamen, was het donker! Temperatuur was zo lekker dat we wel een terrasje hebben gepakt. Heel raar weer zo.
wat lief dat ik jullie allemaal mag tamponnen, haha 
is poes inmiddels al thuisgekomen of nog niet? 
we waren eerst nog even naar de Dappermarkt in Amsterdam geweest want dat lag op de route
dus we gingen wat later dan gepland naar Ikea, en die gillende kinderen overal.. pff, dacht dat ze daar een ballenbak voor hadden 
wel balen dat het wat minder ging, bij mij ging les 6 juist goed! Maar goede schoenen zijn idd ook heel belangrijk, zo zie je maar weer. Ik heb idd ook Adidas schoenen, ben er zo blij mee!
Ik moet straks een paar uurtjes werken tot 5 uur, en dan ga ik na het eten les 7 doen denk ik. Verder ben ik aan het rondkijken voor een pony (Haflinger het liefst), ik ben er weer helemaal klaar voor. Heb 3,5 jaar geleden m'n Fries moeten verkopen wegens tijdgebrek. Maar nu zit ik in m'n laatste jaar, tijd genoeg en dus begint het weer te kriebelen; ik wil zo graag weer aan de slag met een eigen paard/pony!
Pauline schreef:Ik heb geen man

Maandag zien we wel weer.
Maar ze zijn mooi hoor! 
) en had mn spullen meegenomen, dus erna daar omgekleed en gaan lopen; dna ben ik nl maar 2,5km van t bos af ofzo. Totaal ong. 8km gelopen, stuk afsalt, stuk onverhard, toen bospaadjes, de duinen ingedoken, daar stuk gelopen (met tegenwind....PFFF! Pittig!
), duinen an, terug door het bos en weer asfalt.
Ook ervaring met moeilijke eters... 
Maandag weer lopen.
Heerlijk in het zonnetje gereden, paardje was ook helemaal jolig, paar vrolijke bokjes er tussendoor 
Wel leuk weer wat speelzigheid in huis 
Maar niet zulk mooi weer als vandaag helaas 
hoe heet ze?